2021-02-25, 16:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Alla ickerasister här.

OK ännu fler lögner och överdrifter från dig. Börjar bli tjatigt..
Källa på att det är en lögn?
Citera
2021-02-25, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Jimpan är smart här. Han vet att media inte vågat ta upp det om han sagt ekonomiskt belastning. Det har begravts och inte talats om eftersom msm med eliten inte kan vinna debatten. Nu får SD uppmärksamhet igen och vi får se vita nimby-dårar som Anders Lindberg och Strandhäll ännu en gång gå bananas.

Varför ska ens alla andra länders kulturer försvaras och bevaras men inte svensk kultur?

Vem har sagt att vår kultur ska försvinna?

Kulturer förändras dock. HELA TIDEN. Men du ska allt få hoppa groda runt midsommarstången och fira en hednisk jul, samt äta as-ätande kräftor i september under lååååång tid framöver.
Var inte så rädd kära medmänniska.

På 80-talet när jag växte upp var jag störtglad att det fanns en milkshake att få tag i. Idag ser det annorlunda ut. Mycket på gott, en del på ont.
Citera
2021-02-25, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Fast nu tänker du omvänt. De som kommer hit ska bli upplysta om att Sverige är ett sekulärt kristet land och det är våra lagar och regler som gäller. Passar det inte kan man lämna och begår man brott blir man utvisad. Det är vad fungerande gränser och med en regering som står upp för sitt land gör.

Som det är idag så tycker ni att allt som händer är ok och fy den som kommer med ord som 'kulturell belastning' när ni minsann vurmar för multikulti men flyttar långt ifrån dessa områden för att sitta på avstånd och fortsätta vurma. Det är fortsatt öppna gränser och kaoser brer ut sig.

Det jag kritiserat är att en ledande politiker uttryckt sig med extremt vaga begrepp.

Att ha åsiktspoliser tycker jag är dumt.
Citera
2021-02-25, 18:25
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klon1
Det jag kritiserat är att en ledande politiker uttryckt sig med extremt vaga begrepp.

Att ha åsiktspoliser tycker jag är dumt.
Det är inte vagt! Det är ett bra samlingsuttryck för alla problem eran naiva invandringspolitk har orsakat Sverige.
Vad som är vagt är era lögner om eran politisk förträfflighet. Frågar man något konkret exempel på det får man inget svar.
Citera
2021-02-25, 21:47
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T02
Vem har sagt att vår kultur ska försvinna?

Kulturer förändras dock. HELA TIDEN. Men du ska allt få hoppa groda runt midsommarstången och fira en hednisk jul, samt äta as-ätande kräftor i september under lååååång tid framöver.
Var inte så rädd kära medmänniska.

På 80-talet när jag växte upp var jag störtglad att det fanns en milkshake att få tag i. Idag ser det annorlunda ut. Mycket på gott, en del på ont.

Är du lika glad över att du kan bli skjuten på väg till jobbet?

För så var det inte på 70-talet.
Citera
2021-02-25, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Ingen service? Titta vilka det är som jobbar i serviceyrken!!!

Det kallas lönedumpning.
Citera
2021-02-26, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Det är inte vagt! Det är ett bra samlingsuttryck för alla problem eran naiva invandringspolitk har orsakat Sverige.
Vad som är vagt är era lögner om eran politisk förträfflighet. Frågar man något konkret exempel på det får man inget svar.

Om det inte är vagt får du gärna ge exempel på hur det ska omsättas i praktiken.
Citera
2021-02-26, 13:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av klon1
Om det inte är vagt får du gärna ge exempel på hur det ska omsättas i praktiken.
Steg ett är naturligtvis att vilja försöka göra något åt saken. Saknas viljan är det lönlöst att presentera några åtgärdsplaner, det finns ingen så blind som den som vägrar att se. Något säger mig att du skulle kasta dig på marken som en tjurig ungjävel oavsett vilka åtgärder som kan tänkas planeras. Det bästa vore att bara trampa över dig och sluta låtsas som att du betyder något, kanske blir det resultatet av en kommande lågkonjunktur? Låt oss hoppas.
Citera
2021-02-26, 16:21
Medlem
Helt korrekt uttalande av Jimmie Åkesson. Bra att det finns ens lite mod kvar.
Citera
2021-02-26, 17:34
Medlem
GretelThronbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53....so what
Kräks på du, det kan du behöva som sväljer allt skitsnack utan att kontrollera fakta.
Finns ingen nazistideologi i SD, läs deras partipolitik m.m.
Är du medveten om att alla andra partier misskrediterar SD för att just vara det du skriver på din sista rad, som vilka svenskar som helst. Vi vill ha ett Sverige kvar på våra villkor. Vi vill inte ha ett land som skall anpassa oss efter andra kulturer och deras sätt att leva.

Du behöver läsa lite fakta, varsegod, va inte en fegis.

https://www.gluefox.com/komment/multikulti.shtm

Att beskriva människor som belastningar är själva grundstommen i den nazistiska ideologin och det är vad som slutade i förintelsen.
Jimmy Åkesson har radikaliserats. Eller också har han bara tappat masken. Under hans sliskigt vattenkammade sminkade yta är den råa nazismen naken.
Citera
2021-02-26, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GretelThronberg
Att beskriva människor som belastningar är själva grundstommen i den nazistiska ideologin och det är vad som slutade i förintelsen.
Jimmy Åkesson har radikaliserats. Eller också har han bara tappat masken. Under hans sliskigt vattenkammade sminkade yta är den råa nazismen naken.
Jag är absolut inte nazist men att jämföra människor oavsett kulör som är uppfödda i Sverige med floursköljning, Bolibompa etc med människor från några av världens ruttnaste länder politiskt sätt som dessutom oftast har Islam som religion, den våldsammaste religionen vi känner till är ju helt befängt!
Många av asylinvandrarna kommer aldrig bli en tillgång för vare sig Sverige eller ens den närmaste grannen utan enbart en kostsam och plågsam historia för alla inblandade.
Är du en masochist eftersom du eftersträvar plågsamma upplevelser?
Citera
2021-02-26, 19:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GretelThronberg
Sverige kanske behöver lite heil hitler för att rätta till kulturförfallet? Vilken tur att vänstern börjat föra upp rasbiologin på agendan igen, då blir det enkelt att hävda även vitas rätt till eget lebensraum. Vad har du för planer när taggtråden börjar rullas ut och koncentrationslägren slår upp sina portar utanför stadskärnan? Eftersom nazismen är naken är klädbutik med Hugo BoSSkostymer ett säkert tips, Dressman är så 90-tal, används mest av köksbordsrasister. Klädkulturen är en viktig del av den medvetne människans livsstil, Nazi Chic är tidlöst och aldrig fel... Gnäll inte över det förflutna, se möjligheterna. MOTORVÄG!
Senast redigerad av -boyakka- 2021-02-26 kl. 19:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in