2021-02-26, 10:53
Medlem
Så fick man inte höra hela brevet 🙄
Medlem
Dukanva85s avatar
Vad var meningen med den där censuren
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

De minst populära, förutom Joel.
Nu tror jag dock att även Joel klarar sig mot FuskarPeddo.
Garanterat! Han verkar ju poppis på fb i alla fall. Enda chansen Eldorado Casanovan har är möjligtvis mot Katti. Jag älskar tanten men vet inte hur populär hon är egentligen.
Medlem
När man inte tror att Produktionen kan bli sämre asså, tackar!
2021-02-26, 10:54
Medlem
wowverkligens avatar
Har tyvärr börjat tycka om att hata pedram och att följa hans sinnessjuka utveckling, medan jag snart sliter av mig håret för att jag stör mig så mycket på joels läten, sjungande och kameraskuttande? Vill ha ut Joel på måndag, nardos veckan efter och sen kan vi skicka ut peddo. Då hinner den här tråden fyllas på med ännu mer peddoattacker också så kommer han må toppen när han läser igenom det här
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addebooii88
Hoppas inte Thess eller Judith vinner bingolotto. Blir pedram immun kommer jag avbryta mitt cmore abonnemang.
Pedram är straffad för att ha snackat pakt. Hans straff är att han hänger löst oavsett vad, dvs att han inte kan bli immun denna vecka.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations

Jak e fet lakk förschtory!!
2021-02-26, 10:55
Medlem
Addebooii88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
har du missat att pedram är auto?
Åh fan. För vad 🤔 de skålar vi för
2021-02-26, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Haha ja, jag kör ofta med det och ålrens

Diggar dig 😎🙌 min go to när jag tycker något är helt skevt är: vad drömde du sen?
😏
2021-02-26, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Underbart! Måste varit ett annat tillfälle, vi-invandrare-mot-dom-snacket var det Luis som höll i så då borde han också fått en varning och konsekvens idag.
Men det var så många tillfällen igår som det snackades pakt o spel så det var ju bara välja.

Älskar när Peddots svarta blick kommer fram, då vet jag att han mår dåligt.
Skönt med någon mer som blir glad över att Pedros mår dåligt. Flög runt på moln hela dagen igår då Narcos flippade ut.

Varför i helvetet blev det censur när brevet lästes upp? Det här programmet är ett skämt ibland. Live 24/7. Nej snarare live när det passar produktionen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wowverkligen
Har tyvärr börjat tycka om att hata pedram och att följa hans sinnessjuka utveckling, medan jag snart sliter av mig håret för att jag stör mig så mycket på joels läten, sjungande och kameraskuttande? Vill ha ut Joel på måndag, nardos veckan efter och sen kan vi skicka ut peddo. Då hinner den här tråden fyllas på med ännu mer peddoattacker också så kommer han må toppen när han läser igenom det här

Att välja mellan Pedram eller Joel är som pest eller kolera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wowverkligen

om du vill ha kvar pedram så är du på fel ställe här är det UT dra till discord istället och runka åt din orten wannabee

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in