Citat:
Ursprungligen postat av
doctor-potato
När den här tråden dog av gick han över till cryptotråden och började sprida negativitet där. True story.
I övrigt är det jävligt kul att GME är på väg upp igen. Kanske stannar på 150, går ner till 50 igen eller fortsätter rakt upp. Ingen som vet men underhållande är det iallafall att sitta på ett par aktier i bolaget
Då har vi en ganska klar och tydlig indikator på när min stål och råvaruplay börjar bli övermogen.
När vitröven kommer in och börjar med sitt skit är det bara ett par hundra procents uppsida kvar och han kommer att sitta där och tjata tills han slutligen får rätt.
Han känns som en som är världsmästare på att missa tåg.
Han blev Trumpfan på slutet när T började skena lite och vände sen till rabiat Trumphatare.
Ingen som helst feeling. Stackarn.
Bajsis låg i en bubbelpool med två galanta damer iförda MAGA-kepor lite halvironiskt redan innan primärvalen var avgjorda.
Jag bettar på att det första pisstrollet tittar ut ut sin lilla råtthåla så fort kursen går under 90 idag.
Eventuellt är de så ivriga att de håller på att explodera så de ser en stängning över 100 som en seger.
Amen premarket var högre ju!!111 Hurdurr.
De är rätt bittra vid det här datumet eftersom socialbidraget som kom för en hel vecka sen är slut, så det blir nog aktivitet i tråden.
Bara fula ord och ogrundade teorier om ras. Inget vettigt som vanligt.
Allihop kommer att låtsas som att min jämförelse med Dustin inte finns, eller inte klara av att läsa så mycket jobbig text. Eller så hittar de någon löjlig detalj jag missat och hänger upp sig på den i en vecka.
Ja, jag ser in i framtiden.