2021-02-23, 20:59
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Hahaha Pedram är bara FÖR jävla mycket.

Han berättar om när han förlorade oskulden och tjejen han låg med började blöda under sexet, så han har smeknamnet Rambo efter det...för att han får tjejer att blöda med sin kuk...

Som alla vet som följer detta så sa han inte det här med glimten i ögat eller som ett skämt, utan helt gravallvarlig och med sitt typiska tattartugg, som för att imponera.

Tror inte att den getsmekaren nånsin har tittat i en bok om sex och samlevnad, än mindre fått undervisning i ämnet. Så. Jävla. Slut.
2021-02-23, 21:00
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Repe94
What har hon tagit tillbaka det? Vad sa hon då?

Någon skrev om det i tråden under dagen, tydligen tonade hon ner det väldigt mycket och det slutade väl med att egentligen vill hon ha en kille, men tjejer är vackra.. typ? Jag hörde det inte själv dock.
2021-02-23, 21:01
Bannlyst
Känns som paktandet har börjat på riktigt nu.

Judith
Joel
Emelie
Nardos
Pedroz
2021-02-23, 21:01
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Största tönten i BBs historia verkligen.

Stör mig på att Judith är bästis med honom.

Ja, hon håller på att tappa mig p.g.a det! Så vidrig människa kan man bara inte gilla! Jag fattar inte.
2021-02-23, 21:02
Avslutad
Har elefanten i vardagsrummet fått något namn?
2021-02-23, 21:03
Medlem
bowlingjockes avatar
Så sjukt likt Cobie Smulders (Robin i How I met your mother) Therese var precis när hon ligger sådär i sängen.
2021-02-23, 21:04
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Någon skrev om det i tråden under dagen, tydligen tonade hon ner det väldigt mycket och det slutade väl med att egentligen vill hon ha en kille, men tjejer är vackra.. typ? Jag hörde det inte själv dock.

Men hon var väl bi? Ser just nu avsnittet och hon säger "Jag kan vara bi" Alltså, gillar hon både killar och tjejer! Flashback fick spel idag när hon dreglade över Pansar men hallå!? Fullt görligt när man tillhör de som helgarderar..
Medlem
Embas avatar
Festar dem?
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Och dissat en tjej som han upptäckte hade mustasch. Hur fan ser man inte det innan? Säkert fjun som man ser på nära håll som avskräckte den store mannen Peddo. Sen när dom andra ba ehh aha fan vad taskigt så ändrade han till att hon hade mer än honom...
Han va väl på en snubbe med långt hår. Killen är desperat
2021-02-23, 21:06
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Hahaha Pedram är bara FÖR jävla mycket.

Han berättar om när han förlorade oskulden och tjejen han låg med började blöda under sexet, så han har smeknamnet Rambo efter det...för att han får tjejer att blöda med sin kuk...

Som alla vet som följer detta så sa han inte det här med glimten i ögat eller som ett skämt, utan helt gravallvarlig och med sitt typiska tattartugg, som för att imponera.

Pedram säger det tjejer vill höra. Sen är han raka motsatsen.
2021-02-23, 21:08
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Men hon var väl bi? Ser just nu avsnittet och hon säger "Jag kan vara bi" Alltså, gillar hon både killar och tjejer! Flashback fick spel idag när hon dreglade över Pansar men hallå!? Fullt görligt när man tillhör de som helgarderar..
Jo, men hon kom ju "ut" i festen i går kväll, och det var det de diskuterade i kvällens studioprogram. Tydligen var hon betydligt mindre bi när de diskuterade det på DC idag, och det förvånar mig inte alls. Jag tror inte Emelie vet vad hon är.
2021-02-23, 21:10
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bowlingjocke
Så sjukt likt Cobie Smulders (Robin i How I met your mother) Therese var precis när hon ligger sådär i sängen.
Jag har tänkt på Cobie också, men det är liksom.. fan. Ingen av alla kändisar känns helt rätt. Det kommer vissa blickar där man känner "åh, det är ju HON!", sen går det några sekunder och så försvinner det. Galet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in