2021-02-20, 19:37
Medlem
en rätt så färsk operatör på marknaden...hyr in sej hos telenor som så många andra

nån här som har erfarenhet av denna operatör ?

priserna verkar vettiga
Citera
2021-02-21, 19:37
Medlem
gudrss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moffey
en rätt så färsk operatör på marknaden...hyr in sej hos telenor som så många andra

nån här som har erfarenhet av denna operatör ?

priserna verkar vettiga

Har haft ett Karma-SIM i snart två månader nu och allt fungerar som förväntat. Inga konstigheter alls.
Citera
2021-02-24, 17:28
Medlem
AntonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gudrs
Har haft ett Karma-SIM i snart två månader nu och allt fungerar som förväntat. Inga konstigheter alls.

Har liknande erfarenheter. Inga varningsflaggor hittills.
Citera
2021-02-25, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gudrs

Citat:
Ursprungligen postat av AntonS
Har liknande erfarenheter. Inga varningsflaggor hittills.

gott,jag slog till...de släpper inom kort en app så det blir lättare att se över surf och annat grejs
Citera
2021-02-25, 18:20
Medlem
bog11s avatar
Citat:
gott,jag slog till...de släpper inom kort en app så det blir lättare att se över surf och annat grejs

Till dess, kan man smsa ordet SALDO till nummer 0765-146359 och få saldot som svar i ett sms.
Citera
2021-02-25, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bog11
Till dess, kan man smsa ordet SALDO till nummer 0765-146359 och få saldot som svar i ett sms.

jajamen,jag tog 15 GB och det räcker med råge per månad
Citera
2021-02-26, 16:58
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Även om det förstås är trevligt med konkurrens så har jag lite svårt att se vad Karma skulle tillföra, vad är deras USP?

I mina ögon är dom bara ytterligare en i raden av virtuella operatörer som erbjuder en avskalad tjänst till ett lågt pris. Väldigt avskalad då deras abonnemang inte erbjuder sparande av outnyttjad surf.

/#LOUDmouth#
Citera
2021-02-26, 17:02
Medlem
AntonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Även om det förstås är trevligt med konkurrens så har jag lite svårt att se vad Karma skulle tillföra, vad är deras USP?

I mina ögon är dom bara ytterligare en i raden av virtuella operatörer som erbjuder en avskalad tjänst till ett lågt pris. Väldigt avskalad då deras abonnemang inte erbjuder sparande av outnyttjad surf.

/#LOUDmouth#

Vad är det mer du hittat som är avskalat? annat än spara surf.
Citera
2021-02-27, 08:42
Medlem
Citat:

/#LOUDmouth#

sparad surf är ofarligt för operatörerna,folk kommer aldrig kunna surfa upp den surfpotten de sparar så det är ett tecken på att de surfar i underkant

169 kr för 15 GB är väl inget att grymta om direkt,hallon tar 149 för 8 GB

nu finns dom tydligen på en sajt som jämför priser https://www.mobilabonnemang.se/operatorer/karma-mobil
Citera
2021-03-01, 22:46
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntonS
Vad är det mer du hittat som är avskalat? annat än spara surf.

Du skojar?

Jag lägger ingen värdering i att dom erbjuder en avskalad tjänst, jag använder själv en sån operatör i dagsläget. Karma är dock extremt avskalad.

Men för att nämna några exempel ..... Begränsad kundservice, ingen app eller ens någon "mina sidor" för information om sitt abonnemang/förbrukning eller administration av detsamma, ingen möjlighet till extra data-sim etc.

Citat:
sparad surf är ofarligt för operatörerna,folk kommer aldrig kunna surfa upp den surfpotten de sparar så det är ett tecken på att de surfar i underkant

169 kr för 15 GB är väl inget att grymta om direkt,hallon tar 149 för 8 GB

nu finns dom tydligen på en sajt som jämför priser https://www.mobilabonnemang.se/operatorer/karma-mobil

Jag säger inget om priserna men ni som tydligen gillar dom kan väl svara på min fråga. Vad är Karmas USP, vad skiljer/gör dom bättre än alla andra billiga virtuella operatörer?

/#LOUDmouth#
Citera
2021-03-02, 01:16
Medlem
Citat:
Du skojar?

Jag lägger ingen värdering i att dom erbjuder en avskalad tjänst, jag använder själv en sån operatör i dagsläget. Karma är dock extremt avskalad.

Men för att nämna några exempel ..... Begränsad kundservice, ingen app eller ens någon "mina sidor" för information om sitt abonnemang/förbrukning eller administration av detsamma, ingen möjlighet till extra data-sim etc.

Jag säger inget om priserna men ni som tydligen gillar dom kan väl svara på min fråga. Vad är Karmas USP, vad skiljer/gör dom bättre än alla andra billiga virtuella operatörer?

/#LOUDmouth#

man slipper telias och tele2s överreklamerade nät...karma har ju telenors när och här ute i skogarna blir surfhastigheten 32 mbit som bäst,det är lika hög fart som det blir i närmaste stad 15 min härifrån
och i de få fall man behöver support så kan man ringa och tala med en levande varelse
Citera
2021-03-02, 13:22
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
man slipper telias och tele2s överreklamerade nät...karma har ju telenors när och här ute i skogarna blir surfhastigheten 32 mbit som bäst,det är lika hög fart som det blir i närmaste stad 15 min härifrån
och i de få fall man behöver support så kan man ringa och tala med en levande varelse

Så ingen USP alltså, exakt min poäng!

/#LOUDmouth#
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här