2021-02-28, 20:05
Medlem
xrlpyts avatar
Adrian har verkligen inte gjort mycket väsen av sig.
2021-02-28, 20:05
Medlem
Kurt1s avatar
Efter att ha sett dagens avsnitt håller väl alla med om att Peddo ska ut?
2021-02-28, 20:06
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jo det vet jag men att konfrontera honom och tala klarspråk. `Jag har inga såna känslor för dig`Punkt slut. Lägg ner! Annars får produktionen ta över och plocka ner Pedram på jorden, för i vissa situationer beter han sig som en tvättäkta sociopat, psykopat och en blivande stalker. Hörde Tess säga att hon inte bryr sig ett skvatt om vad fan Pedram gör med Tanja men att hon vill bara sova så det är ju en förklaring men tycker inte hon ska ge honom av sin tid att diskutera med honom för han läser av allt som ett intrresse från henne verkar det som.

Hon har talat om att hon har noll känslor för honom i klarspråk. Det verkar han inte acceptera. Det finns dock en tråkig sida i henne att skruva in det extra mycket. Sedan springer han efter henne som en ledsen hund och vill förklara. En man hade vänt på klacken och accepterat det utan att vända tillbaka. Han är väldigt sugen på henne och till viss del så spelar hon på det.
Senast redigerad av kermith 2021-02-28 kl. 20:10.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Det finns en ganska logisk förklaring till detta fenomen med riggade röstningar, katti tillför inte ett skit egentligen, peddi skapar content o drama. samma rigg såg vi förra året när produktionen räddade julia o glasman så att inte sami skulle tagga. 50.1 mot 49.9% det går inte att rigga det bättre än så. tråkigt.

Ja, det är ju tur att röstandet inte kostar pengar för då skulle de kunna åka dit.
Absolut, men hellre att Jesper stannar för an är iaf rolig ibland. Pedram är bara irriterande.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Vad är detta för en hååmosex-säsong?

På tisdag kommer Patzy in för då är det GÄJVECKA med böbböl varje daaa.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Håller naturligtvis med om det. Att dessutom skruva in hos tittarna det skulle vara utfört genom en onödig omröstning, som dom inte annonserar, är ju klart att det är uppgjort hos BB. De skulle kunna vara ärligare om det istället för att dribbla bort det. Utan att behöva vara hjärnkirurg förstår nästan alla att utgången var given. Detta gäller många andra förseelser. Jag tror att folk skulle uppskatta ärlighet.
Undrar om alla andra får samma fördel att slippa straff, om dom bara försöker.
2021-02-28, 20:07
Medlem
Raskaoverisens avatar
Men sitta på arslet och spela ett löjligt spel i timmar,har dem glömt att dem ska underhålla tittarna
2021-02-28, 20:09
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Undrar om alla andra får samma fördel att slippa straff, om dom bara försöker.

Det tror jag inte. Vissa klarar av sina uppgifter eller nederlag alldeles utmärkt. Men woke är starkt, alla skall med så att säga. Ingen skall behöva känna sig sämre... även om man nu är det i vissa fall.
2021-02-28, 20:09
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Hon har talat om att hon har noll känslor för honom i klarspråk. Det verkar han inte acceptera. Det finns dock en tråkig sida i henne att skruva in det extra mycket. Sedan springer han efter henne som en ledsen hund och vill förklara. En man hade vänt på klacken och accepterat det utan att vända tillbaka. Han är väldigt sugen på henne och till viss del så spelar hon det.

Precis, hoppas någon kan ge henne råd för vi alla kan se att Pedram är obehagligt frusterad.
2021-02-28, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Efter att ha sett dagens avsnitt håller väl alla med om att Peddo ska ut?

Nope, Peddor har inte spelat ut sin roll helt än! Ser hellre att Joel åker eller den nya kille, helvete vad tråkig.
2021-02-28, 20:12
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Hon har talat om att hon har noll känslor för honom i klarspråk. Det verkar han inte acceptera. Det finns dock en tråkig
sida i henne att skruva in det extra mycket. Sedan springer han efter henne som en ledsen hund och vill förklara. En man hade vänt på klacken och accepterat det utan att vända tillbaka. Han är väldigt sugen på henne och till viss del så spelar hon på det.

Förhoppningsvis slipper hon honom from imorgon kväll!
2021-02-28, 20:12
Medlem
Raskaoverisens avatar
Han den nya killen"utan min mössa"verkar stelare än en staty,trodde han skulle komma in och pranka lite eller ragga,men nej jag sitter hellre under mitt träd och luktar på min mössa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in