2021-03-01, 10:34
Medlem
Förlåt om jag frågar något som redan avhandlats men kan man se klipp/bilder/screenshots någonstans där det visas lite hud. Typ någon annat forum/hemsida för det postas inte i denna tråden?
2021-03-01, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Självklart, Peddot ska ut. Så jävla tråkig människa som bara går runt och suktar efter Therese. Får Tishko Ahmed vibbar av snubben när han står bakom Therese och spanar in henne med sina svarta ögon samt alltid vill vara i samma rum som henne så att hon ej gör något med Adrian. Om de hade varit på utsidan så hade Therese inte haft ett huvud längre. Kvinnor kan ibland ge mixade signaler men om hon säger till ditt ansikte att hon inte är intresserad så får man acceptera det och låta henne komma till dig isåfall. Men Peddot kan ej göra det och har noll tålamod så han skämmer ut sig i TV.

Peddot har redan ''peakat'' i huset och kommer inte erbjuda oss någon mer underhållning förutom sin besatthet av Therese. Jesper och Katti är mycket skönare människor och kan interagera med hela gruppen så de kan nog växa i våra ögon med tiden. Men Peddots tid i huset borde vara över.

jag vet när började pedroz röka? det är bara cover up för att kunna följa tess det tog inte mer än 15 sekunder innan han sprang ut efter henne till utegården
2021-03-01, 10:35
Avslutad
Pedros ska va kvar.

Tanja måste upp i takfläkten.
2021-03-01, 10:37
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Kattis sover i vardagsrummet 🤔 Har peddot och Tanja äcklat sig inatt eller?
Ååh vad jag hoppas att han åker ut ikväll!
Och jag kan nästan slå vad om att han då kommer att hoppa in i denna tråd och ställa till lite s.k ortenkaoz...flashbackare som han tydligen är

Inte det minsta. Han blev skitarg när Tanja kom för att han blev väckt.
Han slängde med grejer, så överdrivet, patetiskt. Täcket la han över Tanja efter att Katti lämnat rummet.
2021-03-01, 10:40
Avslutad
Har fjortisen börjat prata med Simon ännu? Hon verkar iallafall ha tagit åt sig av hans kritik till allas vår glädje.
2021-03-01, 10:40
Medlem
Satt idioten och bad nu? Hoppas bönen var att få åka hem i kväll.
2021-03-01, 10:42
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Självklart, Peddot ska ut. Så jävla tråkig människa som bara går runt och suktar efter Therese. Får Tishko Ahmed vibbar av snubben när han står bakom Therese och spanar in henne med sina svarta ögon samt alltid vill vara i samma rum som henne så att hon ej gör något med Adrian. Om de hade varit på utsidan så hade Therese inte haft ett huvud längre. Kvinnor kan ibland ge mixade signaler men om hon säger till ditt ansikte att hon inte är intresserad så får man acceptera det och låta henne komma till dig isåfall. Men Peddot kan ej göra det och har noll tålamod så han skämmer ut sig i TV.

Peddot har redan ''peakat'' i huset och kommer inte erbjuda oss någon mer underhållning förutom sin besatthet av Therese. Jesper och Katti är mycket skönare människor och kan interagera med hela gruppen så de kan nog växa i våra ögon med tiden. Men Peddots tid i huset borde vara över.

Bra inlägg. Klart killen ska ut. Vilka ska mer höra förnedringssex med snorloskor i gapet.
En Flashbackare röstar Peddo ut.
2021-03-01, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Satt idioten och bad nu? Hoppas bönen var att få åka hem i kväll.

ja det ska ju ett under till för att han ska åka ut så hoppas kan man ju alltid
2021-03-01, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Bra inlägg. Klart killen ska ut. Vilka ska mer höra förnedringssex med snorloskor i gapet.
En Flashbackare röstar Peddo ut.

förlåt grodan men du skrev helt fel denna gång

EN RIKTIG FLASHBACKARE RÖSTAR PEDDO UT
2021-03-01, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja det ska ju ett under till för att han ska åka ut så hoppas kan man ju alltid
Har jag missat något? Hade annat för mig under gårdagen. Men ingen är väll räddad ännu inför i kväll..?
2021-03-01, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Har jag missat något? Hade annat för mig under gårdagen. Men ingen är väll räddad ännu inför i kväll..?

nej men allt tyder på att katti är den som får minst röster

peddo har ett jättestöd hos babbifierade discord dem avgudar hans stil. Du vet framförallt hur man behandlar kvinnor
2021-03-01, 10:50
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
De har dukat upp en go frukost, alla sitter å pratar, skrattar förutom en som 1 miljon gånger berättat att hon alltid tänker på andra, har ett gott hjärta bla bla bla, gissa vem?

Kan bara vara en: Nardos!
Senast redigerad av Blaisen 2021-03-01 kl. 11:20.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in