2021-02-23, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesTrombley
Jo, det är en lögn från Kattis sida. Hon kokade ihop allt på fyllan.

Fan heller...jag såg ju det själv på liven...hon låg där jämte länge, ville inte gå därifrån även om Joel bad henne...och täcket rörde sig lite mystisk och hon hade armen lixom bakom sin egen rygg under täcket mot Jesper. Dock var jesper fyllesovande och därför minns han inget av det.
Det är egentligen ett övergrepp från Kattis sida då Jesper var så jäkla full som han var och inte medvetande om situationen.
Jag tror oxå det är därför som det hela tystas ner så av BB.
Skulle Jesper varit en tjej o Kattis en kille så skulle det bli ett jävla liv om detta.
2021-02-23, 16:36
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Ser ut som något rovdjur har rivit Peddo på magen.
Det var Tess igår natt när Pedram blev lite för närgången.
2021-02-23, 16:38
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det var Tess igår natt när Pedram blev lite för närgången.
Fan vilken 180° vändning jag fick på Peddo igår.
2021-02-23, 16:38
Medlem
xrlpyts avatar
Komiskt att Pedram har haft ångest i snart två timmar över tävlingen, och att han säger att om han mår så här dåligt, tänkt då hur dåligt Jesper måste må som fuckade för laget.

Skillnaden är att Jesper släppte det efter en kvart, han har garvat och snackat och varit på gott humör sen dess.
2021-02-23, 16:40
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det blir nog inte sprit på ett par dagar, tyvärr. Lugn kväll med många bittta miner och ångest för dagens förlust. Att Judith's team skulle vinna måste det ha varit de lägsta oddsen i BBs historia. Naturligtvis skulle man ha kvartsfinal, semi osv. Nu kunde man utnyttja de starkaste till sin fördel. Ett helt lag skall inte sitta säkert första dagen utan sprid ut det över veckan så det blir intressant för tittarna och lite press på deltagarna att vara skärpta. Nu kan hälften gå och fisa till nästa vecka. Trist. Större möjlighet för tittarna att avgöra vem som skall ut vore också att önska. Folk vill idag involveras i den här typen av såpor annars blir det som många andra såpor och då försvinner ett unikt koncept. Även större möjligheter för deltagarna att påverka andras öden utan paktande sätter säkert mer antagonism och osäkerhet bland dom.
Så klok groda!
2021-02-23, 16:40
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Fan heller...jag såg ju det själv på liven...hon låg där jämte länge, ville inte gå därifrån även om Joel bad henne...och täcket rörde sig lite mystisk och hon hade armen lixom bakom sin egen rygg under täcket mot Jesper. Dock var jesper fyllesovande och därför minns han inget av det.
Det är egentligen ett övergrepp från Kattis sida då Jesper var så jäkla full som han var och inte medvetande om situationen.
Skulle Jesper varit en tjej o Kattis en kille så skulle det bli ett jävla liv om detta.

Jadu, skulle detta hända en mussla hade de stängt ner BB.
2021-02-23, 16:42
Medlem
ZlantanIbrahomovics avatar
”tretton Lax!?” :d
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new

Ja, det var ingen avrunkning för hon avbröt ju och lämnade. Låg hon sen med ryggen mot honom är det ju svårt att se om han sover.
Medlem
Citat:
Jadu, skulle detta hända en mussla hade de stängt ner BB.

Jepp, illa kvickt
2021-02-23, 16:43
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Fan vilken 180° vändning jag fick på Peddo igår.

Hur menar du? Gillade du honom innan?
Tyvärr missade jag den diskussionen.
2021-02-23, 16:44
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Nardos och Emelie är överens: "små grodorna" är en KONVERSIELL låt.
2021-02-23, 16:45
Medlem
Blaisens avatar
Nu diskutras Simons ciggtjyvande. Steph är riktigt sur och vill att BB ska ropa ut när han snor. Det tycker inte Luis för han tycker om honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in