2021-02-27, 08:04
Medlem
Blaisens avatar
Vadå tillfälligt avbrott nu?
2021-02-27, 08:06
Medlem
Jävla horungar som sitter med spakarna GE FAN I ATT HA CENSUR VARJE FUCKING MINUT, SNART ÅKER JAG TILL HUSET OCH SPRÄNGER SKITEN
2021-02-27, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jävla horungar som sitter med spakarna GE FAN I ATT HA CENSUR VARJE FUCKING MINUT, SNART ÅKER JAG TILL HUSET OCH SPRÄNGER SKITEN
Finns väl inget att missa för alla sover eller?

Ps: polisanmäld
2021-02-27, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det är typ samma människor som postar flera gånger, så ungefär 150 människor är inget att bry sig om. Dessutom har andra svarat de människorna. Så det som verkar massivt är väldigt litet om man benar ut det.

Simon är en vit ung man med många privilegier, Nardos är så långt ifrån det som det bara går att komma. Jag förväntar mig inte att någon härinne ska förstå henne, men om ni inte kan relatera så känner jag att ni ska hålla tyst.

Det är en missförstådd tjej från förorten som bär sina känslor på utsidan. Jag vet, för jag var likadan när jag var ung. Hjärta av guld men dramatisk absolut..

Ge henne en chans. Hon förtjänar det.
2021-02-27, 08:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eazypeazy
Simon är en vit ung man med många privilegier, Nardos är så långt ifrån det som det bara går att komma. Jag förväntar mig inte att någon härinne ska förstå henne, men om ni inte kan relatera så känner jag att ni ska hålla tyst.

Det är en missförstådd tjej från förorten som bär sina känslor på utsidan. Jag vet, för jag var likadan när jag var ung. Hjärta av guld men dramatisk absolut..

Haha ge dig för fan
2021-02-27, 08:46
Bannlyst
Kom igen nu, big brother, dags att väcka slöfockarna.
2021-02-27, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eazypeazy

vad i helvete vet du om vad för några privilegier simon haft i sitt liv?
2021-02-27, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vad i helvete vet du om vad för några privilegier simon haft i sitt liv?
Frågan är inte till mig men Simon har talat om att han växte upp privilegierad för någon dag sedan i samband med att det blev gråtfest i sovrummet när han började prata om hur fina bög bröllop är.
2021-02-27, 09:06
Medlem
DjPuttes avatar
Ser det har hänt saker i huset medans man sov med andra ord..
Kändes rätt väntat bara att ngt skulle hända då man lastar in sprit då går vettet ut ur vissa personer men men, Sedan att Pedram låg och tafsade på en tjej som däckat av alkoholen snyggt jobbat måste man säga TV4 lär nog sett det och han lär nog bli inkallad i bikten igen ska ni se.....

Man annars så flöt kvällen ok ni som såg den månne???
2021-02-27, 09:07
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Frågan är inte till mig men Simon har talat om att han växte upp privilegierad för någon dag sedan i samband med att det blev gråtfest i sovrummet när han började prata om hur fina bög bröllop är.
Simon kör ett spel som alla andra fast på en nivå som inte är skälig känns det som, Han är en närhetstörstande person som inte klarar sig vara bortom den faktorn i huset tyvärr.....
2021-02-27, 09:08
Medlem
FÖRMIDDAG
Ca 11.00: Jesper, Katti och Pedram svarar på tittarnas frågor en och en i annexet.

EFTERMIDDAG/KVÄLL
Bachelor Big Brother
Bachelor dejt
Let's Dance
Fest!

båda bachelor och Let's dance idag kan bli en hävndelserik dag
2021-02-27, 09:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Hahahha, den blicken talar till oss!
https://gyazo.com/6053405badfb62f639ceccfa84b10f7e