2021-03-01, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
glöm det inte en chans

Ok, inser att jag kanske använde fel ordval. Byt ut "tror faktiskt" mot "hoppas"..
2021-03-01, 11:03
Medlem
haha så fort nadros gick in i sovrummet flyttade kameran efter
2021-03-01, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Gissar att det stora samtalsämnet under minst 1 timma kommer att vara Pedrams avföring, igår var det hans spya. Retar röven av mig att han inte åker ut idag, han blir nya Mergim ett ashål vi aldrig blir av med

Jag tycker att Mergim var sju resor värre, sån sinnessjukt toxic uppsyn toppat med nån sorts aids-aura. En stor anledning till att jag inte pallade följa säsongen.

Men blev absolut sugen på att rösta ut Pedram när folk var inne och propagerade för honom igår med de klassiska "incel" och "rasist"-argumenten. Visst är han skum, men tycker han är rätt underhållande när han förvandlas till Skogsturken.
2021-03-01, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Jag tycker att Mergim var sju resor värre, sån sinnessjukt toxic uppsyn toppat med nån sorts aids-aura. En stor anledning till att jag inte pallade följa säsongen.

Men blev absolut sugen på att rösta ut Pedram när folk var inne och propagerade för honom igår med de klassiska "incel" och "rasist"-argumenten. Visst är han skum, men tycker han är rätt underhållande när han förvandlas till Skogsturken.

inte underhållande för fem öre är det nån som är underhållande i huset är det typ simon tanja och stephanie
2021-03-01, 11:09
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Say no more.

Jag tror faktiskt att även om han inte får minst antal röster så kommer han att skickas hem ikväll. Produktionen borde förhoppningsvis också uppmärksammat hans personlighetstyp och vill nog inte riskera något.
Tror också detta. Han är väldigt Toxic. Han ger andra deltagare obehag. Och som du säger är synad av produktionen som b.la inte var så impade av skådespelet igår när han dog av korven. En vandrande säkerhetsrisk som går igång på våld och att spotta folk i halsen.
Medlem
Addebooii88s avatar
Judith som hade kvar 24 korvbitar igår snackar om hur ont det gör än idag
Medlem
destroyer93s avatar
"Ni är så sjukt underbara varelser som klarar av detta varje månad, NI ÄR UNIKA "

- Pedram om kvinnor och mens.
2021-03-01, 11:11
Medlem
spelar fan ingen roll om man kör dc nu eller sovrummet nog fan är dem ända man hör joel nadros och peddot
2021-03-01, 11:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat

Håller med dig. Han fick min röst.

Allt som genererar rage i huset ska va kvar.
Katti gör inget ändå.
2021-03-01, 11:12
Medlem
Läste att dom vill att vi ska "dygna" inatt
2021-03-01, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Läste att dom vill att vi ska "dygna" inatt

vem?
2021-03-01, 11:15
Medlem