2021-02-27, 02:17
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Hur brukar ni göra när ni kollat upp deltagarna på merinfo mfl? Skriver ni ut det i tråden eller är det spoiler?
Det måste skrivas som spoilers!
Citera
2021-02-27, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Det måste skrivas som spoilers!

Tack för svar!
Citera
2021-02-27, 06:17
Medlem
Dansflugans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Till Lars Vegas?
( Ja, han heter faktiskt Lars Vegas. Lika kul som Kalles Kaviar typ. Las Vegas liksom )

Kalles Kaviar/Las Vegas

https://www.facebook.com/lars.v.ekstrom

Han är i alla fall ett exempel på att rödhåriga män blir vackrare med åldern. Som ungdom såg han ju för jävlig ut om man tittar på bilderna. Nu har han förbättrats mycket.
Citera
2021-02-27, 08:54
Medlem
RedXs avatar
Kul att många av ens förväntningar fick sig en törn i avsnitt två.

Johan/Susanna känns mer lovande än vad jag hade trott. Mycket har hittills drivits av hennes energi och jag hoppas att hon håller den uppe även efter brölloppet. Här är jag mer positiv än tidigare. Är det förresten ett krav från producenterna att brud/brudgum måste läsa inantill från lapp/telefon när de håller tal i den här serien? Tror aldrig jag sett någon göra det i verkliga livet, men här görs det i 100% av fallen...

Läkar’n/sjuksköterskan känns också avsevärt mer lovande nu. Det här paret trodde jag inte alls på innan, men nu har de en chans. Även om jag är liiite skeptisk att han kommer att klara av att upprätthålla den cleana fasaden(?) under resten av resan.

Anton/Sofia kändes stela, men samtidigt tror jag att situationen var svårare för dem än för övriga par då denna konstallation saknar en naturlig ”motor”. Detta kommer att hänga på om Sofia köper det upplägget eller om hon kommer att finna honom lite för menlös, all snällhet till trots. Anton kommer att gilla henne.
Citera
2021-02-27, 10:21
Medlem
Axel61s avatar
Den spontana puss Anton och Sofia gav varandra är övertygande, det gör man bara om man är bekväma med varandra. De övriga har mer frågat varandra innan. Men bröllopsmiddagen var en katastrof med corona avståndet mellan gästerna.
Citera
2021-02-27, 16:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/nA4JOL/castingen-i-gift-vid-forsta-ogonkastet-ar-en-katastrof

Kan hålla med om kritiken till viss del. Behöver SVT få till fler par som faktiskt fortsätter leva som gifta?
Jag tycker att de som klagar har fel. SVT kan bara matcha utifrån de som söker. Om det bara är vita människor som har matchat med varandra så är det så.
Plus folk vill vara påstå sig vara openminded men de flesta vita smala kristna människor vill inte när det verkligen gäller gifta sig med en fet muslimsk svart kvinna.
Plus att invandrare behöver inte tvprogrammet. De har redan gifta vid första ögonkastet traditionen och haft det i flera hundra år.
Citera
2021-02-27, 18:19
Medlem
Isnatts avatar
Jag känner igen hur glada alla par är på bröllopsdagen och hur OTROLIGT BRA dom tycker sig blivit matchade, jag menar 'han gillar blått och jag har ju blåa ögon '

Men redan dagen efter vid frukosten brukar man kunna skönja vissa saker.
Dom sitter där och äter rostebröd utan kanter och fnular med äggen men dom har ju inget att prata om riktigt och så blir det tyst och nån av dom tar med fingrarna och den andra tänker direkt att det där gillar den inte..
Och så är det igång, nåt avsnitt senare så ringer en av tjejerna till sin bästa vän Jossan och nu 'vet hon inte riktigt..' och maken är konfys. Det var ju så bra, nyss!
Nu börjar han också fundera. Han vill ju inte blotta sig när han märker att hon håller på med nåt och att hon har blivit frånvarande. När han försöker pussa henne ryggar hon tillbaka och snäser ''men inte nu! Kan du ha lite..känsla..!' och nu HAR ju nånting hänt. Den där tonen var han inte beredd på!

Citera
2021-02-27, 19:31
Medlem
JÄVLAR vilka bra lår IVA sjuksköterskan har, lindyhop läkar spelevink bögjäveln förtjänar inte henne
Citera
2021-02-27, 19:32
Medlem
Grävskopekalle kommer ju quarter pounder cheese slama socionomtjejen så att hela hotellbyggnaden skakar ur sin grundstomme
Citera
2021-02-27, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Jag känner igen hur glada alla par är på bröllopsdagen och hur OTROLIGT BRA dom tycker sig blivit matchade, jag menar 'han gillar blått och jag har ju blåa ögon '

Men redan dagen efter vid frukosten brukar man kunna skönja vissa saker.
Dom sitter där och äter rostebröd utan kanter och fnular med äggen men dom har ju inget att prata om riktigt och så blir det tyst och nån av dom tar med fingrarna och den andra tänker direkt att det där gillar den inte..
Och så är det igång, nåt avsnitt senare så ringer en av tjejerna till sin bästa vän Jossan och nu 'vet hon inte riktigt..' och maken är konfys. Det var ju så bra, nyss!
Nu börjar han också fundera. Han vill ju inte blotta sig när han märker att hon håller på med nåt och att hon har blivit frånvarande. När han försöker pussa henne ryggar hon tillbaka och snäser ''men inte nu! Kan du ha lite..känsla..!' och nu HAR ju nånting hänt. Den där tonen var han inte beredd på!

Detta känns som ett 'you' problem.
Citera
2021-02-27, 20:06
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rellebelle
Detta känns som ett 'you' problem.
You? Att det är nåt jag varit med om? Snälla du, jag är lyckligt singel sen många år
Citera
2021-02-27, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
You? Att det är nåt jag varit med om? Snälla du, jag är lyckligt singel sen många år

låter vettigt, fortsätt så, please dont kill yourself.

anyway ellinor! hennes rumpa är DA LANDAN MASSIVE
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in