2021-02-27, 21:04
Medlem
Har han Nicholas en bror? Som också har en del fräscha bilar? Typ den r8an i Mariestad för ca 3 år sedan.
Finns en som påminner om denna Nicholas med ser lite äldre ut tycker jag. Bodde/bor i centrum.
Citera
2021-02-27, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xehe
Har han Nicholas en bror? Som också har en del fräscha bilar? Typ den r8an i Mariestad för ca 3 år sedan.
Finns en som påminner om denna Nicholas med ser lite äldre ut tycker jag. Bodde/bor i centrum.
Han har en äldre bror, V*hid (*=a), som mig veterligen valt ett nedtonat liv på rätt sida lagen. Har inte hört något om honom på över 20 år.
Citera
2021-02-27, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judaland
Han har en äldre bror, V*hid (*=a), som mig veterligen valt ett nedtonat liv på rätt sida lagen. Har inte hört något om honom på över 20 år.

Okej. Den jag tänkte på hade en bror i Borås som höll på att sälja bilar eller liknande. Såg ut typ som Nicholas bild som är bakom profil bilden på hans Facebook.
Kan ju va så att han ser helt annorlunda ut utan skägg. Brukade gymma med honom lite förut. Då va det alltid prat om hans bilar. R8 etc
Citera
2021-02-27, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inter2018
BO är med på leken men vill sätta dit dom och anmäler dagen efter.? Är med en teori.

En eller flera av GM misshandlade hennes ex för flera år sedan, hennes barns pappa, så hon vet ju mycket väl vad dom är
kapabla till, vad skulle hon dit och göra 😔
Citera
2021-02-27, 21:32
Medlem
Citat:
Okej. Den jag tänkte på hade en bror i Borås som höll på att sälja bilar eller liknande. Såg ut typ som Nicholas bild som är bakom profil bilden på hans Facebook.
Kan ju va så att han ser helt annorlunda ut utan skägg. Brukade gymma med honom lite förut. Då va det alltid prat om hans bilar. R8 etc

På N’s Instagram står det att han kommer ifrån Borås, finns någon Domini*e *=q med samma efternamn som bor i Borås, och lägger ut bilder på feta bilar, bla en r8. Kan det vara en bror?
Citera
2021-02-27, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoohoo2003
På N’s Instagram står det att han kommer ifrån Borås, finns någon Domini*e *=q med samma efternamn som bor i Borås, och lägger ut bilder på feta bilar, bla en r8. Kan det vara en bror?

Kan mycket väl stämma. Men han innan sa att han bara hade en bror som skötte sig. Vill minnas att den jag tänker på, hans bror va nog lite kriminell. Något namn som dyker upp är fashid, fashli, fazli eller något liknande. Såg att den här Nicholas heter något sånt i mellan namn. Rör ihop sig ordentligt i min skalle nu.
Citera
2021-02-27, 21:59
Medlem
Citat:
Kan mycket väl stämma. Men han innan sa att han bara hade en bror som skötte sig. Vill minnas att den jag tänker på, hans bror va nog lite kriminell. Något namn som dyker upp är fashid, fashli, fazli eller något liknande. Såg att den här Nicholas heter något sånt i mellan namn. Rör ihop sig ordentligt i min skalle nu.
Vet bara om en äldre bror, kan finnas yngre också som jag inte känner till.
Nicholas heter från början Farshid och är ökänd under det namnet.
Citera
2021-02-27, 22:17
Medlem
Citat:
En eller flera av GM misshandlade hennes ex för flera år sedan, hennes barns pappa, så hon vet ju mycket väl vad dom är
kapabla till, vad skulle hon dit och göra 😔

Är du så jävla säker på att hon gick dit frivilligt då eller😡
Citera
2021-02-27, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kotten0827
Är du så jävla säker på att hon gick dit frivilligt då eller😡

Nej det är jag inte, använde fel ordval..
Citera
2021-02-28, 00:10
Medlem
Citat:
Nej det är jag inte, använde fel ordval..

Hur kom hon annars till festen?
Citera
2021-02-28, 05:36
Medlem
Citat:
BO är med på leken men vill sätta dit dom och anmäler dagen efter.? Är med en teori.

Fy fan hur kan man ens vilja sätta såna ord i munnen😡du är ju av samma sort som dom. TROR du någon vill bli våldtagen av TRE män. TROR DU DET!!!!!! Du är alltså den sorten som tycker att man får SKYLLA SIG SJÄLV!!! Fy fan för dig!!
Citera
2021-02-28, 08:52
Medlem
Citat:
Hur kom hon annars till festen?

Undrar jag med, verkar som att hennes vän kotten menar att hon blivit typ kidnappad till huset? Usch, tragiskt, vi får vänta och se vad fupen säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in