2021-02-25, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Ska man vara petnoga så är han arbetslös. Han påstod att ett IT-konsultjobb väntar på honom i sommar, fast vem vet om det är sant när han redan ljugit så mycket på bara en vecka?

Men någon har tidigare i tråden kollat upp hans årsinkomst som låg på över 400k som ändå är lätt över 30k i månaden. Kundtjänstmedarbetare ligger vanligtvis inte på den lönen
2021-02-25, 22:02
Medlem
DigglerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Använde förra årets gäng poolen när de fick alkohol? Jag kommer inte ihåg det då sovrummen avskydde varandra.

Ja det gjorde dom, men var ju typ enbart Sami och Glasman samt Queen Julia hon pissa ju i poolen
2021-02-25, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Nardos häller ut alkoholen.. vafan...
Ursäkta? Hon gjorde vad?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ursäkta? Hon gjorde vad?
För att förtydliga, var mest hennes egen smirnoff. Men illa nog!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addebooii88
1 - Tanja, Steph, Simon
2 - Judith, Katti
3 - Pontus, Jesper
4 - Thess, Luis
5 - Emelie, Joel
6 - Nardos
7 - Pedram

Nadros är 7
Emelie, Joel 6
Pedram 5.
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Dessutom, så har jag enbart skrivit "illa" om Nardos. Bara för att jag är utbildad psykolog så får jag nog ha en åsikt om att hon är hemsk.

Jag arbetar nog inom det området jag känner att jag vill arbeta.
Kanske det är du som bör söka en utbildning?

Du skrev innan att du hade en psykolog kandidatexamen. Psykolog är en skyddad titel och är inget man blir av enbart en kandidatexamen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Inte längre ifrån mig då (85)
Märkligt att Pontus vill skapa någon slags fred med pedram just nu. Och att Pontus ska försvara Jespers beteende hela tiden.

Ja, lite, dock så klickade de väldigt fort och Pontus verkar vara en person som bryr sig mycket och inte vill ha osämja. Men det är bara den uppfattningen jag har fått. Sedan tog jag inte det som att han försvarade Jeppe dock, mer peddo som inte kan fatta varför tex Jeppe inte är sur så som han är
Medlem
Lunatics avatar
Till och med Kameramannen får flipp med kameran.
Paarrttyy
2021-02-25, 22:04
Medlem
xrlpyts avatar
dayum Tess
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Nardos självinsikt är det värsta jag skådat i TV-sammanhang tror jag.

Alla andra skådespelar och det är den enda anledningen till att hon är minst omtyckt i gruppen OCH hos tittarna. Hon är den enda som är genuin och alla andra är jävla skitsnackande mesar.

Orden ovan är vad hon försökt övertala alla hela jävla dagen. Det är den sjukaste skiten jag sett på länge faktiskt.

Nu kan vi även lägga till att det är för att hon är svart också, det sa hon precis till Luis.

Ut med Pedram och den sjuka sjuka individen Nardos ASAP! Sjuka jävla människor. Är seriöst lack för att hon förpestat mina öron idag varje gång jag slagit på horliven. Godnatt!
Vad hände med att hon skulle stanna för att "hennes riktiga personlighet är på väg fram och drama är precis det vi vill ha"?
Medlem
Som jag sa sen jag visste Tanja skulle in. Hon och Steffi skulle bli en duo, och att Steffi kommer ut ur sitt skal lite mer! Ack så rätt jag hade
Medlem
Jag tänker skriva till tv4 ang de rasistiska uttalandena som Luis och Narkos gjorde tidigare....om det hade varit "vita" som suttit där o sagt samma sak så hade de blivit utkastade fort som fan. Rätt ska fanimej rätt enligt mig!
Racism goes both ways!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in