2021-02-25, 21:41
Medlem
DigglerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Var beredda, Tanja har varit danslärare innan

Men vilket är var hon med i en olycka på batterifabriken i Ryssland då? Eller industribrand, eventuellt fått hämnd via syrabad av en turk? Det jag försöker fråga, varför hennes skrynkliga hud?
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandja
Vart fick pedro all alkohol ifrån ens? Varför är han så full

Skulle inte förvåna mig det minsta om han spelar för att våga lägga in en stöt på Tess för att senare kunna säga att han inte kommer ihåg/var så full vid eventuell negativ respons. Allt för att inte tappa ansiktet (heder).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Nu fick jag associationer till gamarna i Disney's Robin Hood när Pedram slängde jackan och gick till baren, samma nacke. (vet inte hur man laddar upp bilder här..)

Sen dånar han ner i soffan hos Nardos, välter ut en flaska och Joel springer och torkar...

Jag dör 😂😂😂 när han satt och prata med Tess var det som när gamarna sitter på grenen 😂😂 tack för liknelsen!
2021-02-25, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Har faktiskt inga problem med att "outa" mig, då jag inte ens bor i Sverige. Har inte problem med att berätta om detta faktum och även Bejaka det.
Jag tycker det är sorgligt när folk här i tråden försöker trycka det som att det är -i detta fallet- Therese som gör fel eller är "korkad" nog att prata m honom.
Den som bär skuld är P och endast han. Vill inte ens skriva namnet,
Jag hoppas verkligen att han är ute ur huset snarast innan något hinner hända.

Inget kommer hända i ett hus fullt av kameror, han kanske går över gränsen för huset, men kommer inte göra något olagligt chillll
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Beklagar vad du fått genomlida. Det är tydligt att något väldigt mörkt och skevt finns i den mannen det råder det inga tvivel om. Snubben behöver växa upp....alternativt mycket terapi.

Sedan hur det kan visa sig låter jag vara osagt just nu.

Vi får väl bara hoppas att det stannar här....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addebooii88
Stackars Tanja som ska dela säng med Pedram.
Hoppas verkligen att hon hittar en annan säng. Men med tanke på hur snåla folk varit med att dela med sig av sängplatserna så vette fan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag är inte orolig för att Tess ska bli intresserad av Pedram, han är för skum för henne.

Hoppas jag.

trodde det också innan ikväll men nu är jag fan tveksam blir båda kvar några veckor framöver så är det inte omöjligt han får som han vill
Medlem
Addebooii88s avatar
Nardos paktar igen. "Vi borde tänka taktiskt och rösta ut de omtyckta"
2021-02-25, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DigglerNick
Men vilket är var hon med i en olycka på batterifabriken i Ryssland då? Eller industribrand, eventuellt fått hämnd via syrabad av en turk? Det jag försöker fråga, varför hennes skrynkliga hud?
Hon var med om en olycka och fick massor av ström i sig och var nära att dö. Tycker hon är sjukt fin med sina ärr.
2021-02-25, 21:44
Medlem
Citat:
Stackars Tanja som ska dela säng med Pedram.

Stackars Tanja. Men kommer bli sjukt underhållande
Medlem
DigglerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Har faktiskt inga problem med att "outa" mig, då jag inte ens bor i Sverige. Har inte problem med att berätta om detta faktum och även Bejaka det.
Jag tycker det är sorgligt när folk här i tråden försöker trycka det som att det är -i detta fallet- Therese som gör fel eller är "korkad" nog att prata m honom.
Den som bär skuld är P och endast han. Vill inte ens skriva namnet,
Jag hoppas verkligen att han är ute ur huset snarast innan något hinner hända.

Ja du får gärna skriva din adress och personnummer, mig spelar det ingen roll (nej jag uppmanar inte, så glöm att anmäla du som läser och blir frestad..). Men tänkte bara påminna dig, ibland skriver man saker i stridens hetta utan att tänka riktigt

Men håller med dig, idoten ska inte vistas fritt..!
Medlem
Citat:
Nardos paktar igen. "Vi borde tänka taktiskt och rösta ut de omtyckta"

Har hon samtalat med Pedram nu och kommit till denna insikt? Riktig vindflöjel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in