2021-02-28, 15:07
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Japp IT-ingenjör
Måste blivit något fel. Kebabingenjör ska det vara.
2021-02-28, 15:08
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Jasså Grodan lever
Ja du var ett jäkla liv med Tess och Pedram såg det i efterhand och det forts på morgonen, Man undrar vad krävs för att Pedram ska förstå han har ingen chans på Tess hur än mycket han själv vill....

Pedram tror han är gudsgåva till kvinnan och att alla vill ha han känns som han har en skev kvinnosyn den grabben, Kommer bli en annan dynamik då han kommer åka i morgon från huset Pedram och det lär ta på hans uppblåsta ego!

Käre Putte, som vanligt alltid uppfriskande att se dig.

Du har alldeles rätt. Visst, Peddo har säkert en bra utbildning, det är därför det stör mig att han kör sin förortenstil och språk. Han kör hårt med det, utan anledning. Jag såg att någon hade gjort en kreditupplysning på honom och han tjänar riktigt grovt. Så förorten har han klistrat på sig själv och den attityden är precis det du beskriver.

Han behöver inte den men har nu hamnat i klistret och han måste fullfölja den. Tess är inte någon av mina favoriter men skall inte behöva tvingas till hans ständiga överklamp från hans sida. Han har gått över gränsen nu, även om Tess lite grann väljer att småtrigga honom.

När han är nykter utan Tess i närheten är han en okay kille bara han droppar tugget om orten, det kan han säker om han vill. Men nu har bitterheten helt tagit över och då kommer hans absolut sämsta sidor fram. Dessa sidor man har en bild av, av killarna från orten.
2021-02-28, 15:08
Medlem
Addebooii88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fickpingis90
mycket snack om Pedram på denna sida. Många här inne som hatar honom och drar paralleller till Tishko och andra diverse beteckningar. Han skapar mycket intriger och sånt gillas ej bland svenskar. Man ska vara skön och chill för att bli älskad på flashen. Vill man vara konfliktskapare ska man nog flytta till sydligare breddgrader skulle mårten 25 från grums säga bakom skärmen inne på flashback.

Kattis åker aldrig. Hon är en arbetarklass kvinna med feministisk kamp i blodet. En padda som kommer gå hela vägen till final med de egenskaperna hon har. Omtyckt bland svenskar som är pk. Hon kan dra hur många trallor som helst på Jeppe eller någon annan spelar ingen roll egentligen.

Jesper påminner om han från förra året. Lennie. Lite äldre. Skön frisyr och lagom tatuerad. Kompis med alla. Perfekt. Stör inte ordningen. Gud så skönt tänker Tommy från åkersberga.

Vi som tittar vill inget hellre än att ha ut alla deltagare som man irriterar sig på eller hur? Jag spyr nästan av den stängda mentaliteten..
Det är många kvinnor på Insta som inte gillar Kattis för hon vågade stå upp mot Nardos och har problem att komma ihåg hennes namn. Kommer gå hela vägen till finalen? Hon har högst odds på alla spelbolag.

Är väl lite svenskt att vilja se sköna och härliga karaktärer framför obehagliga och sliskiga?
2021-02-28, 15:09
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user0420
. Iof så kan han mycket väl vara ingenjör då det inte är en skyddad yrkestitel. Men IT-ingenjör är ett väldigt luddigt begrep. Trodde han var en såndär snackig säljare?
Enligt BB är han IT-konsult. IT- ingenjör finns väl inte?
2021-02-28, 15:10
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Käre Putte, som vanligt alltid uppfriskande att se dig.

Du har alldeles rätt. Visst, Peddo har säkert en bra utbildning, det är därför det stör mig att han kör sin förortenstil och språk. Han kör hårt med det, utan anledning. Jag såg att någon hade gjort en kreditupplysning på honom och han tjänar riktigt grovt. Så förorten har han klistrat på sig själv och den attityden är precis det du beskriver.

Han behöver inte den men har nu hamnat i klistret och han måste fullfölja den. Tess är inte någon av mina favoriter men skall inte behöva tvingas till hans ständiga överklamp från hans sida. Han har gått över gränsen nu, även om Tess lite grann väljer att småtrigga honom.

När han är nykter utan Tess i närheten är han en okay kille bara han droppar tugget om orten, det kan han säker om han vill. Men nu har bitterheten helt tagit över och då kommer hans absolut sämsta sidor fram. Dessa sidor man har en bild av, av killarna från orten.
Tror det är en image som han har och kör med Pedram men det biter inget och Tess han genomskådat han som den enklaste att spela ut korten på, Han hugger direkt utan att analysera läget och sätter sig i skiten gång på gång vilket han har sig själv att skylla på i alla lägen!
2021-02-28, 15:11
Medlem
Vad har hänt med röstningen?
Jag röstade igår och nu när jag loggade in fick jag rösta igen?!
2021-02-28, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Enligt BB är han IT-konsult. IT- ingenjör finns väl inte?

"Software engineer" är ju på svenska utvecklare typ. Men om man översätter det blir de ju mjukvaruingenjör
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new

det har inte hänt mig står att jag röstat på jeppe
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Ja det är väl sant? Om Pedram vill knulla Tanja så har väl inte Tess åsikt något med saken att göra han kommer knulla henne vilket som. Eller menar du att han måste få klartecken av Tess innan han får stoppa in den i Tanja?

Ni har inte kunnat hålla käften på hela veckan om hur hemskt det är att ingen ger en säng till
Stephanie och Simon för de ska minsann få knulla hur som helst vart som helst spelar ingen roll vem som försöker sova men den principen gäller alltså inte Pedram och Pedram/Tanja eller?

Ska inte Simon och Steph få dela säng får inte Tanja och Pedram det heller. Ingen i S1 vill ha prasslande täcken och stön. Simple as that. Hela hans gangstatugg är bara såååå pinsamt och hade varit lika pinsamt om någon annan, oavsett ursprung, uttryckt sig lika idiotiskt.
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Det gör hon visst det, det lyser svartsjuka och dålig attityd från henne, trodde hon skulle ha bättre självkänsla än så men det har hon verkligen inte. Hon är en tjej som inte klarar av att andra tjejer är snyggare än henne, det har märkts tydligt de senaste dagarna. När hon känner sig hotad så anspelar hon på sin kropp och utseende och när hon inte får respons på det så blir hon riktigt tjurig. Därav nattens utbrott. Riktigt pinsamt beteende, och barnsligt som fan.
Hahaha men alltså snälla rara.. en tjej som har opererat om allt på sin kropp samt ägnar TIMMAR om dagen åt att dölja sitt ansikte.. ”hon har nog bra självkänsla” tänker du då? Berätta, vad grundade du det på? Att hon sa ”jag kommer nog förvåna många därinne, för jag pluggar arkitektur” kanske? LOL
2021-02-28, 15:13
Medlem
__Alez__s avatar
Vacker syn i duschen. Katti naken, rakar fiffi och gräver i skrevet med hand och duschmunstycke.
2021-02-28, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new

Du röstade på fel person så du fick en chans till

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in