2021-03-01, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
Japp, har även sett att han är ganska nersnackad i kommentarer på Facebook där många påpekar hans stundtals obehagliga beteende. Men det är fortfarande upplagt för en nagelbitare ikväll, jag tror det står mellan Pedram och Jesper.

jesper? skulle säg det står mellan katti och pedram som åker ut jesper är redan säker
2021-03-01, 11:23
Medlem
Omendö, nu har dom ändrat i schemat. Först stod det immunitetstävling men nu ska dom testa på familjelivet i natt. Antar att ett barn (docka) kommer komma in och skrika och ha sig

Kan vara att den som sköter det bäst blir immun. Men då borde dom låtit immunitetstävling stå kvar kan man tycka
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2021-03-01 kl. 11:26.
2021-03-01, 11:23
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tell me more grodan
Mammagruppen och BBpolisen hakar på att Peddo skall ut. Inte alla dock naturligtvis
Discord är inte alls så övertygade som jag trodde. Det är det mer jämnt skägg.
Fortfarande dock jämnt skägg.
2021-03-01, 11:24
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
På riktigt? Hjälp vad obehaglig människan är..
Hur man verkligen får bekräftat att han är den psykopat han är, är Therese förändrade beteende mot honom. Hon har fallit för hans manipulationer och beter sig därefter. Det är så en psykopat fungerar - och det är klassiskt att de personer som inte själva träffat en sådan, alternativt är insatt i ämnet, inte förstår kvinnans beteende och istället ifrågasätter henne.
Därav dessa diskussioner huruvida det är Therese eller Pedram som "gör fel" och "bråkar", "vem vill vad" osv. Det finns bara ett svar på det.
För Therese skull så hoppas jag verkligen att han får åka hem ikväll, så att detta inte fortgår och att hon utvecklar djupare känslor för då kan det bli farligt på riktigt.
För övrigt så kommer ju självklart ingenting våldsamt hända inne i huset där han är bevakad 24 timmar om dygnet. Han är en ögontjänare.

Så är det. Psykopat är jag inte helt säker på för de brukar vara väldigt charmerande och det är han inte. Narcisistisk personlighetsstörning däremot, check, check.

Vafan Pedram, den låten är inte 1700-tal!
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
jesper? skulle säg det står mellan katti och pedram som åker ut jesper är redan säker
Jo jag vet att det är en ganska vedertagen åsikt här inne. Men jag tror, som vissa redan har påpekat, att Jesper blir lite bortglömd den här gången. Men jag hoppas så klart att både han och Katti blir kvar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Mammagruppen och BBpolisen hakar på att Peddo skall ut. Inte alla dock naturligtvis
Discord är inte alls så övertygade som jag trodde. Det är det mer jämnt skägg.
Fortfarande dock jämnt skägg.

gött då kan det hända
2021-03-01, 11:25
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Vad föranledde det på siterna som höjde honom till skyarna tidigare då?

Tidigare har snacka gått åt att han och Tess har en chill. Nu har det svängt till snacket om att han är obehaglig.
2021-03-01, 11:26
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolidSteel
Ok ok, har du stalkat någon IRL?
Aldrig. Är det något du kan rekommendera?
/_/_/_/_/_/_/

Nu har jag missat lite på förmiddagen, då man tydligen måste svara i telefon ibland. Gjorde Pedram en Rambo på Tanja i natt? Låg Tess och lyssnade? 🤪
2021-03-01, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
Jo jag vet att det är en ganska vedertagen åsikt här inne. Men jag tror, som vissa redan har påpekat, att Jesper blir lite bortglömd den här gången. Men jag hoppas så klart att både han och Katti blir kvar.

absolut det kan hända men överallt jag läst tyder alt på att jesper tar hem en jordskredseger över peddot och kattis tänk på att förmodligen alla ponne fans kommer rösta jesper
2021-03-01, 11:27
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
antagligen hans äcklig beetende igår där många såg igenom honom + hans äckliga betende rent allmänt du vet allt går till en gräns även då dem mest förnekande vaknar upp

Är ändå förvånad men hoppas du har rätt. Jag vill att Katti ska räddas en gång till så tjejerna blir lite nojjigare.

Noterar att garden gnome-mösstrenden sprider sig.
2021-03-01, 11:27
Medlem
adrian visar vad skåpet ska stå

ska inte pedroz upp och visa hur grym han är på armhävningar??
2021-03-01, 11:28
Medlem
kermiths avatar
Citat:
gött då kan det hända

Skulle Peddo sitta mot en person, som det kommer vara framöver som förra året, hade han rykt utan snack. Nu måste folk fördela röster på Jeppe och Katti. Hade frågeställningen varit vem man vill skall lämna huset hade han på förhand rykt. Han har få fans. Tyvärr måste vi alltså fördela röster.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in