2021-02-23, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Jaa, hur är det egentligen när det gäller honom? Är han fake eller inte?
Borde han inte hänga mer med killarna om han är gay? Vet inte hur det där funkar...men han är lixom bara för mkt i sitt beteende och taffsande.
Jag tror han bara är ung o vilsen och fått för sig att han kan bli känd genom att "bli" gay.

Har du fler tjejkompisar eller killkompisar? Killar? BÖG! Med din logik skulle ju tjejerna bara vilja umgås med killarna och killarna bara vilja umgås med tjejerna och då skulle det ju inte finnas "killarna" eller "tjejerna" för alla skulle umgås med varandra. Joel är ung och oerfaren, osäker, falsk och väldigt medveten om hur han vill framstå för en framtida karriär som influencer. Men bög är han 100%
2021-02-23, 16:57
Medlem
JekkanGurkmejas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Ingen kommer kunna utmana Judith om segern av de som är där. Tror inte någon ny heller kan det då hon redan är en så stor favorit. Gillar Judith som person men tycker hon är lite tråkig, får börja bjuda lite på sig själv mer!

Håller med! Hon är go och fin men inte så underhållande i BB tyvärr :/
2021-02-23, 16:58
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hur menar du? Gillade du honom innan?
Tyvärr missade jag den diskussionen.

Hade faktiskt inte en riktig uppfattning innan utan såg honom som en vilsen IT kille med utländskt påbrå som kanske är missuppfattad. Visst öppnade han munnen och jag gillade hans kommentar gällande BALLONGERNA under deras husmöte. Där var han riktigt vass. Men den sidan jag såg igår var just den cementerade åsikten man har om ortenkillar. Han gjorde inte bara sig själv en otjänst men även många i orten. Nu känner jag folk från orten och vet att det är ingen enhetlig massa, men många har en åsikt att det han kör är så det är, och han hjälpte dom på traven.
2021-02-23, 16:58
Medlem
Citat:
Borde han inte hänga mer med killarna om han är gay? Vet inte hur det där funkar...men han är lixom bara för mkt i sitt beteende och taffsande.
Jag tror han bara är ung o vilsen och fått för sig att han kan bli känd genom att "bli" gay.

Hahaha att folk verkligen tror han fejkar är sjukt. Han är ubergay. Problemet är att han är så ung och ny i att vara öppet gay så han kan inte behärska sig. Gaykillar umgås generellt mer med tjejer, men det behöver inte vara så
2021-02-23, 17:01
Medlem
JamesTrombleys avatar
Citat:
Hahaha va? Bögar umgås ju rent generellt endast med tjejer.

Han är absolut inte låtsasbög. Väldigt vanligt bland bögar att tafsa och pussas med sina tjejkompisar.
2021-02-23, 17:05
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackh0ran
Hahaha att folk verkligen tror han fejkar är sjukt. Han är ubergay. Problemet är att han är så ung och ny i att vara öppet gay så han kan inte behärska sig. Gaykillar umgås generellt mer med tjejer, men det behöver inte vara så
Inga tvivel om att han är bög så mycket han hänger på Simon och frågar om hans kuk osv

Edit: han är helt enkelt bara dum i huvudet
2021-02-23, 17:05
Medlem
Zingo2s avatar
Fattat nu att Emelie, Joel och Pedram hänger löst.
Vilka mer? Kan ngn berätta?
2021-02-23, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackh0ran

Ne jag tror väl inte riktigt heller att han fejkar men han är nåt så fruktansvärt uppmärksamhetskåt.
Hittade 2 gamla idolauditions på YT med honom från 2017 o 2018. Nobbad båda gångerna. Där framkommer han oxå som ganska feminin tycker jag...inte i närheten mot hur han är nu såklart. Men du har nog helt rätt i det där med att han är ny i hela den där gaysituationen och att det är därför han beter sig som han gör.
Jag tycker bara att han är så satans för mkt. och det irriterar sönder mig 🤣
2021-02-23, 17:08
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2

Jesper?
2021-02-23, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesTrombley
Hahaha va? Bögar umgås ju rent generellt endast med tjejer.

Ja det är såklart sant att det är så...vet inte vad eller hur jag tänkte där riktigt 🙈
2021-02-23, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Joel, Jesper, Pedram
Emelie, Kattis, Steph.
2021-02-23, 17:10
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Joel, Jesper, Pedram
Emelie, Kattis, Steph.
Tack👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera