2021-02-27, 17:03
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slitzgari
Brinner. Jag är så jävla töntig jag vet. Men att inte kunna dela säng. Att ha två garderober när andra har sina saker i det andra rummet eller i väskor. Att klaga på vad andra lagar för mat. Att vägra låta S och S dela säng men DIREKT trycka ner Adrian hos Emelie? Vad är Joel och Nardos för människor? Hur fungerar dem i vardagen?

Jag brinner med dig. Kommer behöva ta en paus innan jag trashar mitt hem, spöar upp grannen eller nåt.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ouff, hett

Han steg precis ytterligare några snäpp. Fotbollskille, lång, bra leende, schysst klädstil, skön.
SKICKA IN MIG I HUSET _NU_.
För mig sjönk han då hans kompisar är precis som Pedram och att han väljer skitsnackarrummet, han har ju sett live borde alltså veta bättre.
Medlem
slitzgaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Förvånad?

Inte det minsta. Endast förvånad över att ingen av dem andra deltagarna har sagt något innan idag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EasyJoe
Denna säsongen är mycket bättre en förra årets hittills..

Den ända man saknar är underbara Patzy. Han är gjord for detta Universum...

än
enda
2021-02-27, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ouff, hett

Han steg precis ytterligare några snäpp. Fotbollskille, lång, bra leende, schysst klädstil, skön.
SKICKA IN MIG I HUSET _NU_.

Jag följer jättegärna med
2021-02-27, 17:04
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Hur gör ni med röstningen? Vill ni ha kvar Pedram för drama?
Nix
2021-02-27, 17:05
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slitzgari
Brinner. Jag är så jävla töntig jag vet. Men att inte kunna dela säng. Att ha två garderober när andra har sina saker i det andra rummet eller i väskor. Att klaga på vad andra lagar för mat. Att vägra låta S och S dela säng men DIREKT trycka ner Adrian hos Emelie? Vad är Joel och Nardos för människor? Hur fungerar dem i vardagen?

Samma här. Jag är orimligt förbannad över att Simon och Steph inte fått en säng ÄNNU och över hur j-a egoistiska Joel och Nardos är jämt. Det är som att S&S på något sätt har blivit cursade av gruppen att inte få gosa. Det går bra för Emelie att få sova med hunken. Det går bra för Pedram att få ligga och mysa med Tanja. Det går bra för Katti att ta Jeppe på dasen.. Men ICKE Simon och Steph! Argh.. jag exploderar snart. Fattar inte varför jag bryr mig ens egentligen.
2021-02-27, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Nix

Ogärna jag också, såg i omröstningar på Facebook att Katti ligger sämre till än Pedram
2021-02-27, 17:06
Medlem
Citat:
För mig sjönk han då hans kompisar är precis som Pedram och att han väljer skitsnackarrummet, han har ju sett live borde alltså veta bättre.
Fast inte så konstigt när det är de som cirkulerar kring honom, och Joel som hjälpte honom med väskorna. Kanske inte skitlätt att ba "Nej jag vill sova i andra rummet" när han rullar in väskorna där och sedan ba "Här ska du sova". Mycket möjligt att han hamnar i andra rummet sedan.

Och sedan är det inte skitkonstigt att han försöker bonda med alla heller. Att säga att någon är som kompisar hemma är ju relativt oskyldigt i sammanhanget.
2021-02-27, 17:06
Medlem
Emelie när Tanja kom : jag tänker inte svansa efter bla bla bla alla förändras bla bla bla.
Emelie när Adde kom in : ser till att vara nära. Dubbelmoral anyone?
2021-02-27, 17:07
Medlem
slitzgaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jag brinner med dig. Kommer behöva ta en paus innan jag trashar mitt hem, spöar upp grannen eller nåt.

TACK!!!!!!! Fyfan jag vet inte vart jag ska ta vägen. Har sån hjärtklappning. Bara det att dem inte fått EN ENDA konsekvens av deras unkna beteende. Håller tummar och tår att Judith tar ännu mer avstånd från dem och istället söker sig till Tanja, Simon osv
2021-02-27, 17:08
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Jag tror han kommer längre med att bli kung i det rosa rummet där han eventuellt kan knulla Emilie.

I det turkosa rummet så är Simon & Steph ett par, Peddo och Tanja börjar nu, Louis och Kattis som gör oljud samt drottningen Therese som alla lyder.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in