Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Han kör med en snyfthistoria om barndomsminnen och släktgods, men till polisen vågar han inte ljuga. 1954 såg han stället för första gången. Så hans barndomsminnen ger jag inte mycket för. De var bara för att förstärka hur ledsen han var dagen efter när han kom på att han sålt huset. Han hade ju glömt att han sålde enligt den första versionen. Sen har det ändrats eftersom och nu handlar det om avverkade träd. Jag är övertygad om att han gick på Lüllmaas fantasi att huset var värt två miljoner mer än vad han fick av Ebba. Det var girighet som gjorde att han backade.
Skicket på fastighet och tomt säger väl allt om hur mycket E*björn vårdade minnet av sitt "släktgods" kort sagt inte alls, huset har ju bara stått och förfallet, tomten har vuxit igen totalt, de måste ju röja väg fram och runt huset för att överhuvudtaget kunna komma fram dit.
Fan vad jag tycker media suger, undra på att det uppstår förakt och skepsis till MSM när det enda alternativet till att inte bli korvstoppad med lögner och propaganda är att vända sig till nätet och alternativmedia.