2021-02-23, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkwind
Det är relevant på det vis att man undrar vem som tar barnen. Självklart undrar men om han är rejäl eller en nolla som de andra. Du Scurf84 vet tydligen allt om detta. Du är bara här för att mästra oss andra och kolla vad som skrivs. Vad gör du här annars?

Bra Inspirit81 att du delar "skämskudden" med mej. Scurf försöker spela allan och njuter av att veta. Såna folk finns i varenda tråd.

Spela Allan 😳 va fan, jag tänkte att det va dumt att dra in ännu mera folk som faktiskt inte har med detta att göra. Har ju suttit här och delat med mig av allt!
Citera
2021-02-23, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scurf84
Och RG har 2 barn med M*rr*s H*db*rg och han sitter inne
Och M*rr*s h*db*rg sitter inte inne han har varit ute ett bra tag .
Citera
2021-02-23, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scurf84
Nej den misstänkta är inte i 40 årsåldern.

Matteus/Mattias Granberg och Rosanna Granberg sitter häktade, misstänkta på sannolika skäl för mord.

De är än så länge bara anhållna eller? Läste att
häktningsförhandlingen kommer va under morgon dagen.
Citera
2021-02-23, 21:31
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
vad spelar det för roll detta är fb..och jag vill med veta vem som är far till hennes barn

Om det inte är barnens pappa som är mördaren så finns det ingen som helst relevans för tråden att outa barnens far.
Citera
2021-02-23, 21:32
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Vilka fler profiler har han utöver denna?https://m.facebook.com/profile.php?id=100040672293921
Här är en annan: https://www.facebook.com/mattias.johansson.330467
Citera
2021-02-23, 21:34
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkwind
Det är relevant på det vis att man undrar vem som tar barnen. Självklart undrar men om han är rejäl eller en nolla som de andra. Du Scurf84 vet tydligen allt om detta. Du är bara här för att mästra oss andra och kolla vad som skrivs. Vad gör du här annars?

Bra Inspirit81 att du delar "skämskudden" med mej. Scurf försöker spela allan och njuter av att veta. Såna folk finns i varenda tråd.

Och vad har det för relevans för tråden??, Om inte pappan till barnen är inblandad i mordet så ska han fan inte outas heller.
Citera
2021-02-23, 21:34
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Han skulle iallafall haft framtid som gycklare i ett medelsdrama.

Nä snacka om att det gjorde ont i både öron som ögon att lyssna på dessa musikkreationer 😫😩🙉🙉

Hahaha, det gjorde fanimej min dag! Hur har en sån pajas lyckats ha ihjäl någon?

Någon som kan länka Ros*nnas fejja? Jag lyckas inte hitta den.
Citera
2021-02-23, 21:37
Medlem
TU va min bästa vän. En fantastisk rolig och hel vild tjej ända från barnsben. Vi två va oskiljaktiga i många många år. Med en fantastisk fin familj som va som min familj och samma med min familj för TU. Sen tog drogerna över och mycket gick så jävla fel. Men jag vet att om hon fick möjligheten att vakna upp idag och leva om sitt liv så skulle hon göra allt helt rätt denna gången. 😞 För mig är hon alltid min älskade TU
Citera
2021-02-23, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten

Ja fel av mig, han kom ut i april
Citera
2021-02-23, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Hahaha, det gjorde fanimej min dag! Hur har en sån pajas lyckats ha ihjäl någon?

Någon som kan länka Ros*nnas fejja? Jag lyckas inte hitta den.

https://www.facebook.com/rosanna.granberg.5
Citera
2021-02-23, 21:41
Medlem
Citat:

Under onsdagseftermiddagen kommer två anhållna personer misstänkta för helgens mord begäras häktade.
Citera
2021-02-23, 21:42
Medlem
2560ps avatar
Citat:
https://www.facebook.com/rosanna.granberg.5

Tackar och bugar! Sökte på Grönberg, bra där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto