2021-02-25, 21:39
Medlem
Dukanva85s avatar
Hur gamla är vi i gruppen? Alla får såklart tycka olika men just nu är det sandlådenivå..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Det som skrämmer mig är att Tess eventuellt lider av ett #räddaPeddesyndrom och vill "rädda honom" och "göra om" honom. Känns som det lutar lite ditåt. Och då är hon fast....
Det är därför kvinnor dras till "farliga" män. För de vill förvandla och göra om dem. Förändra dem. Sen vet vi hur det brukar gå...
Medlem
Vart fick pedro all alkohol ifrån ens? Varför är han så full
2021-02-25, 21:40
Medlem
Var beredda, Tanja har varit danslärare innan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandja
Håller med

helvete heller han ska ut
Medlem
Addebooii88s avatar
Stackars Tanja som ska dela säng med Pedram.
Medlem
xrlpyts avatar
Jag är inte orolig för att Tess ska bli intresserad av Pedram, han är för skum för henne.

Hoppas jag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
helvete heller han ska ut

Nope
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DigglerNick
Oj du behöver inte Outa dig..

Nej jag förstår dig, håller även med dig till 100%. Sa detta till min fru första dagen, och mark My words också!

Soklara grinig tönt *speladator turk* som ska leka gangster när han får tre öl i sig.. han är en vandrande Bomb! Tick, Tack sen *kebaboom*

Har faktiskt inga problem med att "outa" mig, då jag inte ens bor i Sverige. Har inte problem med att berätta om detta faktum och även Bejaka det.
Jag tycker det är sorgligt när folk här i tråden försöker trycka det som att det är -i detta fallet- Therese som gör fel eller är "korkad" nog att prata m honom.
Den som bär skuld är P och endast han. Vill inte ens skriva namnet,
Jag hoppas verkligen att han är ute ur huset snarast innan något hinner hända.
2021-02-25, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Tack! äntligen en som förstått. Hoppas dom läser, hoppas att han får plockas hem asap. Han är INTE en person som bör vistas instängd med andra på detta vis. Troooo mig...

Men sluta lek psykolog och tro att du vet allt om alla för att du har suttit insnöad i en live ett par veckor. Då är du ju mer psykotisk än någon därinne.
Visst han blev otroligt sur för att han inte blev vald, men han är väl antagligen jäkligt tävlingsinriktad och du droppar att han är farlig att ha med där, du tror inte att riktiga psykologer redan kollat det? Otroligt fult av er alla som likställer honom med en mördare som Tishko för att "ni får såna vibbar". Det tycker jag är patetiskt, ha gärna åsikter men sitt inte och anklaga folk för att vara grova saker som de inte är.
Medlem
Addebooii88s avatar
Haha kontrasten mellan Poolrummet och vardagsrummet. Party till begravning typ
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Det som skrämmer mig är att Tess eventuellt lider av ett #räddaPeddesyndrom och vill "rädda honom" och "göra om" honom. Känns som det lutar lite ditåt. Och då är hon fast....

Får också den feelingen av att hon vill ”frälsa” honom och man märker helt klart att hon är undercover intresserad av honom, men spelar på att hon är dominant och avståndstagande mot honom men de lyser ändå igenom. Hon skulle ju aldrig vilka hjälpa till och ägna som tid där om de inte låg nånting bakom det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in