2021-02-24, 00:49
Medlem
Dukanva85s avatar
Söker fortfarande Adams favoriter från när Ulrika vann och Adam i extramaterialet på dvd kommenterade och lade till röster på deltagarna. Om någon har den dvd:n kvar så snälla lägg ut. Det var så gröndjävulskt roligt. (2011)
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iminlilahelikopter
Det var en berättelse om en groda 😅, i sovrummet där emelie och judiht befann sig. Tyvärr hörde man inte allt BBs ljud suger ju

Jaha okay. Missade det.
Tack för tipset!
Medlem
Karppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Fast det överlevde hon ju, jag visste inte (eller hade glömt) att hon gjorde ett nytt försök ett par år senare. Läste inte artikeln, men hittades visst död i sin lägenhet.

Jo du har rätt. Hon var i koma ett tag efter det som jag skrev om men överlevde.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Inlägg från Facebook

” Dela gärna detta inlägg från min facebook om ni håller med. Det ligger öppet

Nu tar ni ut mobbaren Filip Dikmen ur programmet Big Brother illa kvickt som programledare. Hur kan ni som vet hur hans Youtube-kanal är där han gömmer sitt riktiga beteende genom att kalla sig för en karaktär.
Han hånar fortfarande folk, och som programledare är han sig själv. Ni kanske ska få upp ögonen att han är en mobbare även där. Läs inne på instagram på Big brother Sverige så ser ni själva att många inte gillar hans mobbing och hån mot folk. Och förbannat dåligt av de andra programledarna att bara tycka att det är roligt. Nu tar ni till er folks kritik och tar ut honom om det inte är så att ni stödjer mobbing. Vad ger detta för signal till barn och ungdomar tror ni? Jo att det är okej att bete sig hur som helst mot andra. Kolla bara in på Facebook i olika grupper, personangreppen haglar. Vad tror ni det beror på? Att folk i yngre åldrar tror att det är okej när dom inte förstår att den de ser upp till inte är annat än en mobbare även på tv.

Har ni kvar honom i fler program så stödjer ni bevisligen det. Gör om och gör rätt, ta in någon med sunda värderingar och som kan ha en åsikt utan att gå till personangrepp och kalla folk både det ena och andra.

/ En som är jävligt förbannad på detta!”
Ja fyfan. Tål inte äckel Filip Dickman.
Fattar inte hur BB tänker. Snubben är inte ett dugg rolig.
Blanda spya med diarré och rör om, så får man Filip.
2021-02-24, 00:51
Medlem
Addebooii88s avatar
Citat:
Två av dom värsta mobbarna var Hanna.R och Marcel BB2012.
Sipan var inte värre då? Fick typ 15 varningar innan han blev utslängd. Ett av avsnitten blev censurerat på youtube för han kränke Amandus att han var bisexuell.
2021-02-24, 00:51
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Två av dom värsta mobbarna var Hanna.R och Marcel BB2012.
Marcel var en äcklig jävel! Likaså sipan!
Senast redigerad av Dukanva85 2021-02-24 kl. 01:00.
2021-02-24, 00:53
Medlem
Bra snack nu!

En podcast/youtube med Luis och Simon hade vart succé.
Hade lyckats bättre än Sami och Glasman......
2021-02-24, 00:58
Medlem
Lunatics avatar
Filip är sån man spottar efter 3gånger, för att man inte ska få otur.
2021-02-24, 00:58
Medlem
JekkanGurkmejas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Bra snack nu!

En podcast/youtube med Luis och Simon hade vart succé.
Hade lyckats bättre än Sami och Glasman......

Hahah ja! Älskar Simon, fan vad tråkigt det hade varit utan honom
2021-02-24, 00:59
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det är väl skrivet och rakt på sak. I ärlighetens namn så visste jag inte vem han var innan denna säsong av BB. Jag har endast sett honom vid två tillfällen och har valt att inte se studioprogrammen för att han osade mycket osympatisk. Jag har däremot läst otroligt många negativa kommentarer om denna person. Om det ovan stämmer är det verkligen inte alls bekvämt att han skall vara ett ansikte för BB. Go for it!
Han som gick ut på sin Instagram om hur man inte ska tala illa eller mobba folk man inte känner. Märkligt ändå.
2021-02-24, 01:03
Medlem
Dukanva85s avatar
Inte alls lika mycket studio i kvällens avsnitt. Skönt.
2021-02-24, 01:05
Medlem
Pengabingens avatar
Kul avsnitt ikväll

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in