2021-03-01, 11:16
Medlem
kermiths avatar
Lite bra nyheter är att Peddo har sjunkit som en sten på många sajter nu... blir nog spännande detta
2021-03-01, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
inte underhållande för fem öre är det nån som är underhållande i huset är det typ simon tanja och stephanie

Två olika typer av underhållning i min bok. Det var ett jävla liv i tråden sist Pedram gick lös, men visst, vill man ha slätstruken och lättsam underhållning är det nog rätt att rösta ut honom. Nu kollar jag förvisso extremt sporadiskt, så det är möjligt att ni som tittar 24/7 upplever honom som störigare än vad jag gör.

Sen antar jag att många vill ha ut honom för att han inte ska vinna, men det kommer han inte göra, oavsett.
2021-03-01, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Lite bra nyheter är att Peddo har sjunkit som en sten på många sajter nu... blir nog spännande detta

tell me more grodan
2021-03-01, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Två olika typer av underhållning i min bok. Det var ett jävla liv i tråden sist Pedram gick lös, men visst, vill man ha slätstruken och lättsam underhållning är det nog rätt att rösta ut honom. Nu kollar jag förvisso extremt sporadiskt, så det är möjligt att ni som tittar 24/7 upplever honom som störigare än vad jag gör.

Sen antar jag att många vill ha ut honom för att han inte ska vinna, men det kommer han inte göra, oavsett.

jag vill ha ut honom för att han är en äcklig kvinnoförnedrare
2021-03-01, 11:18
Medlem
Blaisens avatar
Citat:

Vad föranledde det på siterna som höjde honom till skyarna tidigare då?
2021-03-01, 11:19
Medlem
__Alez__s avatar
Pedram gör vad han kan för att rädda sig kvar. Senast en hyllning till kvinnor som orkar klara sig genom mens varje månad.
2021-03-01, 11:19
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Japp, har även sett att han är ganska nersnackad i kommentarer på Facebook där många påpekar hans stundtals obehagliga beteende. Men det är fortfarande upplagt för en nagelbitare ikväll, jag tror det står mellan Pedram och Jesper.
2021-03-01, 11:20
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
"Ni är så sjukt underbara varelser som klarar av detta varje månad, NI ÄR UNIKA "

- Pedram om kvinnor och mens.

Hahaha åh fyfan vad cringe
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Håller med dig. Han fick min röst.

Allt som genererar rage i huset ska va kvar.
Katti gör inget ändå.

Lite så. Katti känns rätt malplacerad bland övriga deltagare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Vad föranledde det på siterna som höjde honom till skyarna tidigare då?

antagligen hans äcklig beetende igår där många såg igenom honom + hans äckliga betende rent allmänt du vet allt går till en gräns även då dem mest förnekande vaknar upp
Medlem
Raskaoverisens avatar
Adrian måste växla upp nu i kväll annars vart det totalt meningslöst att ta in honom i BB huset
2021-03-01, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat

För mig är det inte underhållande att titta på hur en man trycker ned en kvinna.
Då föredrar jag nog den "slätstrukna och lättsamma" typen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in