2021-02-23, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Tydligen 50% frånvaro i 2a ring. CRAZY!

Pirrar så mycket i muttis nu alltså
2021-02-23, 23:02
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Åh herregud var det då hon peakeade. Sorgligt.

Kände exakt samma
2021-02-23, 23:02
Medlem
nä nu jävlar har narkosen slagit till rejält så nu får det vara för ikväll
2021-02-23, 23:03
Medlem
HatarIslams avatar
Det jag funderar på är varför Therese placerat sig nära Pedo hela dagen. Är det signaler på att hon vill lära känna honom bättre efter hans misslyckade stöt på henne? Kan hon trots allt tänka sig honom?
2021-02-23, 23:04
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Alltså snälla Nardos vem fan är intresserad av att höra dina historier om saker som utspelat sig under högstadiet..Men det är klart, hellre ordbajsa om vilken skit som helst än att hålla käft.

Nu är du lite väl hård. Glöm inte att de sitter inlåsta i ett hus, när dagsaktiviteterna är slut och det inte längre diskuteras om vad som händer under dagen så hamnar man här.

Men det vore ju kul om hon lät någon annan prata.
2021-02-23, 23:06
Medlem
Killthepoors avatar
Ja nej jag ger också upp för ikväll faktiskt, god natt på er, ha en trevlig kväll och låt er förföras av de ljuva tonerna av Nardos högstadiehistorier och gamla pojkvänner. Har ni tur får ni snart höra om gymnasiet också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Det jag funderar på är varför Therese placerat sig nära Pedo hela dagen. Är det signaler på att hon vill lära känna honom bättre efter hans misslyckade stöt på henne? Kan hon trots allt tänka sig honom?
Alltså dina spekulationer är helt skeva. Du pratar som att dom haft någonting. Tess vet inte ens om att han är intresserad av henne.
Medlem
Men det här KAN väl ändå inte vara det mest underhållande som pågår i huset ikväll? Är själv på tok för trött för att hoppa runt mellan kanalerna/rummen och hade hoppats att DC skulle visa något av större sevärdhet inom en rimlig framtid av sig själv (måste gå fram till datorn varje gång, ja ni fattar) men denna sömniga konversation är alltså allt som kommer erbjudas?

Vad har jag missat från de andra rummen?
2021-02-23, 23:07
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Trodde BB bandade allt. Gå tillbaka och se vad Joel gjort av sin jävla tröja istället.
Inte ens PRODUKTIONEN orkar kolla materialet! *badawabum tschhh*
2021-02-23, 23:07
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Alltså dina spekulationer är helt skeva. Du pratar som att dom haft någonting. Tess vet inte ens om att han är intresserad av henne.

Missade du gårdagens drama? Oavsett, så är du naiv. Kanske har du svårt att läsa av folk.
Senast redigerad av HatarIslam 2021-02-23 kl. 23:11.
2021-02-23, 23:08
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam

Mmmm... Tyckte jag såg signaler på det redan igår. Hoppas jag har fel. Kanske går hon igång på det "lite" mörka hos honom''? Vore ju inte första gången en kvinna gör det direkt.
2021-02-23, 23:08
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1MohamedAmir
kan dom 5 vita rasist brudarna ifrån katrineholms jugend skola uttala sig.

jag tror narkosen och peddot är förrymda kriminella mytomaner ifrån nian ,du vet nian sydafrika.rasisterrrrrr zzzzzz

psykbryt in med mera stilnoct som peddot igår erkände han har med sig.

undrar om narkosen har narkosmedicin med sig till fritis.

Menar du Pedram? Har han med sig Stilnoct in? Helvete, BB hämta ut dem NU!

Var har Pedram varit l"äkarassistent"? Ingen svensk titel iaf.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in