2021-03-01, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Ändå kul att se hur vissa svennebananer härinne hatar på Pedram.

Vi andra som tänker med fler än två hjärnceller ser vilken dramapotential det finns i att ha kvar honom.
Dramat mellan honom och Therese har nog bara börjat. Dessutom är han öppen och visar intresse för andra. Och i slutändan är det tjej-kille draman alla vill se och väntar på.

Blir han kvar kommer han nog bli den första som tar nästa steg i sängkammaren.

Men visst, vill ni stolpskott rösta ut honom och behålla tråkigare människor så gör det. Kom bara inte och klaga när det är tråkigt i huset.

Så sant!
Röstade också på Pedram!
2021-03-01, 06:00
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:

Vi andra som tänker med fler än två hjärnceller ser vilken dramapotential det finns i att ha kvar honom.
Dramat mellan honom och Therese har nog bara börjat. Dessutom är han öppen och visar intresse för andra. Och i slutändan är det tjej-kille draman alla vill se och väntar på.

Men visst, vill ni stolpskott rösta ut honom och behålla tråkigare människor så gör det. Kom bara inte och klaga när det är tråkigt i huset.
Fast vi kanske inte vill se honom ligga i TV? Hans syn på sex är jävlìgt skev. Någon skrev att han pratade om att spotta i halsen och trycka ner fingrarna, att han kallas Rambo för att han får brudar att blöda... Att ha preferenser och gilla weird shit är en sak, men det är inget man öppnar med och marknadsför sig med som man, framförallt på TV. Det är otroligt opassande. Det framstår som att han gör detta oavsett vad tjejen tycker om.

Då ser man hellre att Pedram far ut och att Adrian och Simon får mer plats. Den sexuella frustrationen ökar och gruppdynamiken kommer förändras.
2021-03-01, 06:03
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Men varför har han mössan på sig???? Det där måste de ta upp i studion och FRÅGA honom om. Det är fan stört. Han ligger i sängen med mössan!
Den kommer vara så jävla ofräsch snart.
2021-03-01, 07:30
Medlem
Citat:

Alltid lustigt när folk drar fram rasistkortet och skyller på det när personen har sig själv att skylla. "får inget jobb för att jag är svart" "får sämre betyg pga min hudfärg" och nu skulle man alltså hata på pedram för att han inte är svensk?? för hans beteende har inget med saken att göra? men jag håller med om att han bör stanna ett tag till pga underhållningsvärdet så jag hoppas faktist att Simon åker i kväll.
Senast redigerad av granskottet80 2021-03-01 kl. 08:15. Anledning: Blandade ihop Simon med jesper
2021-03-01, 07:48
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Alltid lustigt när folk drar fram rasistkortet och skyller på det när personen har sig själv att skylla. "får inget jobb för att jag är svart" "får sämre betyg pga min hudfärg" och nu skulle man alltså hata på pedram för att han inte är svensk?? för hans beteende har inget med saken att göra? men jag håller med om att han bör stanna ett tag till pga underhållningsvärdet så jag hoppas faktist att Simon åker i kväll.
Varför skulle Simon åka?
2021-03-01, 07:54
Medlem
Paladins avatar
Citat:

Hoppet är ju det sista som överger en. Men i detta fallet får du nog släppa det hoppet. Simon sitter ju trots allt säkert.
2021-03-01, 07:59
Bannlyst
Citat:

Simon är den som hittils förtjänar att vinna.
2021-03-01, 08:08
Avslutad
Jag håller med trots att jag ogillade honom starkt i början, han är på det sättet som Nardos säger att hon är. Rak och ärlig.

Såg bråket mellan honom och Nardos nu och jag förstår att hon kände sig förnedrad, men efter att hon sovit på saken så borde hon väl för fan inse att han har helt rätt.
2021-03-01, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Varför skulle Simon åka?
För att jag gillar cattis mer och pedram är roligare att ha kvar i huset.
Simon verkar vara en bra kille och har inget emot honom vad jag sett, bara att han inte tillför så mkt. Jag låter hemsk men att bara ha kvar snälla och trevliga människor är astrist.
2021-03-01, 08:09
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Finns inget underhållningsvärde i Peddo en arrogant typ en toffel.Ta bara igår när den självutnämnde casanovan skulle äta en riktigt stark korv det tog timmar att genomföra och det var bara ett löjligt spel från hans sida för att få empati på måndag.Man spelar inte halvt medvetslös för detta men han gjorde det och vi syna bluffen
Han har absolut noll underhållningsvärde
2021-03-01, 08:10
Avslutad
Citat:
För att jag gillar cattis mer och pedram är roligare att ha kvar i huset.
Simon verkar vara en bra kille och har inget emot honom vad jag sett, bara att han inte tillför så mkt.
Tror du menar Jesper va?
2021-03-01, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Finns inget underhållningsvärde i Peddo en arrogant typ en toffel.Ta bara igår när den självutnämnde casanovan skulle äta en riktigt stark korv det tog timmar att genomföra och det var bara ett löjligt spel från hans sida för att få empati på måndag.Man spelar inte halvt medvetslös för detta men han gjorde det och vi syna bluffen
Han har absolut noll underhållningsvärde
Ja han är den största idioten i huset enligt mig och är i sig ingen vettig person. Men hellre spel och idioter än Svenssons.
Helst skulle inte Simon åka alls såklart. Men han bölar ju stup i ett och tillför inte så mkt.

Edit: menar ju såklart JESPER
Senast redigerad av granskottet80 2021-03-01 kl. 08:17.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in