2021-03-01, 09:38
Medlem
2018s avatar
Det känns som Simon trollar Adrian lite genom att själv bära hög mössa.
2021-03-01, 09:47
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Gissar att det stora samtalsämnet under minst 1 timma kommer att vara Pedrams avföring, igår var det hans spya. Retar röven av mig att han inte åker ut idag, han blir nya Mergim ett ashål vi aldrig blir av med
2021-03-01, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Gissar att det stora samtalsämnet under minst 1 timma kommer att vara Pedrams avföring, igår var det hans spya. Retar röven av mig att han inte åker ut idag, han blir nya Mergim ett ashål vi aldrig blir av med

+1
2021-03-01, 10:03
Medlem
Är det någon som har hört supertönten Adrian säga någonting under sin vistelse i huset? Tyst som en mussla hela tiden...
2021-03-01, 10:06
Avslutad
Hur ser röstningen ut?

Någon som har print på ålderdomsgruppen på Facebook och hur det ser ut i Discord(ar)?
Utifrån likes på frågestunden ser det ju ut som Pedram stannar?

Jag har gärna kvar honom alltså. Katti är ju absolut inte en sån gamling karaktär som man vill behålla som typ Sami. Inte för Sami var "gammal", men ni förstår vad jag menar. Skum typ.

Många brukar vilja ha kvar "skumma typer".
2021-03-01, 10:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 2018
Jag tror Katti och Jesper är bra för deltagarna i huset. Men Pedram gjorde riktigt bra tv i lördags. Mycket tråkigt att just de tre hänger löst.

Katti är fruktansvärd. Hon är ju inte ens rolig. Hon ligger i soffan som en sjösäl och gör nån rage här och där när hon ska läsa brev.

Man trodde att hon skulle va gamlingen som är helt loco som dom andra i tidigare säsonger. Minns inte namn. Typ Patzy är ett gott exempel. Hade hon varit som Patzy hade hon gärna varit kvar istället för Pedram.

Pedram fick min röst faktiskt precis nu.
2021-03-01, 10:16
Medlem
Mrsobehagligs avatar
De har dukat upp en go frukost, alla sitter å pratar, skrattar förutom en som 1 miljon gånger berättat att hon alltid tänker på andra, har ett gott hjärta bla bla bla, gissa vem?
2021-03-01, 10:18
Medlem
1754s avatar
Ge fan i att snacka skit om vår Katti, hon ska vara kvar!
Medlem
Citat:
De har dukat upp en go frukost, alla sitter å pratar, skrattar förutom en som 1 miljon gånger berättat att hon alltid tänker på andra, har ett gott hjärta bla bla bla, gissa vem?

judith?
Medlem
1754s avatar
Citat:

Hoppas det utbryter i stort bråk som det kan göra ibland.
2021-03-01, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenTurtle
Är det någon som har hört supertönten Adrian säga någonting under sin vistelse i huset? Tyst som en mussla hela tiden...
Nix, sist jag hörde honom prata var när han sa inte svarade på Judiths fråga om han kunde Kongos första kvällen. Eller då var det ju tystnad och lite mummel som svar.

Ser att han bytt ut den svarta kondomen till en grå. Fy fan vad jag hatar honom. Den mest menlösa person som jag sett. Tanja kom in som en frisk fläkt men den här vålnaden är bara som en tyst skugga som sveper förbi då och då.
2021-03-01, 10:32
Medlem
Anonym396s avatar
Självklart, Peddot ska ut. Så jävla tråkig människa som bara går runt och suktar efter Therese. Får Tishko Ahmed vibbar av snubben när han står bakom Therese och spanar in henne med sina svarta ögon samt alltid vill vara i samma rum som henne så att hon ej gör något med Adrian. Om de hade varit på utsidan så hade Therese inte haft ett huvud längre. Kvinnor kan ibland ge mixade signaler men om hon säger till ditt ansikte att hon inte är intresserad så får man acceptera det och låta henne komma till dig isåfall. Men Peddot kan ej göra det och har noll tålamod så han skämmer ut sig i TV.

Peddot har redan ''peakat'' i huset och kommer inte erbjuda oss någon mer underhållning förutom sin besatthet av Therese. Jesper och Katti är mycket skönare människor och kan interagera med hela gruppen så de kan nog växa i våra ögon med tiden. Men Peddots tid i huset borde vara över.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in