2021-02-28, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Bara ge upp.

Det är exakt så det kommer o utspela sig. Kommer inte bli förvånad om de ligger med varandra nästa gång det blir fest. Tro mig, hon är väldigt sugen på honom. Det syns långa vägar. Han njuter av uppmärksamheten men måste fortsätta spela ett litet tag till så att hon inte tappar intresset.
2021-02-28, 14:44
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Undrar om ExcorsistPedram tycker han är snygg då han speglar sig var och varannan minut, lätt antydan till gubbmage, ben och armar som spindelben, bröst å bringa som en cornflakesflinga, tröttsam ortenbror
2021-02-28, 14:45
Medlem
xrlpyts avatar
Pontus och Jesper skojar om olika veckoteman, någon säger "plåga djur"-veckan. Fick flashbacks till 2003 när den där papegojan bet Kajsa i fingret och hon flippade ut fullständigt och började störböla!
2021-02-28, 14:46
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja han är ju in love i henne

Näe, snarare livrädd för att se dålig ut i TV och åka ut på måndag med skägget först
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Du menar när händelsen igår när Therese hela ”jag gillar inte Pedram på det sättet” fasad rämnade och blev uppenbar för varenda människa med ett uns av erfarenhet av umgänge med det motsatta könet? Herregud hur hon bönade och bad för lite uppmärksamhet från Pedram men det var en återvändsgränd och gjorde henne galen

Hehe, ingen normal har väl tvivlat att kvinnan har noll intresse av Peddo. Till hans försvar kan jag säga att jag gillade honom i början, lite tyst och eftertänksam. Men efter ett par öl i kroppen blir killen Mike Meyers. Det började med sköna berättelser om hur man på det mest kreativa sättet förnedrar kvinnor och plussade det sedan med köra romantiska närmanden mot Tess. Sättet han använder är ABC i hur man helt sjunker i graderna hos en normalt funtad hona. Nu är killen extremt bitter. Det är synd för han är säkert en bra kille, men bör skippa alkoholen.
Medlem
thinkagains avatar
Herregud vad Pedram valsar runt i rummet och speglar sig
2021-02-28, 14:47
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Jesper
Då har vi inte samma FB enligt min FB så är det mest röster på att Jesper ska stanna, mycket jämnt mellan Pedro och Kattis
2021-02-28, 14:47
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user0420
Det är exakt så det kommer o utspela sig. Kommer inte bli förvånad om de ligger med varandra nästa gång det blir fest. Tro mig, hon är väldigt sugen på honom. Det syns långa vägar. Han njuter av uppmärksamheten men måste fortsätta spela ett litet tag till så att hon inte tappar intresset.

Du pratar i nattmössan mitt på blanka dagen. Du kan glömma det där.
2021-02-28, 14:48
Medlem
Lunatics avatar
Pedram tryckte in knappen, halv sekund efter tryckte Judith.
Hoppas Pedram får konsekvensen själv, och det är något dåligt. hehe
2021-02-28, 14:49
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hehe, ingen normal har väl tvivlat att kvinnan har noll intresse av Peddo. Till hans försvar kan jag säga att jag gillade honom i början, lite tyst och eftertänksam. Men efter ett par öl i kroppen blir killen Mike Meyers. Det började med sköna berättelser om hur man på det mest kreativa sättet förnedrar kvinnor och plussade det sedan med köra romantiska närmanden mot Tess. Sättet han använder är ABC i hur man helt sjunker i graderna hos en normalt funtad hona. Nu är killen extremt bitter. Det är synd för han är säkert en bra kille, men bör skippa alkoholen.
Han blev även ingenjör igår när han pratade med Adrian, ljugröven
2021-02-28, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Du pratar i nattmössan mitt på blanka dagen. Du kan glömma det där.

Jag slår vad. Valfri McDonaldsmeny till dig om jag har rätt. Sätter du emot?
2021-02-28, 14:51
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Då har vi inte samma FB enligt min FB så är det mest röster på att Jesper ska stanna, mycket jämnt mellan Pedro och Kattis

Flashback röstar kvar Jesper och Katti. Allt annat är inte Flashback.
Peddo måste ut. Problemet är Tanja. Tanja har många lojala följare, det såg man igår i dansen.
Tanja har en chill med Peddo och då kan hennes följare bli avgörande. BB har i princip halverat tittare i den här säsongen och nu kan får röster bli avgörande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in