2021-03-01, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jodå han får dricka
Bra! Någon måtta får det väl vara...
2021-03-01, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hoppas verkligen inte Adrian är intresserad av Tess eller att han att han blir den sen, båda verkar ha två olika personligheter och tror inte dem skulle passa ihop

Tror inte vi behöver bekymra oss om ett kommande Terdrian, enligt syrran på insta är Tess inte hans typ alls och de lär ju ha snackat om det innan han gick in i huset. Hoppas att syrran har rätt iaf, blir lite kul att följa när Tess försöker (tänker att hon är van att få den hon vill).
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-03-01 kl. 20:41.
2021-03-01, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fast två oika personligheter kan väl bara vara bra

Jo med det kan faktiskt vara sant, dock har jag svårt att se dessa två tillsammans men man vet aldrig
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eljam
Steph är definitivt flickvänsmaterial. Inget traditionellt vackert utseende, men något är väldigt attraktivt ed henne

Ja hon verkar vara riktigt schysst och bryr sig om andra också. Top notch tjej
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eljam
Såg honom allt suga upp lite spill från bänken
Haha, klassiskt. Förvånar mig inte. Men förstår honom med tanke på fjutt-ransonerna de får där inne.
2021-03-01, 20:40
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag vet att jag är i fel forum för denna men;

Therese ser ut och klär sig som ett fnask nu rent ut sagt. Ni som är för unga för att veta vad ordet innebär kan googla.
Vill ha en skämskudde.
Helt överens. Tess är äcklig.🤮 Skulle inte ta i henne med tång!
2021-03-01, 20:41
Medlem
Ridnes avatar
Varit borta från liven 40 minuter. Kommer tillbaka till att Adrian sminkar Tess. Parningsakten fortsätter. Hoppas att Adrian går och hånglar upp Steph istället.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hoppas verkligen inte Adrian är intresserad av Tess eller att han att han blir den sen, båda verkar ha två olika personligheter och tror inte dem skulle passa ihop

Verkligen.
Jag har känt Adrian (klasskamrater i 9 år, samt god vän till hans ex) jag kan lova att Therese inte är hans "cup of tea".
Däremot säkert instängd i ett hus och med en mans hjärna - så är det väl inte omöjligt att det blir någon fyllegrej.
Hoppas dock att han inte ger henne den bekräftelsen, utan väljer ngn annan av tjejerna istället.
Känns dock som att han mest är där för spelet och vinsten.
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Helt överens. Tess är äcklig.🤮 Skulle inte ta i henne med tång!
+1
2021-03-01, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Varit borta från liven 40 minuter. Kommer tillbaka till att Adrian sminkar Tess. Parningsakten fortsätter. Hoppas att Adrian går och hånglar upp Steph istället.

Vore ju DRÖMMEN om han kunde göra det.
2021-03-01, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nån som minns BB 2015? Två lirare André och Puffen. André var allmänt psykiskt instabil och lite smått korkad. En final skulle två "röstas ut". I själva verket fick dom med flest röster åka till ett annat rum och kolla på dom andra i TV:n några dagar. Det var André och Puffen. Sen fick dom bestämma vem som skulle åka ut. BB hade skickat in två ex on the Beach deltagare som var riktiga skitsnackare. Riktigt underhållande när man skickade tillbaka André och Puffen i huset och dom fick meddela vem man valt som skulle åka, vilket var en av ex on the Beach-deltagarna, och André skolade upp dom duktigt och stod och skrek och gormade om hur han hört allt.

Den där André åkte sen ut och fick ett mentalt sammanbrott. Känns som att BB slutat ta in svagbegåvade och sköra lirare som Joe och André. Synd, för de gör sig bra i TV.

Det märkligaste var att de inte skickade ut Patricia, som snackade extremt mycket skit om André. Men han var alldeles för snäll (eller sinneslö) och ville typ omvända henne
2021-03-01, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Förstår inte din kritik. Vad är patetiskt med att sminka sig och att byta kläder? Detta gör de flesta kvinnor dagligen.

Öh? När skrev jag ngt om klädbyten?
Jag är en kvinna som bryr mig om mitt yttre, duschar, byter kläder och sminkar mig dagligen.
Om du läser mitt inlägg igen så kanske du förstår "kritiken", som mer var menat som en vanlig kommentar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in