2021-02-25, 13:31
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Blev rädd när vi berättade våra planer
Antagligen
2021-02-25, 13:32
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Trodde vi skulle slippa de där anskrämliga Hype-mjukisarna inåt och så ser jag att Jesper har på sig ett par sådana shorts. Kräks lite men vi får väl hoppas att det stannar vid shortsen.
Hype blev hype förra året men då var de tvungna att täcka över märket. Varför är det inte så i år
2021-02-25, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Tanja höll på att dö, hennes dunjacka sprängdes i luften och kläderna brann upp, hon faller ner i vatten vilket var hennes räddning men hon håller på att drunkna men tack vare att hon svalde sitt hår överlevde hon. Hon fick ligga på sjukhus i månader och de fick söva ner henne innan hon skulle duscha varje gång pga av alla brännskador. Precis innan hon ska börja gymnasiet då utseendet är allt. Och Nardos tycker att när Katti säger Tyst är traumatiskt? Ne du, köper inte det. (Och det kommer från mig som haft mycket skit inom familjen med, som droger, våld och otroheter i hemmet vilket ledde till att man inte kunde bo hemma) Ne du, man ska inte jämföra men att en människa säger tyst för att man hela tiden blir avbruten är något man bara ska kunna ta. Om hon inte avbryter folk och är en drama queen så hamnar hon inte i dessa situationer, enkelt. Hon vill verka vuxen men är otroligt omogen.

Du verkar ta det som att jag försvarar Nardos, du får öva på läsförståelsen. Börja med att kanske läsa vad jag svarade på. Förstår inte vad Tanjas olycka som hon själv orsakat har med saken att göra?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Jag tror att Nardos bara kommer att få snälla frågor, för BB vågar inget annat, vem sätter emot?

Lite så! Försöker dock formulera en kort fråga till henne men det är svårt 😂 blivit hjärndöd av att lyssna på henne
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Figures! Inte ett dugg förvånad, säkert hans förebild.
Nej fy snälla jämför inte folk med en äcklig mördare (oavsett han blev friad eller inte) uäääk
2021-02-25, 13:35
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Du verkar ta det som att jag försvarar Nardos, du får öva på läsförståelsen. Börja med att kanske läsa vad jag svarade på. Förstår inte vad Tanjas olycka som hon själv orsakat har med saken att göra?

Men är du STOPPSLUT?? För i helvete!
2021-02-25, 13:36
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Lite så! Försöker dock formulera en kort fråga till henne men det är svårt 😂 blivit hjärndöd av att lyssna på henne
Tror du inte? Jag tror och hoppas på tvärtom
2021-02-25, 13:37
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Nej fy snälla jämför inte folk med en äcklig mördare (oavsett han blev friad eller inte) uäääk

Too late! Han har samma retorik som Tishko så det är redan försent. Samma med Blattelito. Föreslår att du lyssnar på båda rättegångarna så kan vi ta diskussionen igen.
2021-02-25, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Jag tror att Nardos bara kommer att få snälla frågor, för BB vågar inget annat, vem sätter emot?

Jag hoppas du har fel men tyvärr så har du nog helt rätt i det
2021-02-25, 13:38
Medlem
Citat:
Men är du STOPPSLUT?? För i helvete!

Naw blev du krenkt? läs vad i helvete jag svarade på istället så kanske du någon gång förstår vad jag syftade på.
2021-02-25, 13:39
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Too late! Han har samma retorik som Tishko så det är redan försent. Samma med Blattelito. Föreslår att du lyssnar på båda rättegångarna så kan vi ta diskussionen igen.
Oj då kan jag glädja dig med att jag var på en av dem. Och är en nörd när det gäller rättegångar så lyssnat flera gånger på båda. Men retorik? Du tänker inte på talet då eller? För att jag ser och känner många som man jämföra med äcklena bara av gestikuleringar och tal. Men att benämna dem i samma samma mening som pedram får mig att må illa.
2021-02-25, 13:39
Medlem
Haha judith till jesper när han står i duschen:

"Nej, ska du ha kuken i vädret när jag kommer in, nej det funkar inte" 🤣🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in