2021-02-27, 18:05
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Kan han kasta hipstermössan, man gör aldrig ett bra första intryck iklädd mössa, ALDRIG
Den stör mig också.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Ååh tack för svar!
Har simon o nardos pratat ännu eller vägrar hon fortfarande?

Ooooh snyggt av nya killen att få igång träning med Luis...å sikket ögongodis han är, grrrr Lammkött 😍
Men vad är det me Pedro o hans megablatteattityd just nu? Är han sån för att impa på den nya killen?

Nej, Simon har krälat och bett om ursäkt hon har inte gjort det utan mer vill inte prata med honom. Jag har iaf inte hört dem prata. Simon har alkoholförbud så han kommer kanske få sitta och titta på när Steph flirtar in sig hos Adrian.

Pedram är supernöjd för Adrian har "brusch:at" honom.

Allt är surrealistiskt och kumbaya fortsätter..
Medlem
slitzgaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Nej, tänk vad det luktar när Judith släpper en riktig prutt under täcket.

Tror inte hennes är värre än mina
Medlem
Asså Pedram fick sin bror till slut
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag tycker Therese är en typisk tjej som, är snygg första gången man ser henne / innan hon börjar prata/ säkert om man ser henne på bild.
Men sedan liksom? Rösten/vad som kommer ut ur henne är bara drygt, tråkigt och liksom stifft. Inget kul eller spännande alls. Utseendet blir också liksom efter ett tag bara beigt. Inte något särskilt alls. Särskilt när man vet att hon naturligt inte alls ser likadan ut. Stör mig verkligen på hennes röst numera. Gjorde inte det i början.
Jag tycker lika. Men byt ut tjej mot kille. Gäller även killar.
2021-02-27, 18:06
Medlem
Men va! Luis som vann kameran igår tog en gruppbild då på alla deltagarna utom Kattis och Ponne som var i bikten.
Nu sa han rakt ut till Ponne att han inte fick vara med på denna bilden! 😲
Medlem
Alltså, om de storstädat idag som Joel sa och bäddat nytt etc. Några kan flytta sig för att han ska få en plats. Varför inte göra om alla platser så de som vill sova ihop får??? Fattar inte vad problemet är!! Jag blir så frustrerad 🤬🤬🤬
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Synd att inte Victoria är i huset, då kunde hon ta bilder åt dem
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
We know

Polacker, öststatsman överlag..Ryssar <3 Oj oj
2021-02-27, 18:07
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag tycker Therese är en typisk tjej som, är snygg första gången man ser henne / innan hon börjar prata/ säkert om man ser henne på bild.
Men sedan liksom? Rösten/vad som kommer ut ur henne är bara drygt, tråkigt och liksom stifft. Inget kul eller spännande alls. Utseendet blir också liksom efter ett tag bara beigt. Inte något särskilt alls. Särskilt när man vet att hon naturligt inte alls ser likadan ut. Stör mig verkligen på hennes röst numera. Gjorde inte det i början.

Sen helt plötsligt rapar hon som en avloppskvarn. Helt galet.
2021-02-27, 18:08
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Sen helt plötsligt rapar hon som en avloppskvarn. Helt galet.

Mmm men det är ju endast det också. One trick pony. Tycker hon verkar ta sig själv på för stort allvar generellt. Måste slappna av lite!
2021-02-27, 18:08
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det kan inte vara något med webläsaren då? Tänker om du använder Edge eller vad det heter. Jag kör ju Google Chrome.
Tror det är Win10 och sånt där DRM skydd. som sätter käppar i hjulet.
Jag kör Tor och Chrome i vanliga fall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in