2021-02-27, 19:21
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jullan från förra året borde komma in, fast det lär ju aldrig hända tyvärr.

Jag tycker den nya killen ser väldigt bra ut, och verkar glädjande nog inte vara fullkladdad med massa trashiga tatueringar.

MVH/Gnomegirl.

Amen till det, tatueringarna är så j-a trashiga och fula!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Är 30 lammkött????????
Hahaha vad i helvete, vad är Joel då?
Han är ju förfan halvvägs till pensionär

För mig räknas nog Adrian som lammkött 🙈(jag är några år äldre än 30)...Joel räknas som Bebis för mig 🤣
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jullan från förra året borde komma in, fast det lär ju aldrig hända tyvärr.

Jag tycker den nya killen ser väldigt bra ut, och verkar glädjande nog inte vara fullkladdad med massa trashiga tatueringar.

MVH/Gnomegirl.

Fast Jullan är inte i samma liga som Therese, jag vill att hon ska få bekänna färg. En 5 år yngre snyggare Therese, lite pryd och med personlighet (som T verkar sakna helt). Inte en 31 årig Julia som knullar BB:s fulaste deltagare genom tiderna. Inget hot alls för Therese, hon kommer fortfarande tro att hon är guds gåva till männen med höjda ögonbryn och översittarblick.
2021-02-27, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Nej, Simon har krälat och bett om ursäkt hon har inte gjort det utan mer vill inte prata med honom. Jag har iaf inte hört dem prata. Simon har alkoholförbud så han kommer kanske få sitta och titta på när Steph flirtar in sig hos Adrian.

Pedram är supernöjd för Adrian har "brusch:at" honom.

Allt är surrealistiskt och kumbaya fortsätter..

Tack för en supersammanfattning, du är bra på dem! 🤩
Medlem
upptagetvardets avatar
Tråkigt när det enda hon kan bjuda på är att vara sexig. Så trött på Therese. Pinsamt
Medlem
missismisters avatar
Alltså Tess. Märks att hon är så medveten om kamerorna i huset och att 99 % handlar om hur hon kan se så snygg ut som möjligt ut för tittarna.

Jag tror hok hade kunnat vara vacker i mjukisbyxor, osminkad, avslappnad, mer självdistans och en gammal för stor stickad tröja typ.

Nu är hon bara en kopia av alla andra översminkade och opererade nobodies.. Som alla ser likadana ut.

En fråga till alla män:

Vad är det som är så snyggt med Tess?

(Bara en ren nyfikenhet alltså).
2021-02-27, 19:23
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Tråkigt när det enda hon kan bjuda på är att vara sexig. Så trött på Therese. Pinsamt

+ 1
Medlem
lowlifegypsies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Alltså Tess. Märks att hon är så medveten om kamerorna i huset och att 99 % handlar om hur hon kan se så snygg ut som möjligt ut för tittarna.

Jag tror hok hade kunnat vara vacker i mjukisbyxor, osminkad, avslappnad, mer självdistans och en gammal för stor stickad tröja typ.

Nu är hon bara en kopia av alla andra översminkade och opererade nobodies.. Som alla ser likadana ut.

En fråga till alla män:

Hennes kropp
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister

En fråga till alla män:

Word
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladderbralla
Nä där sa du nåt sant. Hennes ego kräver att hon ska få bekräftelse på att va snyggast 24/7
Sällan sett sån utstuderad tjej med en sån narcissistisk personlighet 🤮
Min dröm vore om allt smink togs bort i huset säg två dagar....eller att nån klippte sönder de jävla lösfransarna 😅
Kan ingen tipsa produktionen om ett naturellt bb två dgr utan smink 😜

Hon skulle seriöst lämna då..
2021-02-27, 19:24
Medlem
Tanja har ju varit danslärare, så tror detta går kanon för hon och Joel
2021-02-27, 19:24
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Åtminstone Steph. Den sötaste och finaste tjej jag skådat på länge och då är jag ändå tjej, och straight
Stephanie är fantastiskt söt. Jag skulle titta hur länge som helst på henne när hon dansar loss och skakar på hela huvudet med sitt leende från öra till öra..!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in