Citat:
Dominion har ju redan sålt maskinerna för länge sen och har ingen kontroll över dem. Det är ju inte Dominion som blockerar såna undersökningar.
Men till exempel i Michigan (tror jag det var) fick ju Trump-kampanjens påstådda expert undersöka en maskin och han hittade noll och ingenting.
Men till exempel i Michigan (tror jag det var) fick ju Trump-kampanjens påstådda expert undersöka en maskin och han hittade noll och ingenting.
Citat:
Men de "synar" inte ett skit! De försöker TYSTA NED genom att okynnesstämma sina kritiker. Det är vad despoter gör! Nej, om Dominion nu hade rent mjöl i påsen borde de villigt gå med på att låta sina maskiner undersökas, för finns det inget där att finna, så finns det inget och då har man inget att frukta.
Citat:
Maricopa County’s election equipment and software passed all tests performed by two independent firms hired to conduct the forensic audit, according to reports by two federally certified Voting System Testing Laboratories
A Dec. 17 audit of ballots cast in Antrim County, Michigan, affirmed the outcome of the presidential election there — refuting viral claims that the election software used by the county, and elsewhere, had facilitated massive fraud.
Citat:
The audit, conducted by state and local officials and representatives of both political parties, involved a hand tally of all the votes cast for president in the county. The findings verified the county’s outcome, in which President Donald Trump beat President-elect Joe Biden by nearly 3,800 votes. (Biden ultimately beat Trump in the state by more than 154,000 votes.)
Man har redan gjort audits på Dominion maskinerna och man hitade ingenting varken i Michigan eller i Arizona. Hur bortförklarar du det? Om nu Dominion maskinerna flippade rösterna hur kommer det sig då att hand recounts bekräftade i stort sett resultatet från Dominion maskinerna?
Tänk efter lite så fattar du själv hur djälva dumt det är att låta Dominion själva få intyga att sin maskin är ren!
)
Vad jag förstår så har man enbart kastat ut Pennsylvania-målet, och det var väl Powells mål eller? Hur gar det gått med "We, the People", dvs. Lin Woods Georgia-case, och Mike Lees mål? Har det kommit något där också eller när väntas det?