2021-02-26, 00:33
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Pedram till Therese när hon ska ut och göra rökarna sällskap: "Täck håret så du inte blir sjuk".

Iransk tradition - Vänj kvinnan vid att täcka håret.

Förlåt, men jag skrattade fan rakt ut nu
2021-02-26, 00:34
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jaja, så är det ju. Han säger ju att han vill lyfta henne för att hon förtjänar det men det köper inte Tess. Hon blir förbannad. Sen fortsatte att crash and burn som JAS Gripen ovanför Långholmen för x antal år sen.

Han sa att han kunde lyfta henne om hon förtjänade det. Enorm skillnad, och mycket vidrigare sagt med hans ord.
2021-02-26, 00:34
Medlem
ollepolle90s avatar
Vad jag njuter av att Pedram är nojjig över att åka ut nu. Ska man göra en gofundme sida för o få in Martin för en kväll så han kan skrika TÖÖÖNT till Pedram innan han åker ut
2021-02-26, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Med tanke på hur mycket veckans tävlingar betytt för Pedros är det ännu roligare att han inte vet vad en kub är.

Fatta chocken när han kommer ut och ska diskutera sidor och hörn.
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Oooh. Bra kväll överlag dock känner jag. Började jäkligt segt.
Ja men jag får avrunda nu känner jag. Nu känns ändå alla trötta och sega. Inte som förr när alla nästan satt och sov och de körde in ett helrör direkt. Sussa så gott 😊
Avslutad
Judith vill att Joel ska hala fram bananen men Joel vägrar för att den är "för varm" (och antagligen hård som diamant).
Medlem
Citat:
Men det har han inte, han har förnekat det flera gånger i huset.

Ja är väl bara krydd/rädda sitt ansikte ?
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Pedram är så beta att han inte ens kan stå för att han tycker om att sova naken när Tess säger att hon vill sova med trosor, då ändrar han och säger att han tycker om att sova mest med kalsonger...

Men det är ju hans M.O. han säger det han tror alla (framför allt Tess) sen ändrar han sig när hon skjuter ner honom med att näe, det gillar inte hon. Blir som en nedåtgående trappa liksom som slutar med faceplant.
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Förlåt, men jag skrattade fan rakt ut nu

Ja man kan bara skratta åt eländet. Det är ju så sjukt att lägger man ord på det hela och leker med hans tankar så märker man ju hur absurd han är.
2021-02-26, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Kul också att det snackats, iofs bara i en minut, om att komma in senare och är orättvist.... folk kommer komma in minst i 20 dagar till. Släpp det
Haha jag förstår verkligen inte den grejen. De alla vet hela programidén innan de signar upp sig, och en av förutsättningarna är att det ska komma in folk under tiden. Bara acceptera och håll käften eller sök inte till programmet?

Samma sak förra året, ju. Bara en jävla massa gnäll hela tiden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Ja men jag får avrunda nu känner jag. Nu känns ändå alla trötta och sega. Inte som förr när alla nästan satt och sov och de körde in ett helrör direkt. Sussa så gott 😊

Det var ju tyvärr några år sen. Godnatt Dukan!
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Han sa att han kunde lyfta henne om hon förtjänade det. Enorm skillnad, och mycket vidrigare sagt med hans ord.

Sant, jag måste editera. Tack!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in