2021-03-01, 02:23
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Ja det är verkligen synd.
Jag förstår de som tittar på de korta programmen att man hellre vill se action i huset och därför väljer att rösta ut en gammal tant.
Men dom gör ju fel då de dom sett inte stämmer.
Tanten är genomsnäll, omtyckt av de andra, spontan och rolig.
Får hon mer tid (i kameran) skulle fler upptäcka det.
Ja tror verkligen att hon behövs i huset, inte minst för att de yngre ska orka.
Tanten kommer växa under sin tid i huset, kan jag tänka mig. Peddot är ju en sjukt tråkig människa som har redan ''peakat'' efter 2 veckor och den enda underhållningen han har gett mig är hans besatthet av Tess.
2021-03-01, 02:23
Medlem
xrlpyts avatar
Steffi är ju inte ledsen över att Simon väljer någon annan, eller väljer allihop, hon är ledsen över att någon hon trodde fanns där för henne helt enkelt inte var det. Hon har placerat en form på Simon som han inte kan eller vill fylla; det händer ju hela tiden IRL och det är säkert väldigt lätt hänt i BB-huset där "utbudet" så att säga är kraftigt begränsat. Det är inte Simons fel, det är inte Steffis fel, det bara är - och det suger.

Sen blir det förstås extra knivigt när hon har sitt ex som ligger och skvalpar, men vad Steffi kanske missar i det här är att hon behandlar honom just nu som hon tycker att Simon behandlar henne; som ett backup-alternativ när alla andra möjligheter gått förlorade.. "Om bara Simon hade kunnat leva upp till mina förväntningar och förhoppingar så hade jag inte behövt tänka på hur mitt ex känner, men nu när Simon visar sig vara en fuckboy så ångrar jag mig..."

Komplicerat det här.
2021-03-01, 02:24
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, vi får se men jag tycker han dras lite väl mycket till Nardos, Emelie och Joel. Tog Nardos parti i bråket med Simon osv. Jag är skeptisk men vi får se.

Hahahanu höll Katri på att dö av skräck igen

Ja det håller jag med om.. Han tar parti för fel människor (enligt mig) Haha jag hoppas faktiskt att Katti stannar imorgon.
2021-03-01, 02:25
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja det håller jag med om.. Han tar parti för fel människor (enligt mig) Haha jag hoppas faktiskt att Katti stannar imorgon.

Ja, Katti måste vara kvar!
2021-03-01, 02:26
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL
Ja som Steph sa, utan henne är det bara barnungar där inne.
Hon behövs och jag hoppas hon blir kvar efter imorgon

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Tanten kommer växa under sin tid i huset, kan jag tänka mig. Peddot är ju en sjukt tråkig människa som har redan ''peakat'' efter 2 veckor och den enda underhållningen han har gett mig är hans besatthet av Tess.
Ska göra allt ja kan för att Peddo åker i morgon.
Han har varit sjukt trist och psyco. Och sista dagarna har han försökt göra tv genom att spela över. Han borde åka hem och söka en plats på Ortens teatersällskap.
Katti förtjänar att vara kvar så mycket mer!
2021-03-01, 02:26
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Steffi är ju inte ledsen över att Simon väljer någon annan, eller väljer allihop, hon är ledsen över att någon hon trodde fanns där för henne helt enkelt inte var det. Hon har placerat en form på Simon som han inte kan eller vill fylla; det händer ju hela tiden IRL och det är säkert väldigt lätt hänt i BB-huset där "utbudet" så att säga är kraftigt begränsat. Det är inte Simons fel, det är inte Steffis fel, det bara är - och det suger.

Sen blir det förstås extra knivigt när hon har sitt ex som ligger och skvalpar, men vad Steffi kanske missar i det här är att hon behandlar honom just nu som hon tycker att Simon behandlar henne; som ett backup-alternativ när alla andra möjligheter gått förlorade.. "Om bara Simon hade kunnat leva upp till mina förväntningar och förhoppingar så hade jag inte behövt tänka på hur mitt ex känner, men nu när Simon visar sig vara en fuckboy så ångrar jag mig..."

Komplicerat det här.
Om Simon & Stephanie är kvar i huset en längre tid i huset så är hennes enda alternativ att prata med sina känslor till Simon eller att kanske byta sovrum och bygga upp nya relationer i huset.
2021-03-01, 02:27
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolmumz
Vad hände egentligen mellan ponne och joel? Missade det helt
Pontus ville göra ett Ouija-bräde och kalla på "andar", men Joel flippade litegrann och vägrade och sa att ingen i huset får göra det, och om någon haft kontakt med andevärlden så skulle de förstå att man inte kallar på den, buhu buhu.. han sprang in på sitt rum och drog täcket över sig.
2021-03-01, 02:27
Medlem
Anonym396s avatar
Nu blev det censur i poolrummet av fittproduktionen.

EDIT: Gissar jag på

EDIT2: Jag hoppas de inte får en varning för att de möblerar. Bara ännu en anledning till varför årets BB suger där deltagarna inte kan ha kul.
Senast redigerad av Anonym396 2021-03-01 kl. 02:30.
2021-03-01, 02:29
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, Katti måste vara kvar!
Så tråkigt att dom inte visade mer ifrån hennes frågestund till tittarna också i kvällens program.
Jag såg hela live och de borde alla sätt.
Så rak, ärlig och rolig.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:

Även DC..
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:

Hade varit så mycket bättre om dom gjorde som förra året (som jag fått berättat för mig) och bara censurerade det aktuella rummet. Blir så tradigt när alla kameror släcks så fort det är något.
2021-03-01, 02:30
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Så tråkigt att dom inte visade mer ifrån hennes frågestund till tittarna också i kvällens program.
Jag såg hela live och de borde alla sätt.
Så rak, ärlig och rolig.

Precis. De vill ha kvar Pedram för han fick väl mest tid från de utfrågningarna? Iofs visade de ju även hans tjafsande men ja, inte tillräckligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in