2021-03-01, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag hoppas verkligen Peddot ryker. Jag kommer inte orka kolla ikväll tror jag om han får vara kvar.

Så jävla självgod, sliskig, obehaglig, och en riktigt läskig människa när han svansar efter Therese. Jag hoppas TV4 förstår att det är dags för honom att lämna.

EDIT: Jag röstar självklart på Gula blend kärringen. Jag hoppas hon får vara kvar. Hon har gett mig många skratt.

samma här han kommer få sån hybris om han är kvar och springa efter tess ännu mer
2021-03-01, 18:14
Medlem
Killthepoors avatar
Jag hade gärna sett att Peddo stannade kvar en vecka till.
Under förutsättning att han blir kaxig som fan när han hör att han blir kvar, går all in som kingen i bygget och kör sin casanova-dans med en smirnoff i näven, under kvällen bli totalt avspisad av först Tanja och sedan Tess för att sen bli utröstad nästa vecka. DET hade varit underhållning på högsta nivå.

Men så kommer det ju inte bli, så ikväll ska han ut.
2021-03-01, 18:15
Medlem
kermiths avatar
Det som är mest creepy är inte Pedram "The Shining" Aghabeh utan deltagarna där inne som vet vad som händer utan att göra något.
Pedram "The Shining" Aghabeh gör bara det en babbe är förväntad att göra men alla spelar med som ingen hör och ingen vet.
2021-03-01, 18:19
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det som är mest creepy är inte Pedram "The Shining" Aghabeh utan deltagarna där inne som vet vad som händer utan att göra något.
Pedram "The Shining" Aghabeh gör bara det en babbe är förväntad att göra men alla spelar med som ingen hör och ingen vet.
Emilie vågade ju iallafall i jacuzzin peka ut Peddot för hans sliskiga kommentarer när han alltid är runt Therese.
2021-03-01, 18:19
Medlem
SodaFointains avatar
De gör sig fina för liven 21.00 då se är kortare i tv än på dc. Fjantigt.
2021-03-01, 18:20
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Gillar dig, men en fråga: är du rasist? Är du det ok för mig, om ej ännu bättre.👍
Håller på Judith, Simon och Stefanie. Gillar inte Tess och Pontus.
2021-03-01, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Instämmer helt, kan knappt vänta på att sändningen startar och så sitta där helspänn på ett resultat.

Jag hoppas innerligt på att dom inte har satt munkavel på Filip Dikmen jag garvade mycket förra veckan när han roasta några av deltagarna. Uppskattades inte på sociala medier men jag hade kul som fan den sändningen haha.

Samma här, tycker faktiskt om alla programledare i år speciellt Kirsty och Filip. Jätteroliga ihop!
2021-03-01, 18:21
Medlem
SodaFointains avatar
Man borde rösta på den som ska ut inte den som ska va kvar sävar det alltid när bb gick i kanal 5 att man röst på den man vill ha ut
2021-03-01, 18:22
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Samma för mig
Man kan inte rösta än
2021-03-01, 18:26
Medlem
om alla får köra småbarnslivet med start imorgon i par vem tror ni bb sätter therese med
2021-03-01, 18:28
Medlem
Tess ser riktigt billig ut ikväll, kanske Adrian får åka av
2021-03-01, 18:28
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Gillar dig, men en fråga: är du rasist? Är du det ok för mig, om ej ännu bättre.👍
Håller på Judith, Simon och Stefanie. Gillar inte Tess och Pontus.

Såhär skulle jag kunna svara: jag är inte rasist men.....
Jag är inte lagd så. Babbe är ett beteende för mig inte själva personen.
Om du tittar tidigt i tråden så gillade jag Peddo. Men hans beteende är något jag vill sätta ord på.
Och ordet måste ge effekt för beteendet är vidrigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in