2021-02-26, 01:33
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Dåligt att de censurerar så länge i vardagsrummet. Grejen med 24/7 är väl att man ska kunna se allt och alla hela tiden.

Sedan ska jag lägga ut min analys om Tess. Hon vet att hon ser väldigt bra ut och har snygg kropp. Hon vill nog vara den som får all uppmärksamhet och njuter av det. Jag säger inte att det är fel men det är så jag uppfattar henne. Tror att hon blir lätt avundsjuk när Steff och Simon gosar för hon vill ha all uppmärksamhet själv. Det är även därför hon inte säger åt Pedram på skarpen och vill ha honom kvar i huset. Hon njuter av att han jagar henne på något sätt.

Håller med dig om att Therese söker uppmärksamhet och älskar när hon får det. Bland annat därför hon dammsuger i bh och springer runt i kroppsstrumpa. Tycker det är lite dålig stil av henne att vara så inbjudande till Simon trots att hon vet att Stephanie tycker om honom.

Har svårt att se varför det skrivs så mycket om Therese och varför hon får så mycket uppmärksamhet för det enda jag tänkt på från dag 1 är att hon är så sjukt tråkig. Jag har aldrig hört henne säga något kul.
2021-02-26, 01:35
Medlem
Karppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Hur ser alkoholen ut på den finska? Är det måttligt eller får dom supa till rejält?

Sups mycket mindre där, de får inte ens supa sig fulla varje vecka, särskilt inte om de har brutit mot reglerna. I Finland är det inte festerna som är huvudsaken för tittarna, det är uppdragen.
2021-02-26, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Inte en chans att liven ligger på dessa sifforna, det är fan svinhögt, skulle väl vara p.g.a. Corona då, men jämfört med twitch så känns det som helt sjuka siffror, kan väl ha fel som sagt men.
Ha i åtanke att det Svenska BB är populärt i även Norge. Tittare från två länder.
2021-02-26, 01:38
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Håller med dig om att Therese söker uppmärksamhet och älskar när hon får det. Bland annat därför hon dammsuger i bh och springer runt i kroppsstrumpa. Tycker det är lite dålig stil av henne att vara så inbjudande till Simon trots att hon vet att Stephanie tycker om honom.

Har svårt att se varför det skrivs så mycket om Therese och varför hon får så mycket uppmärksamhet för det enda jag tänkt på från dag 1 är att hon är så sjukt tråkig. Jag har aldrig hört henne säga något kul.

Jag tycker hon kan vara rätt kul och verkar rätt smart också..Men att hon söker och älskar uppmärksamhet är ett faktum. När Pedram eller Simon är i rummet så beter hon sig på ett visst sätt. "Råkar" fastna med t-shirten i trosorna för att sedan puta med röven i någon av deras fejs eller något sådant.
2021-02-26, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Under en normal dag är siffrorna runt 65 000. Vissa dagar kan de vara betydligt lägre dock.
Vid något tillfälle var de på 94 000.
Det kan skilja lite men dessa är på ett ungefär.
Är inte det på avsnitten?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson34
Dessa siffror låter orimliga
Dessa siffror kommer från mms. Sverige största undersökningsinstitut för mediakonsumtion.
https://mms.se
mms ägs av SVT, TV4 -gruppen, Viasat (NEND), Discovery. Alltså Sveriges största mediahus.
Så dessa siffror stämmer.
Medlem
Karppas avatar
I Sverige har dom ju inga veckouppdrag längre, i Finland är vissa uppdrag igång dygnet runt i 4-5 dagar.
2021-02-26, 01:40
Medlem
Vet någon hur mycket mat de får per vecka?
2021-02-26, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karppa
I Sverige har dom ju inga veckouppdrag längre, i Finland är vissa uppdrag igång dygnet runt i 4-5 dagar.

Har de någonsin haft det?
2021-02-26, 01:42
Medlem
Simon andas som om han är i koma och maskiner sköter andningen.
2021-02-26, 01:42
Medlem
Någon som vet om Nardos tycker att Simon är trött?
2021-02-26, 01:43
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.

Håller med. Hon ser visserligen bra ut och får nog många killar att drägla, men hon har karisma som en säck cement ungefär.

Nu är jag så trött att jag är totalt dyslektisk. Läste nyss i ett inlägg att Simon fistat rövhålet i BB-kameran. Inte förrän vid tredje läsningen såg jag att det stod flashat, inte fistat.
Kanske en undermedveten önskan från min sida.

Nåja, godnatt på er allihopa.

MVH/Gnomegirl.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in