Citat:
Ursprungligen postat av
smokeonthewater
Ni är precis som LW. Ni tror på det ni vill tro. Trots att det nästan är tre år sedan hon dog så fortsätter hon att manipulera er genom sina texter. Ni tar varje ord hon skrivit som absolut sanning. Som om hon var oförmögen att ljuga. Hon hatade HD. Då hatar tråden HD. Hon var besviken på JG. Då är tråden arg på JG för att han gjorde LW besviken. Kan ni inte tänka själva överhuvudtaget?
Nej, det skrev jag inte. Jag skrev: för att få bekräftelse från ytterligare en man. I hennes chattar ser man att hon kan älta samma saker om SD i det oändliga, utan att den hon chattar med skriver tillbaka. En enda lång monolog. Jag kan tänka mig att det var likadant hos terapeuten.
Det var många som trodde att de dejtade LW. Jag kommer inte ihåg alla namn. Men bl.a. killen som var med vid skidolyckan. Hans vänner trodde att de var ett par. När LW dejtade någon så betydde det inte att hon inte träffade andra samtidigt. Hon var lite som SD; hon gjorde som hon ville.
BS.
Jag tänker bara kommentera det fetade, och sen får det räcka för nu.
Hur kom du på att du skulle skriva ytterligare något nedsättande om LW? Vi resonerade om terapin. Vad den gick ut på. Om den var framgångsrik.
Jag skrev att RS ansåg att LW mådde bättre.
Hon hade också träffat en ny man.
Du skrev (bland annat) att om det var JH så var han inte intresserad av något seriöst.
Jag skrev att hon ska resa bort med JH som hon dejtar (enligt honom, det är så han uttrycker det under rättegången.)
Du skriver att många trodde att de dejtade henne.
Det blir ett sånt motsägelsefullt och förskjutet resonemang från dej: JH är inte intresserad av något seriöst.
Ändå är det han som säger att de dejtar.
Seriöst eller ej, det hade framtiden fått utvisa, om LW inte hade blivit mördat.
Men i varje läge tar du chansen att kasta skit på henne. Det vi till att börja med resonerade om krånglar du fram till att LW hade många parallella förhållanden.
Det båtar föga att försöka resonera med dej då du bara är fokuserad på att framställa LW i så dålig dager som möjligt.
Varför kan man undra.
Och för din information så är jag varken blind eller hjärntvättad.