2021-02-24, 00:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Nu när ni pratar om tidigare säsonger får det mig att tänka på Rebecka som hängde sig 2006 och Samuel som hängde sig i arresten 2008. Samuel var ju en jävligt skön typ som var med i säsongen 2006 med Jessica & Co.
Sanna tog också livet av sig 😢
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addebooii88
2012 var också bra. Hade allt. Marcelos otrohet och svineri mot annika, massa sex, massa naket, mycket mobbning, Hanna W strip shows, norrlands Joe.

Ja kanske men kom ihåg att hon gick runt och snackade om att allt bara var ett spel. Sjuka konspirationsteorier som hon trodde på till 100%.
Ja sånt svineri till underhållning kommer ju tyvärr aldrig tv4 tolerera. Det som är så tråkigt på något vis.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Mkt tragiskt.
2021-02-24, 00:43
Medlem
Karppas avatar
Sanna som var med 2011 tog också sitt liv samma år, hoppade ner på en motorväg från en viadukt om jag minns rätt. Verkligt tråkiga händelser.
2021-02-24, 00:43
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Men fy vad hemskt
2021-02-24, 00:45
Medlem
Citat:
Inlägg från Facebook

” Dela gärna detta inlägg från min facebook om ni håller med. Det ligger öppet

Nu tar ni ut mobbaren Filip Dikmen ur programmet Big Brother illa kvickt som programledare. Hur kan ni som vet hur hans Youtube-kanal är där han gömmer sitt riktiga beteende genom att kalla sig för en karaktär.
Han hånar fortfarande folk, och som programledare är han sig själv. Ni kanske ska få upp ögonen att han är en mobbare även där. Läs inne på instagram på Big brother Sverige så ser ni själva att många inte gillar hans mobbing och hån mot folk. Och förbannat dåligt av de andra programledarna att bara tycka att det är roligt. Nu tar ni till er folks kritik och tar ut honom om det inte är så att ni stödjer mobbing. Vad ger detta för signal till barn och ungdomar tror ni? Jo att det är okej att bete sig hur som helst mot andra. Kolla bara in på Facebook i olika grupper, personangreppen haglar. Vad tror ni det beror på? Att folk i yngre åldrar tror att det är okej när dom inte förstår att den de ser upp till inte är annat än en mobbare även på tv.

Har ni kvar honom i fler program så stödjer ni bevisligen det. Gör om och gör rätt, ta in någon med sunda värderingar och som kan ha en åsikt utan att gå till personangrepp och kalla folk både det ena och andra.

/ En som är jävligt förbannad på detta!”

Detta applåderar jag! Mobbare har inget i rampljuset att göra. Var ju därför jag ens engagerade mig i BB för ett år sedan för att mobbarna inne i huset skulle ut. Gah, finns så mycket att skriva om detta men jag orkar banne mig inte i år (blev spaltmeter förra året). Glad dock att någon annan lyfter problemet! Gissar att redaktionen som vanligt ignorerar kritiken.
2021-02-24, 00:45
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karppa
Sanna som var med 2011 tog också sitt liv samma år, hoppade ner på en motorväg från en viadukt om jag minns rätt. Verkligt tråkiga händelser.
Vilket sätt att ta livet av sig på, tänker att OM jag skulle göra en sån sak hade det blivit tabletter och alkohol. Hade inte vågat annat. Usch så tragiskt.
2021-02-24, 00:47
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:

Fast det överlevde hon ju, jag visste inte (eller hade glömt) att hon gjorde ett nytt försök ett par år senare. Läste inte artikeln, men hittades visst död i sin lägenhet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hahaha, ja, jag kollade upp det återigen, och den såldes till Discovery först 2013. Case closed.

Haha, fan vad jag älskade denna. För jag besitter så jävla mycket onödig information. Och nu kom en sak till användning.
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
När man söker stående det att hon hittades död av en närstående i sin bostad. Men man kan ju aldrig lite på media.
2021-02-24, 00:48
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Inlägg från Facebook

” Dela gärna detta inlägg från min facebook om ni håller med. Det ligger öppet

Nu tar ni ut mobbaren Filip Dikmen ur programmet Big Brother illa kvickt som programledare. Hur kan ni som vet hur hans Youtube-kanal är där han gömmer sitt riktiga beteende genom att kalla sig för en karaktär.
Han hånar fortfarande folk, och som programledare är han sig själv. Ni kanske ska få upp ögonen att han är en mobbare även där. Läs inne på instagram på Big brother Sverige så ser ni själva att många inte gillar hans mobbing och hån mot folk. Och förbannat dåligt av de andra programledarna att bara tycka att det är roligt. Nu tar ni till er folks kritik och tar ut honom om det inte är så att ni stödjer mobbing. Vad ger detta för signal till barn och ungdomar tror ni? Jo att det är okej att bete sig hur som helst mot andra. Kolla bara in på Facebook i olika grupper, personangreppen haglar. Vad tror ni det beror på? Att folk i yngre åldrar tror att det är okej när dom inte förstår att den de ser upp till inte är annat än en mobbare även på tv.

Har ni kvar honom i fler program så stödjer ni bevisligen det. Gör om och gör rätt, ta in någon med sunda värderingar och som kan ha en åsikt utan att gå till personangrepp och kalla folk både det ena och andra.

/ En som är jävligt förbannad på detta!”

Det är väl skrivet och rakt på sak. I ärlighetens namn så visste jag inte vem han var innan denna säsong av BB. Jag har endast sett honom vid två tillfällen och har valt att inte se studioprogrammen för att han osade mycket osympatisk. Jag har däremot läst otroligt många negativa kommentarer om denna person. Om det ovan stämmer är det verkligen inte alls bekvämt att han skall vara ett ansikte för BB. Go for it!
2021-02-24, 00:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Detta applåderar jag! Mobbare har inget i rampljuset att göra. Var ju därför jag ens engagerade mig i BB för ett år sedan för att mobbarna inne i huset skulle ut. Gah, finns så mycket att skriva om detta men jag orkar banne mig inte i år (blev spaltmeter förra året). Glad dock att någon annan lyfter problemet! Gissar att redaktionen som vanligt ignorerar kritiken.

Två av dom värsta mobbarna var Hanna.R och Marcel BB2012.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in