2021-02-23, 13:37
Medlem
Veckans tips: Sälj om du vill behålla dina vinster

Börskrasch? Inte ens orolig. Vi anpassar oss till Bidens ekonomi bara
Citera
2021-02-23, 13:47
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
Oj, vi försöker med den.

Det var ju du som insinuerade att det pumpades, sen gör du samma sak?

Tyst bara, pajas.
Citera
2021-02-23, 14:46
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Tyst bara, pajas.

Är du så pinsam?
Citera
2021-02-23, 14:56
Medlem
Osynk-Bjarnes avatar
Släpp pajkastningen nu, kan vi inte bara enas om att det är ganska efterblivet att hävda att en användare på ett svenskt forum kan ha så stort inflytande över en amerikansk aktie att den kan "pumpas"?

Iofs, vid närmare eftertanke, det har ju en internationell klang, Stockcock.....jag ändrar mig, vi har en nyckelperson på NASDAQ bland oss. Busted!
Citera
2021-02-23, 15:03
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Är du så pinsam?

Som sagt, du är ny i tråden. Vi är flera som är aktiva i tråden och är intresserade av GEVO, vi diskuterar GEVO's utveckling nästan varannan dag här. Att SAS ökar upp sitt avtal med GEVO är således kul för många att veta, särskilt oinsatta som ej följer nyheter kring GEVO på internationellt plan.

Att tro, eller påstå, att genom att skicka upp en länk till nyheter skulle vara pump är rätt snedvridet. Detta är ett bolag på NASDAQ med över 154 miljoner aktier ute. Tror du själv i din vildaste fantasi att det skulle kunna gå att påverka kursen genom att "pumpa" i en så pass okänd forumtråd, där runt en handfull individer är aktiva varje dag?

Hade du varit delaktig i tugget här sedan innan hade du även vetat hur pass negativt inställd jag är gentemot pump & dumps, obefogad hausse samt oseriösa rekar.

Men som sagt, du är ny här. Tips till nästa gång är att vänta lite med dina antaganden och angrepp. Spara dessa till när det väl är befogat.
Citera
2021-02-23, 15:09
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Som sagt, du är ny i tråden. Vi är flera som är aktiva i tråden och är intresserade av GEVO, vi diskuterar GEVO's utveckling nästan varannan dag här. Att SAS ökar upp sitt avtal med GEVO är således kul för många att veta, särskilt oinsatta som ej följer nyheter kring GEVO på internationellt plan.

Att tro, eller påstå, att genom att skicka upp en länk till nyheter skulle vara pump är rätt snedvridet. Detta är ett bolag på NASDAQ med över 154 miljoner aktier ute. Tror du själv i din vildaste fantasi att det skulle kunna gå att påverka kursen genom att "pumpa" i en så pass okänd forumtråd, där runt en handfull individer är aktiva varje dag?

Hade du varit delaktig i tugget här sedan innan hade du även vetat hur pass negativt inställd jag är gentemot pump & dumps, obefogad hausse samt oseriösa rekar.

Men som sagt, du är ny här. Tips till nästa gång är att vänta lite med dina antaganden och angrepp. Spara dessa till när det väl är befogat.

Okej, grattis till moderatorutnämningen!

Men fortfarande som tips, tycker jag att du kan tänka på din trovärdighet i fråga, och leva som du lär.
Placera, Stockhouse och Yahoo, det är ju skrikiga pump o dump ställen, är det inte bättre att sitta där och gapa i kör?
Citera
2021-02-23, 15:11
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynk-Bjarne
Släpp pajkastningen nu, kan vi inte bara enas om att det är ganska efterblivet att hävda att en användare på ett svenskt forum kan ha så stort inflytande över en amerikansk aktie att den kan "pumpas"?

Iofs, vid närmare eftertanke, det har ju en internationell klang, Stockcock.....jag ändrar mig, vi har en nyckelperson på NASDAQ bland oss. Busted!

Hahaha!

Det finns dock en viss gräns med skit som jag frivilligt tar, tyvärr är den gränsen nådd tack vare flertal angrepp på sistone. Kommer därför inte skriva ut mer kommande bolagsanalyser här.

Är för kännedom kvar lång i samtliga rekar och köper på mig andelar när större dyk presenteras.
Citera
2021-02-23, 15:15
Medlem
stockcocks avatar
Citat:

Men fortfarande som tips, tycker jag att du kan tänka på din trovärdighet i fråga, och leva som du lär.
Placera, Stockhouse och Yahoo, det är ju skrikiga pump o dump ställen, är det inte bättre att sitta där och gapa i kör?

You got it buddy! Jag är färdig här. Folk kan tacka dig nu.
Citera
2021-02-23, 15:35
Medlem
Citat:

Ditt jävla arsel. Snubben hade bra rekar. Och nu har du fått honom att lämna. Bra jobbat!
Citera
2021-02-23, 15:38
Medlem
Citat:
Hahaha!

:whistle:

Det finns dock en viss gräns med skit som jag frivilligt tar, tyvärr är den gränsen nådd tack vare flertal angrepp på sistone. Kommer därför inte skriva ut mer kommande bolagsanalyser här.

Är för kännedom kvar lång i samtliga rekar och köper på mig andelar när större dyk presenteras.

Rip.
Vi ses på andra sidan, håller hårt i expres2ion i din ära.

Tråkigt att det ska behöva komma in folk och göra narr eller kritisera utan en egentlig anledning.
Personerna som gör det, är det värt de? Ligger ni back för ni trodde tipset var en raket eller för ni inte kan hålla dom mer än en dag, möjligen inte läsa er till egen information?

Tråkigt att det ska behöva bli tyst och personer försvinner som faktiskt är villiga att hjälpa andra med lika intressen och ha en vettig diskussion.
Citera
2021-02-23, 15:55
Medlem
Stockcock, du får lära dig hantera trolls aka. retards som tror sig hitta vägen till miljonerna, men när det inte visar sig vara så enkelt som man tror vill man klaga och hitta sig en syndabock. Haters gonna hate. Svälj stoltheten och ignorera !

Pungpuckel, svälj pungen och kväv dig själv!
Citera
2021-02-23, 16:32
Medlem
Vad tror ni om Churchill Capital IV Corp. Där Lucid Motors har bekräftat att de planera en fusion med Churchill Capital. CCIC har dock rasat idag på nyheten. Köptillfälle?

https://www.di.se/nyheter/hajpade-tesla-utmanaren-till-borsen-affaren-varderas-till-100-miljarder/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in