2021-02-25, 22:06
Medlem
Dukanva85s avatar
Det spååraaar
Medlem
Armwrestlers avatar
Stackarn Pedram är ju uppenbart kär i Tess
Medlem
Pesto kommer inte vinna brudar genom att bara hänga i en gunga när alla andra fuckar ur
Medlem
wowverkligens avatar
Nardos och Joel är som de jobbiga ungarna i klassen som sprang runt och störde på mellanstadiediscona och aldrig fattade orden "sluta ni är jobbiga"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Är "flåsmongot" ett bekant ord du brukar använda dig av vanligtvis också, för det ser ut som att du gjort det relativt mkt i denna tråd... Nej fy fasen, jobba på självkänslan hos dig själv ist.

Flåsmongot är Luis. Och nej, brukar inte benämna människor så; men kan bero på att jag ej stött på någon som flåsar/beter sig så pass dåligt/ översittande som han gjort dessa veckor. Förstår ej ditt hat mot mig? För att jag sa att Pedram beter sig precis som en person som misshandlar kvinnor pga jag har erfarenhet av dessa?... Och hoppas innerligt att produktionen ser detta. Hur kan man genuint gå EMOT kvinnohat?
2021-02-25, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Ja, lite, dock så klickade de väldigt fort och Pontus verkar vara en person som bryr sig mycket och inte vill ha osämja. Men det är bara den uppfattningen jag har fått. Sedan tog jag inte det som att han försvarade Jeppe dock, mer peddo som inte kan fatta varför tex Jeppe inte är sur så som han är

Missade är grinpedram sur för att Jesper inte gråter över att sitta löst när det är fest?

Trodde Pedram att han skulle vinna den Kamelgrejen? Vem skulle han fått alla kameler ifrån? Möjligtvis Pontus också, även om det kändes givet att Jesper skulle fåmden. Men vem mer? Nadros?
Medlem
ollepolle90s avatar
Nu kommer hela poolen bli brun av Pedrams bus
Medlem
Peddo påminner om ett visst klientel när man går ut på klubb de flesta har roligt och släpper loss medans Peddo och kamrater står och observerar allt som rör sig ...
Medlem
Dukanva85s avatar
Nu blir poolen brun av BUS
2021-02-25, 22:08
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Jag dör 😂😂😂 när han satt och prata med Tess var det som när gamarna sitter på grenen 😂😂 tack för liknelsen!

Så lite så. Det är extra roligt att han försöker se badass ut.

Nu ska de grisa ner poolen med BUS
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Nardos självinsikt är det värsta jag skådat i TV-sammanhang tror jag.

Alla andra skådespelar och det är den enda anledningen till att hon är minst omtyckt i gruppen OCH hos tittarna. Hon är den enda som är genuin och alla andra är jävla skitsnackande mesar.

Orden ovan är vad hon försökt övertala alla hela jävla dagen. Det är den sjukaste skiten jag sett på länge faktiskt.

Nu kan vi även lägga till att det är för att hon är svart också, det sa hon precis till Luis.

Ut med Pedram och den sjuka sjuka individen Nardos ASAP! Sjuka jävla människor. Är seriöst lack för att hon förpestat mina öron idag varje gång jag slagit på horliven. Godnatt!

Bra inlägg Congrat.
Dessutom pakta med Padram.
Medlem
ZlantanIbrahomovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Nu blir poolen brun av BUS

Men bra fest!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto