therese ser kåt ut i soffan på adrian peddi cockblockar
Hehe jaa..
Det ska bli roligt att se vem av tjejerna som kommer dyka på honom först. Jag hoppas på Tanja o Steph....och Tess...vem som helst men inte Nardos 🙈
Hehe såg dem! Därför jag hänger här och inte där!
Nardos upplevs vara en bortskämd lite snorunge som alltid fått som hon vill och får hon inte det blir hon arg. En unge man kan se på ICA som ligger på golvet och skriker. (Andra matvarubutiker också)
Sätt tarmluddet på plats!!
Jag tycker Therese är en typisk tjej som, är snygg första gången man ser henne / innan hon börjar prata/ säkert om man ser henne på bild.
Men sedan liksom? Rösten/vad som kommer ut ur henne är bara drygt, tråkigt och liksom stifft. Inget kul eller spännande alls. Utseendet blir också liksom efter ett tag bara beigt. Inte något särskilt alls. Särskilt när man vet att hon naturligt inte alls ser likadan ut. Stör mig verkligen på hennes röst numera. Gjorde inte det i början.
Jag tycker Therese är en typisk tjej som, är snygg första gången man ser henne / innan hon börjar prata/ säkert om man ser henne på bild.
Men sedan liksom? Rösten/vad som kommer ut ur henne är bara drygt, tråkigt och liksom stifft. Inget kul eller spännande alls. Utseendet blir också liksom efter ett tag bara beigt. Inte något särskilt alls. Särskilt när man vet att hon naturligt inte alls ser likadan ut. Stör mig verkligen på hennes röst numera. Gjorde inte det i början.
Visst har hon blivit en liten präktig drottning i huset med sina tjänare och allt. Prinsessan Nardos som skriker och får som hon vill hela tiden.