2021-02-25, 14:00
Medlem
Burken89s avatar
Borde man köpa nu då eller har man missat tågjäveln
Citera
2021-02-25, 14:02
Medlem
doctor-potatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vansterpartiet
Var är vitrövsmannen och liket-fb? Väntar med sina captain obvious uttalanden kanske?

När den här tråden dog av gick han över till cryptotråden och började sprida negativitet där. True story.

I övrigt är det jävligt kul att GME är på väg upp igen. Kanske stannar på 150, går ner till 50 igen eller fortsätter rakt upp. Ingen som vet men underhållande är det iallafall att sitta på ett par aktier i bolaget
Senast redigerad av doctor-potato 2021-02-25 kl. 14:06.
Citera
2021-02-25, 14:08
Medlem
Vet att vi är många svennebananer i denna båt.
Många funderar på när dom skall sälja. Om den når 300? 400? 500?

Jag kommer inte sälja vid någon av dom nivåerna.
Läs detta innan ni funderar på att sälja.

Borde även ge en hint till dom som inte är med i båten ännu och funderar på haka på.
Det är INTE för sent!

https://www.reddit.com/r/wallstreetb..._will_trigger/
Citera
2021-02-25, 14:14
Medlem
bajssprutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doctor-potato
När den här tråden dog av gick han över till cryptotråden och började sprida negativitet där. True story.

I övrigt är det jävligt kul att GME är på väg upp igen. Kanske stannar på 150, går ner till 50 igen eller fortsätter rakt upp. Ingen som vet men underhållande är det iallafall att sitta på ett par aktier i bolaget
Då har vi en ganska klar och tydlig indikator på när min stål och råvaruplay börjar bli övermogen.
När vitröven kommer in och börjar med sitt skit är det bara ett par hundra procents uppsida kvar och han kommer att sitta där och tjata tills han slutligen får rätt.

Han känns som en som är världsmästare på att missa tåg.
Han blev Trumpfan på slutet när T började skena lite och vände sen till rabiat Trumphatare.
Ingen som helst feeling. Stackarn.

Bajsis låg i en bubbelpool med två galanta damer iförda MAGA-kepor lite halvironiskt redan innan primärvalen var avgjorda.

Jag bettar på att det första pisstrollet tittar ut ut sin lilla råtthåla så fort kursen går under 90 idag.
Eventuellt är de så ivriga att de håller på att explodera så de ser en stängning över 100 som en seger.
Amen premarket var högre ju!!111 Hurdurr.

De är rätt bittra vid det här datumet eftersom socialbidraget som kom för en hel vecka sen är slut, så det blir nog aktivitet i tråden.
Bara fula ord och ogrundade teorier om ras. Inget vettigt som vanligt.
Allihop kommer att låtsas som att min jämförelse med Dustin inte finns, eller inte klara av att läsa så mycket jobbig text. Eller så hittar de någon löjlig detalj jag missat och hänger upp sig på den i en vecka.

Ja, jag ser in i framtiden.
Senast redigerad av bajssprutan 2021-02-25 kl. 14:34.
Citera
2021-02-25, 14:21
Medlem
Jojo GLHF idag alla HODLERS, men var ej giriga, pigs get slaughtered som man brukar säga. Ha en plan med andra ord.
Citera
2021-02-25, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dragan-shitfucker
I första hand vill jag ha en rimlig förklaring till din önskade snabba nergång.
I andra hand, (och helst) vill jag ha en livestream med dig gråtandes med en snara och en burk benzo.

Korta om du vågar, jävla mes.

Håll käften din nolla. Jag är redan rik och behöver inte satsa någonting på GME, men jag är så trött på människor som inte fattar vad korkade dom är och jag vill se dom panka och eländiga, men jag vill också kunna visa upp min Moonwatch köpt för deras förluster för att strö extra salt i såren.
Citera
2021-02-25, 14:34
Medlem
boriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
Nej, den var upp till $199.91
Ah, ok. Kollade aldrig själv utan tog det från artikeln i Fortune, var ju uppenbarligen sant då det skrevs.
Citera
2021-02-25, 14:39
Medlem
Scalpings avatar
just i ögonblicket ligger den på $150
Citera
2021-02-25, 14:43
Medlem
bajssprutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citadel-Order
Håll käften din nolla. Jag är redan rik och behöver inte satsa någonting på GME, men jag är så trött på människor som inte fattar vad korkade dom är och jag vill se dom panka och eländiga, men jag vill också kunna visa upp min Moonwatch köpt för deras förluster för att strö extra salt i såren.
Haha, kollade din inläggshistorik i tråden sen den 1a februari och det är jävligt uppenbart att du torskade pengar när du försökte leka haj och är sur. Den månklockan kan du se dig om i stjärnorna efter.

Lol, tjatade om klockfan varenda inlägg.
Snacka om att vara materialist och pengakåt. Jag skulle kunna köpa en sån för mina GME-gains, men jag ska nog vara lite mer classy och skaffa en Rolle i stål när råvarugrejen printar loss. Tyvärr verkar de slut just nu.
Senast redigerad av bajssprutan 2021-02-25 kl. 14:55.
Citera
2021-02-25, 14:51
Medlem
Burken89s avatar
Var kommer alls dessa olika siffror ifrån 150 dollar 200 dollsr 199 osv. Kollade precis och den ligger på 91 dollar. Är det något jag missat?
Citera
2021-02-25, 14:54
Medlem
bajssprutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burken89
Var kommer alls dessa olika siffror ifrån 150 dollar 200 dollsr 199 osv. Kollade precis och den ligger på 91 dollar. Är det något jag missat?
Sök på gme stock på Google.
Då kommer du att upptäcka att det finns något som kallas för och eftermarknad.
Vill du veta mer om vad det innebär rekommenderas att du söker mer på Google.
Citera
2021-02-25, 14:58
Medlem
Ni som undrar om ni skall köpa, ni som struntat i att köpa när det var sjuk rabatt och blev bortskrämda av troll som Ringhals, borde läsa på Wallstreetbets.

Enligt dom (anledningen till att detta ens händer) så är det fortfarande ordentlig rabatt.
Med lite tur så dubblar ni insatsen idag, från förmiddag till kväll.

Om ni nu skulle få panik och sälja så fort ni ser stor vinst, istället för att hålla er till Enorm vinst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in