2021-02-28, 19:48
Medlem
Är det bara jag eller har inte dc fokuserat enbart på Tanja, Judith osv hela dagen? Emelie Joel osv har ej fått ngn tid alls? och dessutom är ljudet av när man byter t deras rum?
2021-02-28, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Har Adrian visat sig utan mössa än?

Igår iaf https://i.imgur.com/6lFsx9v.jpg
Medlem
bara jag som stör mig på personer i gymmet som inte är där för att gymma, antar att det är för att jag bli lika irriterad på folk på gymmet som bara är där för att snacka
Medlem
Sladderbrallas avatar
Ja har ett nyreggat konto.
Nån som vet vrf de står noll inlägg ff fast ja skrivit betydligt fler?!
2021-02-28, 19:50
Medlem
Mouchinos avatar
Alltså vad är det med Tess? Hon beter sig på ett väldigt utstuderande sätt och jag försvarar inte Pedrams agerande men hon vet ju att han är intresserad och ändå fortsätter hon att ta dessa diskussioner med honom och skapar bara mer och mer bränsle på en redan övertänd eld . Den energi hon lägger ner i de lägena med Pedram får mig att undra vad fasen hon pysslar med. Kanske har fel men en tanke!

Hon säger till Joel att hon inte är intresserad men varför inte säga det KLART OCH TYDLIGT till Pedram i stället för att söka svaret hos den som så tydligt visar tydliga signaler?, SÄG VAD DET ÄR? Hon vet vad det är. Säg bara "Jag har förstått att du är intresserad men kan tyvärr inte besvara det.`Varför gör hon inte det? Hon vet mycket väl om vad det handlar om. Tycker fan att Tanja känns mer äkta och jordnära än Tess.
Senast redigerad av Mouchino 2021-02-28 kl. 19:54.
2021-02-28, 19:51
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Igår iaf https://i.imgur.com/6lFsx9v.jpg

Han ser inte ens tunnhårig ut vilket jag trodde var orsaken till hans möss-OCD. Han satt i poolen med den till och med .. Mössan var helt soaked Han är finare utan.
Medlem
StoriaiLs avatar
Jag är kvinna och Simon är en favorit.
Medlem
Addebooii88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladderbralla
Ja har ett nyreggat konto.
Nån som vet vrf de står noll inlägg ff fast ja skrivit betydligt fler?!
Inlägg i såna här trådar räknas inte.
2021-02-28, 19:53
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Alltså vad är det med Tess? Hon beter sig på ett väldigt utstuderande sätt och jag försvarar inte Pedrams agerande men hon vet ju att han är intresserad och ändå fortsätter hon att ta dessa diskussioner med honom och skapar bara mer och mer bränsle på en redan övertänd eld . Den energi hon lägger ner i de lägena med Pedram får mig att undra vad fasen hon pysslar med. Kanske har fel men en tanke!

Hon säger till Joel att hon inte är intresserad men varför inte säga det KLART OCH TYDLIGT till Pedram i stället för att söka svaret hos honom? Hon vet mycket väl om vad det handlar om. Tycker fan att Tanja känns mer äkta och jordnära än Tess.

Hon har väldigt klart och tydligt sagt det till honom vid upprepade tillfällen.
Medlem
Killthepoors avatar
Peddo borde testa att lyfta lite vikter han med, det behövs.
Medlem
PyjamasXLs avatar
Vad är detta för en hååmosex-säsong?
2021-02-28, 19:54
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Visst. Det känns även meningslöst för alla som följer det dessutom. Och sedan får man veta att detta är ändå riggat
Förstår inte problemet med att inte kunna ge Judith straff för att hon inte klarade att äta upp.
Hon åt kanske 15% av korven totalt.
Några tuggor av en stor portion, där hon spädde ut korven i allt möjligt skit.
Det är inte på liv och död det där straffet.
Klarar man det inte, då har man inte klarat det.
Och ett straff på det.
Spelar ingen roll om man försöker, eller gör sitt bästa.
Klarar man inte konsekvensen så är det så.

Fan va trött man blir på BB.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in