2021-02-26, 01:28
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jävla vad OT i tråden ikväll, var helt omöjligt att läsa ikapp.

Happ blev till slut livat ikväll! Verkligen elfte timmen. De såg ut att ha kul i poolen, förutom småbarnen och föräldrarna som tittade på. Men fan Tanja var det fräs i! Var kul att se!

Men fan vad BB har tillåtit mycket paktande idag, kunde trott att man kollade PH. Helt jävla obegripligt när de vid starten proklamerade att det i år minsann var nya regler! Under all kritik.

Trodde inte Pinsamma Pedram kunde bete sig slemmigare än han redan gjort men gossen motbevisar en varje dag. Vill inget hellre än att se honom förlora imorgon.
Blev också väldigt tydligt ikväll att Tess frodas av uppmärksamheten hon får av Pedram. Trodde faktiskt att hon såg igenom hans rovdjursbeteende och var på väg att avfärda honom men där överskattade jag henne totalt.

Tack för en bra sammanfattning. Det jag inte riktigt håller med om angående Tess är att hon faktiskt tog upp problemet med Peddo för andra deltagare. Hon sade att hon har uttryckligen sagt att hon har påtalat upprepade gånger för Peddo att deras "förhållande" är endast på kompisnivå. Han fortsätter dock att nonchalerade det.
2021-02-26, 01:28
Medlem
De ska mysa i ute
2021-02-26, 01:29
Medlem
xrlpyts avatar
Tänk ändå att ha en tjej som Stephanie som anstränger sig så mycket bara för att få sova tillsammans. <3
2021-02-26, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
kan man se siffrorna någonstans, jag hade gissat på max 500-1000 streams nu
Det var väl någon som skrev det häromdagen. Har för mig att det låg på SOM MAX typ 12k en dag som kollade liven? Annars var det runt 4k typ? Kan prata i nattmössan dock, så don't quote me on that haha. Men lär inte vara några 10k klockan 01:29 en torsdagsnatt i alla fall.
2021-02-26, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slitzgari
Kan dem inte bara ge Steph och Simon en säng? SNÄLLA
Ja, dom borde kräva "ett möte" och diskutera nya sovplatser. På måndag kan förvisso Kattis säng bli ledig. Men lite förståelse bör deltagarna ha tycker jag. Men jag vet inte, kanske det bara är på fyllan som de vill sova med varandra? Om så är fallet så får dom gärna fortsätta ha krångel med sovplatser.
Citat:
Ursprungligen postat av Karppa
I andra länders BB hade detta varit ett grovt regelbrott, t.ex. finska som jag följt under många år.
Hur ser alkoholen ut på den finska? Är det måttligt eller får dom supa till rejält?
2021-02-26, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Tänk ändå att ha en tjej som Stephanie som anstränger sig så mycket bara för att få sova tillsammans. <3

De kan ju sova tillsammans i sängen
Medlem
Anonym396s avatar
Simon stensover medan Steph fixar poolrummet
Medlem
destroyer93s avatar
Nej nu är det dags att släcka.
Tack för sällskapet ikväll.
På återseende imorgon.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt

Hon är k*t
2021-02-26, 01:32
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det var väl någon som skrev det häromdagen. Har för mig att det låg på SOM MAX typ 12k en dag som kollade liven? Annars var det runt 4k typ? Kan prata i nattmössan dock, så don't quote me on that haha. Men lär inte vara några 10k klockan 01:29 en torsdagsnatt i alla fall.

Under en normal dag är siffrorna runt 65 000. Vissa dagar kan de vara betydligt lägre dock.
Vid något tillfälle var de på 94 000.
Det kan skilja lite men dessa är på ett ungefär.
2021-02-26, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Under en normal dag vär siffrorna runt 65 000. Vissa dagar kan de vara betydligt lägre dock.

Dessa siffror låter orimliga
2021-02-26, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Under en normal dag vär siffrorna runt 65 000. Vissa dagar kan de vara betydligt lägre dock.

Inte en chans att liven ligger på dessa sifforna, det är fan svinhögt, skulle väl vara p.g.a. Corona då, men jämfört med twitch så känns det som helt sjuka siffror, kan väl ha fel som sagt men.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in