2021-02-28, 11:39
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
simon och tess
Kommer aldrig hända.
2021-02-28, 11:45
Medlem
Ponne till simon: Hur många har du legat med?
Simon: 26.. inte så många

Driver dom eller? Jag har legat med 3 och är säkert 10 år äldre än dom.
2021-02-28, 11:46
Medlem
Tess kommer inte knulla i huset. Hon använder attraktion som medel för att manipulera människor och när de genomskådar henne går hon berserk. Ser ni inte det? Sedan har vi Pedram som har bra självförtroende, är en härlig karaktär och faller inte för Tess försök. Han vet att han måste hålla sig till spelreglerna och ha Tess på sin sida för att inte åka ut då hon är den enda som ser bra ut i huset.
2021-02-28, 11:48
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash

Så ser det ut idag bland de yngre. Framför boendes en t.ex Stockholm och utelivet.
2021-02-28, 11:49
Medlem
Sladderbrallas avatar
Så uppenbart å nu blev de nästan sorgligt, therese mår ju inte bra!
Har aldrig fått en genuin känsla av henne. Tom skratten känns tillgjorda.
Detta kontrollbehov av maniskt sminkande. Inte bara lite rouge å mascara utan lösögonfransar å hela kittet värre än värst varje dag.
Hur orkar man?
En sån olycklig människa med ett enormt bekräftelse behov 😢
Hoppas hon söker hjälp
Medlem
xrlpyts avatar
Satt de någonsin så här och bara garvade åt allt och ingenting förra säsongen? Jag har svårt att komma ihåg några såna tillfällen, om de inte var fulla..
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av user0420
Tess kommer inte knulla i huset. Hon använder attraktion som medel för att manipulera människor och när de genomskådar henne går hon berserk. Ser ni inte det? Sedan har vi Pedram som har bra självförtroende, är en härlig karaktär och faller inte för Tess försök. Han vet att han måste hålla sig till spelreglerna och ha Tess på sin sida för att inte åka ut då hon är den enda som ser bra ut i huset.

Haha perdoz har inte bra självförtroende, han har en fasad för att dom hemma i orten inte ska ta avstånd. Perdoz är totalt vilsen.
2021-02-28, 11:50
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladderbralla
Så uppenbart å nu blev de nästan sorgligt, therese mår ju inte bra!
Har aldrig fått en genuin känsla av henne. Tom skratten känns tillgjorda.
Detta kontrollbehov av maniskt sminkande. Inte bara lite rouge å mascara utan lösögonfransar å hela kittet värre än värst varje dag.
Hur orkar man?
En sån olycklig människa med ett enormt bekräftelse behov 😢
Hoppas hon söker hjälp

Hon har iofs förklarat att hon inte sminkar och fixar sig så här länge ute i verkligheten, men i huset blir det ett tidsfördriv. Jag tror hon klarar sig.
2021-02-28, 11:54
Medlem
Sirenflixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash

Det har nog att göra med att du är 10
år äldre. Nu ligger folk runt betydligt mer. Förut ville väl kvinnor bara ligga i ett förhållande, nu är det feministiskt att ligga med vem som helst.
2021-02-28, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hon har iofs förklarat att hon inte sminkar och fixar sig så här länge ute i verkligheten, men i huset blir det ett tidsfördriv. Jag tror hon klarar sig.

Bortförklaring. Och den sämsta jag hört. Hon är manipulativ så det skriker om det och 90% av alla tittare (åtminstone här på Flashback) tror att hon är guds gåva till mänskligheten. Min fråga är ju bara : Hade ni velat ha en vän/flickvän som beter sig som Therese?
2021-02-28, 11:55
Medlem
Addebooii88s avatar
Citat:
Satt de någonsin så här och bara garvade åt allt och ingenting förra säsongen? Jag har svårt att komma ihåg några såna tillfällen, om de inte var fulla..
Nej för förra säsongen hade sämsta castingen någonsin. Patzy är väl den enda som hade tillfört nått till den här säsongen.
2021-02-28, 11:55
Medlem
Lissabonfires avatar
Citat:
Simon och Tanja.

Håller med.

Tanja är tjejen som verkar vara mest obrydd och den som inte känns allt för omöjlig att efter ett par järn lägger sig på rygg för lite timmerflottning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in