2021-02-23, 23:57
Medlem
xrlpyts avatar
Fan vad creepy, när Kattis rökte hade ett par personer försökt öppna någon dörr och bankat på inhängnaden och sagt "fan, det måste ju gå att komma in någonstans"

Låter som ett par pundare eller nåt.
Medlem
Någon som hörde vad Katti var med om på utegården?

edit: såg nu
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Luis: "1 miljon människor kommer se att jag är snäll".

Så fortsätter han mobba Simon...
Mobba hur? Han sa väl åt honom att ge fan i att ta cigg av honom utan att fråga. Eller missade jag något.
2021-02-23, 23:58
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ja du Grodan en dag av lugn var det inte mycket som hände mer än en korre som tog spriten, Sedan var det väl mest gäspa sig igenom det hela och att Luis hade monolog sin världsvana trogen....Vad tror du händer i morgon månne???Joel ska väl ha på dräkten ännu gissar man.....

Godkväll Putte, jag blir alltid glad när du är på!
Jag kommer att vara helt ärlig nu; jag har inte tittat på BB lika mycket idag som jag normalt gör. Förr om åren skippade jag t.o.m Champions League i direktsändning utan kikade på den i efterhand, för att inte missa något av BB. Något måste ha blivit fel känns det som. Jag har inte samma sug. Men absolut inte p.g.a konceptet utan själva innehållet och det bedrövliga sättet som TV4 vårdar denna diamant. Med ett enkelt ord: Boring.

Absolut inga heliga regler efferföljs, man höftar helt enkelt både straffen och uppdragen. Och då pratar jag inte bara om dagens ekorre utan helheten. Folk gör helt enkelt som de vill. Man hör endast "Detta är Big Brother.... så här är det förbjudet att göra....typ. Det funkar i typ en timme så kommer det igen och igen och igen och igen och igen. Men inget händer. Tragiskt.

Vilka deltagare sedan. Har egentligen inte problem med någon (utan du vet med vem) men de saknar balls. Luis får hålla på och pissa ur sig babbel, Eritrea likaså, osv. Visst jag förstår att alla helst vill ha det som vid lägerelden med scouterna. Men inga balls. Med handen på hjärtat saknar jag Amilia, fasen vad skönt hon kunde ryta ifrån, eller Jullan. Olga drog igång Partyn med Patsy när han var kvar. Visst har festerna varit riktigt kul men tiden däremellan är ju att titta på färg som torkar. Inga balls alltså.

Jag vet verkligen inte om bara en enda ny deltagare kan förändra så mycket, det krävs nog fyra, fem till. Känslan är att jag redan känner alla och de är tråkiga under slötiden. Alltså väljer jag annat att kika på.
Hoppas dock att du finner det mer underhållande.
.
2021-02-23, 23:59
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Mobba hur? Han sa väl åt honom att ge fan i att ta cigg av honom utan att fråga. Eller missade jag något.

Nja, vi har alla sett hur han har pratat med Simon tidigare och det är alltid ett tonläge som är obehagligt och alltid enbart mot Simon.

Lius har riktat in sig mot Simon och vem vet, det här kanske har blivit Simons sätt att betala tillbaka?
Senast redigerad av HatarIslam 2021-02-24 kl. 00:02.
2021-02-24, 00:00
Medlem
dznBots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Fan vad creepy, när Kattis rökte hade ett par personer försökt öppna någon dörr och bankat på inhängnaden och sagt "fan, det måste ju gå att komma in någonstans"

Vet inte om jag tror på henne. Låter överdrivet imo. Kanske har hon hört nåt, men jag hade också kunnat säga så om jag gick förbi.
2021-02-24, 00:00
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Do it!
2021-02-24, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dznBot
Vet inte om jag tror på henne. Låter överdrivet imo. Kanske har hon hört nåt, men jag hade också kunnat säga så om jag gick förbi.

Är det inte inhägnat område?
2021-02-24, 00:02
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Nja, vi har alla sett hur han har pratat med Simon tidigare och det är alltid ett tonläge som är obehagligt och alltid riktat mot enbart Simon.

Lius har riktat in sig mot Simon och vem vet, det här kanske har blivit Simons sätt att betala tillbaka?
Ja det vet jag, Simon är inte kapabel till att förstå det, trodde du menade nu med ciggen. För på ett litet vänster förstår jag att loui börjar tröttna på att Simon springer in och tar ett gäng cigg emellanåt. Gillar ingen av dem så de kan väl ta ut varandra 😊
Medlem
1754s avatar
Ok, vem av er är det som har klättrat över stängslet och tagit sig in på området?
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt

Den är sjuk faktiskt. Måste ju ses allvarligt av produktionen.

Plötslig censur inatt så har något hänt
2021-02-24, 00:03
Medlem
dznBots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Är det inte inhägnat område?
Vet ej hur det ser ut riktigt men förra året nådde ju några att kasta in saker utifrån.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in