2021-02-28, 20:58
Medlem
Har inte följt så mycket ikv de sitter i poolen vem har åkt ut ? Är Peddot ute ???
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Sluta rynka pannan, tvätta av sminket, ryck fake-fransarna och bjud lite på dig själv förfan 😂😳
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Har inte följt så mycket ikv de sitter i poolen vem har åkt ut ? Är Peddot ute ???

Ingen har åkt ut idag, det är imorgon.
2021-02-28, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Du motsäger dig själv lite med att kalla andra för att idka konspiration när du själv ser att korvarna inte är uppätna. Att det är bra jobbat av Judith är en sak, hon försökte i alla fall. Men uppdraget var att de skulle ätas upp och inte att tittarna skulle avgöra. Det var samma uppdrag som förra året.

Eller menar du på allvar att korvarna var uppätna?

Förklara hur du menar att jag motsäger mig själv när jag säger att det är förståeligt att tittarna röstar att hon är klar, för ingen orkar kolla på samma sak 3 timmar? Hur är det riggat om tittarna röstat att hon är klar med uppdraget? Idiot😂
2021-02-28, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL
Ingen har åkt ut idag, det är imorgon.
Ah okej tack du, verkar som de har förlåtit Peddot idag, men det klart de har inte sett allt de vi sett och han är manipuerande psyko så folk är typ fake trevliga mot han för han så fake själv aja ni fattar ut med han bara
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Sluta rynka pannan, tvätta av sminket, ryck fake-fransarna och bjud lite på dig själv förfan 😂😳

Precis vad jag tänker, och troligtvis alla hon umgås med också.

Var är nardos?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Hehehe. herre jävlar vilken resa Barbapappa skulle få.
Luis ligger på rygg och flåsar och är helt slut 3min in.
Efteråt kommer han inte ihåg någonting,
halvt avtuppad. För allt Blod gick till snorren.

Fan du fick mig att se en bild i min hjärna av detta scenario.
2021-02-28, 21:04
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellevelle
Förklara hur du menar att jag motsäger mig själv när jag säger att det är förståeligt att tittarna röstar att hon är klar, för ingen orkar kolla på samma sak 3 timmar? Hur är det riggat om tittarna röstat att hon är klar med uppdraget? Idiot😂

Du menar fortfarande att korvarna var uppätna?
Det känns lite konspiration när alla såg att det inte var fallet, eller
2021-02-28, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Personen har 0 inlägg i övrigt, så jag antar att dom inte är seriösa när dom skriver sånt och ignorerar att svara på det.

Måste ju kännas meningslöst för Pedram att han käka upp allt och hon klara sig utan straff utan att ens äta korven och dessutom hålla på att göra om det till andra maträtter samt lägga på massa ostbågar och skit.

Bra slutsats där, bara för att man inte är inne 24/7 på fb så kan man inte ha en seriös åsikt?😂
2021-02-28, 21:10
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellevelle
Jag fick inte upp någon röstning. vart kunde man rösta då?
2021-02-28, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jag fick inte upp någon röstning. vart kunde man rösta då?

på c more omröstningen var uppe max 3 min inte lngre därför är det ganska klart att nej vann
2021-02-28, 21:15
Medlem
Chandler Bings avatar
Snillen spekulerar nu zzzzzzzz

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in