2021-03-01, 20:46
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Vore ju DRÖMMEN om han kunde göra det.

Både Simon och Tess skulle ba: WTF?!
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Verkligen.
Jag har känt Adrian (klasskamrater i 9 år, samt god vän till hans ex) jag kan lova att Therese inte är hans "cup of tea".
Däremot säkert instängd i ett hus och med en mans hjärna - så är det väl inte omöjligt att det blir någon fyllegrej.
Hoppas dock att han inte ger henne den bekräftelsen, utan väljer ngn annan av tjejerna istället.
Känns dock som att han mest är där för spelet och vinsten.

Ledsen att göra dig besviken men Therese är alla mäns ”cup of tea”
Tror du någon är där för något annat än spelet och vinsten?
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Det märkligaste var att de inte skickade ut Patricia, som snackade extremt mycket skit om André. Men han var alldeles för snäll (eller sinneslö) och ville typ omvända henne
Peter och killens namn jag inte minns som ska fixa förlovningsmiddag till Marie Picasso. Dom tar lök under ögonen för att få fram tårar för det skulle vara så ”vackert”
Medlem
Contragulationss avatar
Tyvärr ser det ut som att Ganjamormor hamnar mellan 2 läger ikväll och åker ut.

Önskescenariot är att den med flest röster (jesper) blir räddad och sedan påbörjas en ny röstning live ikväll. Där vi givetvis backar Katti så Bajsanovan ryker. Men detta känns osannolikt.

Synd att det är likt förra året helt omöjligt att förutspå något när Tv4 inför varje måndagsfinal ändrar tillvägagångssätt. Varför inte bara hålla de simpel? 2 som hänger löst varje måndag o vi får rädda den vi vill ha kvar. Eventuella twists kan givetvis fortfarande göras, det är skoj
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Det är lite alkisvarning på Tess.
Har inte den nya killen några tatueringar, skönt att se.
Vill se han nobba Tess och säga att han liksom jag inte tänder på tjejer med tatueringar ✌️✌️

Jo, han har tre st. En i nacken, över hjärtat och ett ställe till. Minns inte var.
2021-03-01, 20:47
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Öh? När skrev jag ngt om klädbyten?
Jag är en kvinna som bryr mig om mitt yttre, duschar, byter kläder och sminkar mig dagligen.
Om du läser mitt inlägg igen så kanske du förstår "kritiken", som mer var menat som en vanlig kommentar.

Läste det flera gånger och tyckte det du skrev var väldigt dömande och inte alls vänligt. Förstår inte varför folk ska vara så dömande mot kvinnors utseende. Det är riktigt tröttsamt.
2021-03-01, 20:49
Medlem
Zingo2s avatar
Å den löjliga Pontus dyker upp överallt, där han misstänker att kamerorna som vissas i liven är.🤮
Ut fort som fan med Tess alt Pontus så fort möjlighet ges. Före både Nardos och Joel.
2021-03-01, 20:49
Medlem
Förlåt men varför ser Luis ut som ett barn som fått klä sig själv för första gången

Vad är det för färgkombinationer
2021-03-01, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain

Förstår inte hur Therese kan vara alla mäns ”cup of Tea”...
men jag har iallafall svårt för hennes personlighet
Medlem
Blir det alltså sån där familjevecka denna vecka med tanke på den där röstningen som låg uppe innan? (Där BB troligtvis skrev "fel" med mening till en början)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain

Tänker faktiskt inte ens svara dig.
Jag är som sagt en straight tjej, men tro mig att om din teori varit sann; så hade befolkningen dött ut väldigt snart, då kvinnor hellre hade sökt sig till andra kvinnor än män som inte tänker längre än kuken räcker.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
https://www.youtube.com/watch?v=AzS26X2ScrU&t=57s
https://www.youtube.com/watch?v=t60BwR2WNW4
Så njut av detta och tänk skillnaden mot det som sker nu i huset 2011 eller 2021 vilket är bättre Grodan!

Fasen supertack!! Skall kika igenom under morgondagen.
Nu dags för min överblivna Guinness och katten bredvid i soffan.
Låt önskan slå in. Vi hörs om 90 minuter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in