2021-03-01, 22:00
Medlem
Ridnes avatar
Jag hade rätt.. Jesper fick åka. Det var lika bra det för han skapade minst drama och kul tv. Han kanske t.o.m. sagt ifrån själv att han ville lämna för att åka hem till Emma.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Hoppas Pontus har redig ångest nu när han inser att han tog emot 15k och Jesper inte får nånting nu.
Jag tror ärligt talat att Pontus inte bryr sig ett skit om det. Om Pontus tar hem miljonen kommer Jesper inte få se sina 15k ändå
Medlem
DjPuttes avatar
Misstänkte lite att det var frivilligt av Jesper att lämna för som han pratade LIVE i studion, Sedan resten skiter jag i om han gjorde det för han saknade utsidan mer än han kunde offra sig vara i Huset!

Bra jobbat av Jesper att rakryggad gå ut ur huset!
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Yes, och kvinnor...
Kollar kvällen ut sen tack och hej för det är redan klart vilka som kommer sitta top 5, ingen med svenskt ursprung. GALET PK!!!

Vad snackar ni om? Han gav ju en känga till Kattis?
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
De avslöjade nyss att han ville lämna?
Han lämnade frivilligt idag, sån jävla HYSCH-HYSCH. Man spyr på det här riggade skiten!
Då hörde jag rätt, knas
2021-03-01, 22:01
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Tröttnar han på sina egna kan han ju låna Luis fula neonmössor

En mössa för varje tillfälle.. Fifan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag hade rätt.. Jesper fick åka. Det var lika bra det för han skapade minst drama och kul tv. Han kanske t.o.m. sagt ifrån själv att han ville lämna för att åka hem till Emma.

Han hade humor och charm. Betydligt mer underhållande än drama.
Medlem
Pontus är så genom-töntig.
Typisk människa man aldrig kommer kunna ta på allvar. Han är bara så löjlig på ett diffust sätt.
Riktig wannabe-kille. Huvva
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Judith och Nardos chans på att bli immuna. Uuuuhhh
Om det gäller att ta hand om en Bebis så känns det som en rätt given seger för Judith. Om målet är att den ska överleva i alla fall.
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Va? Vad sades?
”Jesper du får lämna Big Brother”
-”Ja, jag saknade Emma för mycket”

De har antagligen planerat allt detta i bikten, att redaktionen inte vill att han lämnar under veckan utan att hålla sig till utröstningen.
Aldrig i helvetet att Jesper får minst antal röster av de 3. Genomskinligt.
Medlem
icons avatar
Kommer följa BB via den här tråden och stötta de deltagare jag gillar när det behövs. Har lärt mig vilka som skriver inlägg som överensstämmer med hur jag uppfattat saker i huset. Så tack alla som fortsätter kolla och skriva.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Du skriver att du inte har något emot hennes utseende medans nu i nästa mening skriver exakt att du just precis har emot hennes utseende. Jag förstår att det kliar dig och vi tjejer är dom som mest hatar på varandra sen så ska det snackas om feminism hit och dit, men det är en annan diskussion. Det är inte bara jag som lagt märke till dina åsikter så någon sanning ligger det i det. Den enda som förnekar det är du själv.

Men sluta nu. Jag hatar ingen, och har inget hat mot Therese.
Jag bara tycker det är synd att hon lägger ned så mkt tid på så mkt smink och göra om sig till ngt hon inte är, samt klä sig i kläder för att få uppmärksamhet från killar.
Orkar inte att det kommer såna som du som skriver enbart för att hoppa på. Låt alla få tycka vad dom vill och skit i resten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in