2021-02-24, 11:59
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSmoker
Bevisar att supreme court Georgia inte gjorde sin grej som du påstod , då valfusk uppenbarligen förekomm. Kul eller hur ?

Hilarious. Men vem har påstått att det inte alls förekommit valfusk?
Problemet för dig, Trump, Runken et al är att era bevis för valfusk på den nivå som påstås aldrig håller vid granskning. Aldrig. Vilket varje tänkande person som granskar dom inser. Det är därför den här tråden är en enda lång uppvisning i bitch-slaps.
2021-02-24, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Nej det var du som påstod att DJT inte hade makten över 2 specifika myndigheter. Jag vet inte, men jag trodde att han hade makten som president. DJTs maktlöshet har påpekats av foliemössorna sedan november. Jag vet som sagt inte, jag har bara uppfattningen att USAs president har stor makt.

Mike Pence

Brukar inte den Amerikanska Presidenten ibland benämnas ”världens mäktigaste person”? Men det epitetet kanske inte gäller just i USA?
2021-02-24, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Jag vet inte vad Krebbs stod/står politiskt, han var högsta Chef/Tjänsteman i en myndighet direkt underställd President Trump. Förstår inte att detta skall vara så svårt att förstå. Men så kanske det är i den värld ni foliehattar lever.

Så alla myndigheter i USA underställda Trump är trumpister enligt dig och måste lyda honom exakt.
Är alla dem Bidenister nu då? haha avsaknaden av logik är häpnandsveckande skön värld du lever i.
2021-02-24, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Hilarious. Men vem har påstått att det inte alls förekommit valfusk?
Problemet för dig, Trump, Runken et al är att era bevis för valfusk på den nivå som påstås aldrig håller vid granskning. Aldrig. Vilket varje tänkande person som granskar dom inser. Det är därför den här tråden är en enda lång uppvisning i bitch-slaps.

Ja alla i den här tråden för någon månad sen t.ex. Nu han ni gått över till att det inte var systematiskt.
Ja men visst beivsen håller inte någon nivå , det är därför det nu i Gerogia har 35 rättegångar angående valfusk , men visst inga bevis finns. Tilllåt mig hånle
Undrar vad som kommer här näst.

Den här tråden är ett enda långt följe människor utan kritiskt tänkande, aftonbladesläsare som skriker sig hesa med tidningsrubriker, tills folk helt enkelt inte orkar bemöta era ologiska argument och flyttade måltstolpar. Alla som inte håller med er måste vara trumpister ,Q-älskare eller foliehattar, vilket bevisar eran ignorans och fullständiga avsaknad av självinsikt.
Senast redigerad av TheSmoker 2021-02-24 kl. 13:16.
2021-02-24, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Nej det var du som påstod att DJT inte hade makten över 2 specifika myndigheter. Jag vet inte, men jag trodde att han hade makten som president. DJTs maktlöshet har påpekats av foliemössorna sedan november. Jag vet som sagt inte, jag har bara uppfattningen att USAs president har stor makt.

Mike Pence

Nej lilla vän , det var du som kom med påståendet att dessa myndigheter var trumpister , har du inga bevis kan du ju sitta ner i båter. Är alla myndighetsfolk i USA Bidenister nu för han är ju världens mäktgaste man nu? Din uppfattning saknar värklighetes förankring.
2021-02-24, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Brukar inte den Amerikanska Presidenten ibland benämnas ”världens mäktigaste person”? Men det epitetet kanske inte gäller just i USA?

Jodå, det gäller USA:s president. Men med undantag för de 4 år under vilka Trump var president. För just då var det tydligen Demokraterna/Deep State/Big Tech/nån annan (välj själv vilket) som hade den reella makten som presidenten tydligen försökte bekämpa från sin presidentposition. Och helt uppenbart är ju Krebs och Barr del av konspirationen mot presidenten. Frågan är ju var den nya HD-domaren Coney Barrett står? Är hon lojal mot Trump eller är hon också en del av sammansvärjningen?

Jag har liksom börjat tappa greppet om vilka som ingår i konspirationen mot Trump. Men snart börjar konspiratörerna bli så många att de nog nästan är fler än Trump-anhängarna i alla fall. Konspiratörerna hade kanske inte behövt fuska? De kanske hade vunnit ändå?
2021-02-24, 13:20
Medlem
Citat:
Så alla myndigheter i USA underställda Trump är trumpister enligt dig och måste lyda honom exakt.
Är alla dem Bidenister nu då? haha avsaknaden av logik är häpnandsveckande skön värld du lever i.

I USA så utövar styr president och regering direkt styre över myndigheterna. Stor skillnad mot hur det är i Sverige. I Sverige kan regeringen inte avsätta en myndighetschef bara för att regeringen tycker att chefen är uppstudsig eller opponerar sig mot regeringen. Det förfarandet är däremot normalt i USA.
2021-02-24, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auric
I USA så utövar styr president och regering direkt styre över myndigheterna. Stor skillnad mot hur det är i Sverige. I Sverige kan regeringen inte avsätta en myndighetschef bara för att regeringen tycker att chefen är uppstudsig eller opponerar sig mot regeringen. Det förfarandet är däremot normalt i USA.

Jag vet inte om Ann-Marie Begler håller med dig där...
2021-02-24, 13:44
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ja du får gärna komma med en källa att homeland och "Cybersäkerhet" är trumpstyrda" varsågod.
Citat:
Nej lilla vän , det var du som kom med påståendet att dessa myndigheter var trumpister , har du inga bevis kan du ju sitta ner i båter. Är alla myndighetsfolk i USA Bidenister nu för han är ju världens mäktgaste man nu? Din uppfattning saknar värklighetes förankring.

Det är inte så att en myndighet är det ena eller andra. Det jag påstod är att en sittande president har en viss makt. Eller att jag tror det, givetvis bara spekulationer. Om nu DJT var helt utan blir ändå frågan varför man så gärna vill ha honom som president? Varför föredrar man en maktlös president?

Mike Pence
2021-02-24, 14:02
Medlem
Citat:
Ja alla i den här tråden för någon månad sen t.ex. Nu han ni gått över till att det inte var systematiskt.
Ja men visst beivsen håller inte någon nivå , det är därför det nu i Gerogia har 35 rättegångar angående valfusk , men visst inga bevis finns. Tilllåt mig hånle

Den här tråden är ett enda långt följe människor utan kritiskt tänkande, aftonbladesläsare som skriker sig hesa med tidningsrubriker, tills folk helt enkelt inte orkar bemöta era ologiska argument och flyttade måltstolpar. Alla som inte håller med er måste vara trumpister ,Q-älskare eller foliehattar, vilket bevisar eran ignorans och fullständiga avsaknad av självinsikt.

35 rättegångar? Källa på det?
2021-02-24, 14:04
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:

Jamenvisst. Snart kommer bevisen på att demokraterna fuskat till 5-10 miljoner röster på Biden. Man har ju redan hittat, vadå...100 fuskröster? Bara resten kvar! 💪

Och yes, "ologiska argument" och "fullständig avsaknad av självinsikt" i kombination med att enbart läsa Aftonbladet - that's us. Det är därför vi, helt felaktigt, redan från början fått för oss att Trumps påståenden om valfusk är rent trams som domstolarna bara kommer att kasta i papperskorgen. Och nu tror vi att militären inte alls ingrep och avrättade Biden et al, och vi fattar inte att Trump egentligen är president.

Spännande med rättegångarna! Dom kommer säkert sluta med storseger för Team Elite.
Ska man hålla utkik på fredag?
2021-02-24, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Jamenvisst. Snart kommer bevisen på att demokraterna fuskat till 5-10 miljoner röster på Biden. Man har ju redan hittat, vadå...100 fuskröster? Bara resten kvar! 💪

Och yes, "ologiska argument" och "fullständig avsaknad av självinsikt" i kombination med att enbart läsa Aftonbladet - that's us. Det är därför vi, helt felaktigt, redan från början fått för oss att Trumps påståenden om valfusk är rent trams som domstolarna bara kommer att kasta i papperskorgen. Och nu tror vi att militären inte alls ingrep och avrättade Biden et al, och vi fattar inte att Trump egentligen är president.

Spännande med rättegångarna! Dom kommer säkert sluta med storseger för Team Elite.
Ska man hålla utkik på fredag?

Servern från Frankfurt, som nu mest troligt finns hemma hos Nixter som därför gått under jorden, skulle ju innehålla helt vattentäta bevis för att Trump till och med vann Kalifornien.

Med både Lin Wood under utredning för valfusk och Trumpen själv för försök att påverka valet i Georgia så är det ju uppenbart att valfusk var en realitet. Men kanske inte på det sätt som ”stop the Steal” pöbeln menade.
Senast redigerad av Master.Palm 2021-02-24 kl. 14:25.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in