2021-03-01, 02:30
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL
Hade varit så mycket bättre om dom gjorde som förra året (som jag fått berättat för mig) och bara censurerade det aktuella rummet. Blir så tradigt när alla kameror släcks så fort det är något.
Borde väl räcka att stänga av ljudet när de pratas om förbjudna saker... sjukt störande att släcka ner allt.
2021-03-01, 02:31
Medlem
Precis börjat kolla, finns det någon discordserver likt den förra året?
2021-03-01, 02:31
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL
Hade varit så mycket bättre om dom gjorde som förra året (som jag fått berättat för mig) och bara censurerade det aktuella rummet. Blir så tradigt när alla kameror släcks så fort det är något.

Ibland är det panikknappen som släcker alla kameror, ibland är andra kameror uppe.
2021-03-01, 02:32
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Borde väl räcka att stänga av ljudet när de pratas om förbjudna saker... sjukt störande att släcka ner allt.

Ja det har du rätt i
2021-03-01, 02:32
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Precis. De vill ha kvar Pedram för han fick väl mest tid från de utfrågningarna? Iofs visade de ju även hans tjafsande men ja, inte tillräckligt.
De var ju väldigt lite från hans tjafs som visades.
Förståeligt på sätt och vis då han häll på i timmar men hans psyk och översittarbeteende visades inte alls.
2021-03-01, 02:34
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
De var ju väldigt lite från hans tjafs som visades.
Förståeligt på sätt och vis då han häll på i timmar men hans psyk och översittarbeteende visades inte alls.

Precis, och nu såg jag början på tjafset igår och tycker då verkligen att det var Pedram som startade det. Han tror att hon är svartsjuk - enligt bikt i appen - och hon säger i sin bikt att hon inte har några känslor. Varför skulle hon ljuga? Jag är iofs helt färdig med deras tjafsande.
2021-03-01, 02:35
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:

Min ''konspirationsteori'' är ju att de talar direkt till deltagarna i högtalare därav att de avbryter livesändningen. De vill inte visa det så att vi inte tröttnar på deras lögnaktiga koncept om att de har minimal kontakt med omvärlden.
2021-03-01, 02:35
Medlem
Blaisens avatar
Men varför har han mössan på sig???? Det där måste de ta upp i studion och FRÅGA honom om. Det är fan stört. Han ligger i sängen med mössan!
2021-03-01, 02:36
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Min ''konspirationsteori'' är ju att de talar direkt till deltagarna i högtalare därav att de avbryter livesändningen. De vill inte visa det så att vi inte tröttnar på deras lögnaktiga koncept om att de har minimal kontakt med omvärlden.

Så kan det absolut vara. De får direktiv att gå och lägga sig helt enkelt.
2021-03-01, 02:37
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Om Simon & Stephanie är kvar i huset en längre tid i huset så är hennes enda alternativ att prata med sina känslor till Simon eller att kanske byta sovrum och bygga upp nya relationer i huset.

Ja, tja.. jag tror hon förstår att det inte är just Simon hon är hung up på, jag tycker hon antyder det i sina snack. Men det är liksom han som finns tillgänglig..

.. eller så har hon en liten crush på Simon och bara försöker övertyga sig om motsatsen, "här är alla mina skäl för att inte gilla honom" typ..
2021-03-01, 02:38
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Precis, och nu såg jag början på tjafset igår och tycker då verkligen att det var Pedram som startade det. Han tror att hon är svartsjuk - enligt bikt i appen - och hon säger i sin bikt att hon inte har några känslor. Varför skulle hon ljuga? Jag är iofs helt färdig med deras tjafsande.
Ja dom flesta orkar nog inte diskutera de tjafset mer 😄
Men hon har ju sagt flera gånger senaste veckan (till nästan alla i huset) att hon inte är intresserad av honom och då är de ju så...
Men nog om de där nu.
Hoppas bara att han får åka hem till brorsorna.
2021-03-01, 02:38
Medlem
Har de fått in tjack idag eller? Varför är alla pigga så här sent och glada?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in